ik ook niet ook mute hierquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:26 schreef demins het volgende:
[..]
Een ware schatkamer aan expertise, ervaring en vakmanschap opent zich voor u!![]()
quote:
Kok.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef nueffeniet het volgende:
wie is die blonde gast eigenlijk?
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef AnTjUh het volgende:
huub vind kim lekker zei die daarnet
Opbrengst is waarde van de grond minus de sloopkosten van het kot.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef StephanL het volgende:
Huub zou het meteen verpatsen het huis.
Volgens mij is die afzuigkap in 10 maanden nog nooit schoongemaakt, tenzij ze m meegenomen hebben met die grote schoonmaak een paar maanden terug, maar t zou me niets verbazen als het toen niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
JW... het is hier zo goor, kijk die afzuigkap, zie die vloer
Nou Palma, werk aan de winkel
Ze doet nu waar ze goed in is dus dat is op zich wel slimquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Gaat Kim nog net doen alsof ze butler is of blijft ze bij het keukenblok staan te roken vanavond![]()
Dat maakt het nog steeds vrij prijzig... riante bouwgrond is duur in t Gooi...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Opbrengst is waarde van de grond minus de sloopkosten van het kot.
Nee, wij moeten beslissen of ze mag blijven als bewoner; NEE dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Gaat Kim nog net doen alsof ze butler is of blijft ze bij het keukenblok staan te roken vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |