ik ook niet ook mute hierquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:26 schreef demins het volgende:
[..]
Een ware schatkamer aan expertise, ervaring en vakmanschap opent zich voor u!![]()
quote:
Kok.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef nueffeniet het volgende:
wie is die blonde gast eigenlijk?
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef AnTjUh het volgende:
huub vind kim lekker zei die daarnet
Opbrengst is waarde van de grond minus de sloopkosten van het kot.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef StephanL het volgende:
Huub zou het meteen verpatsen het huis.
Volgens mij is die afzuigkap in 10 maanden nog nooit schoongemaakt, tenzij ze m meegenomen hebben met die grote schoonmaak een paar maanden terug, maar t zou me niets verbazen als het toen niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
JW... het is hier zo goor, kijk die afzuigkap, zie die vloer
Nou Palma, werk aan de winkel
Ze doet nu waar ze goed in is dus dat is op zich wel slimquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Gaat Kim nog net doen alsof ze butler is of blijft ze bij het keukenblok staan te roken vanavond![]()
Dat maakt het nog steeds vrij prijzig... riante bouwgrond is duur in t Gooi...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Opbrengst is waarde van de grond minus de sloopkosten van het kot.
Nee, wij moeten beslissen of ze mag blijven als bewoner; NEE dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Gaat Kim nog net doen alsof ze butler is of blijft ze bij het keukenblok staan te roken vanavond![]()
quote:
quote:
Ik kan er ook niet langer dan 3 minuten naar kijken, maar ze is wel goed om af te kicken van het streamen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nu krijgen we de hele avond te horen dat Nadia zo blij is want het draaid allemaal om haar.
Als ik Nadia zie is het gelijk mude van af nu.
Riant is een groot woord met alle herrie van de snelweg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds vrij prijzig... riante bouwgrond is duur in t Gooi...
Klopt, ik kan ze soms in de tuin niet verstaan door al het verkeer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Riant is een groot woord met alle herrie van de snelweg.
Ja dat dachten we eerst van die nadellie ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:38 schreef Visual het volgende:
ze is wel lekker
Dat geldt voor vrijwel iedere plek in t Gooi.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef FdW het volgende:
[..]
verkeer bij jou thuis of bij de GK?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ze soms in de tuin niet verstaan door al het verkeer.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lees die quote eens terug, Mooi gecombineerd!
![]()
Als er iemand is die het juist wel trekt...![]()
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat er nog een nieuwe bewoner zou kunnen komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Schrijf even over Kim in de eerste post. Wel zo handig.
Zou zij niet een nieuwe miljonair kunnen worden? Ik vraag dat omdat ze zich blijkbaar had opgegeven voor DGK.
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat ik gisteren DGK site heb gelezen en daar was een stuk over 2 nieuwe kandidatenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat er nog een nieuwe bewoner zou kunnen komen...
Het begon met Tien bewoners, een aantal zijn vervangen en er zijn er 3 weggestemd.
We zitten nu op 7 bewoners dus volgens mij kan er niet nog 1 bijkomen.
Een gehoorgestoord ouder echtpaar zal er garen bij spinnen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef FdW het volgende:
[..]
In je post leek het net alsof Nadia zei: "MUTE... Ik trek het niet"quote:
In de tijd dat ik een vriendinnetje had in Laren viel het daar 100% mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel iedere plek in t Gooi.....
Tuurlijk... maar daar mag je geen huis bouwen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:43 schreef FdW het volgende:
[..]
In de tijd dat ik een vriendinnetje had in Laren viel het daar 100% mee.
Mja, das wel een paar jaartjes geleden.
Serieus, 't Gooi is niet zo klein. Plekken zat waar je alleen de vogeltjes hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |