Alexander Wurz in plaats van Satoquote:
ik weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alexander Wurz in plaats van Sato![]()
Automagische PI dan.
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik ga doen.
Wellicht gooi ik m'n hele team weer om
Lijkt mij ook welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor. Dit leek me wel een goede wissel
.
cool. laat de resultaten ook ff horenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verder vind ik d'r niet echt heel speciaal.
Mischien heb ik door deze wissel volgende keer wat meer geldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel
Sato laat de laatste tijd niet veel meer zien
Bezig met luisteren, niet makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
cool. laat de resultaten ook ff horen
Hoe kun je op de cam komen daar eigenlijk ? ( Niet dat ik er (hier) een heb , maar tochquote:
Via msn aanmeldenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe kun je op de cam komen daar eigenlijk ? ( Niet dat ik er (hier) een heb , maar toch) .
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msnquote:
Uh, geen idee. Dat legt Ekdom zo vast wel uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msn.
Verandert nog al 'ns. Het is nu dacht ik freaknacht@hotmail.com. Maar het zal zo wel onderin de balk verschijnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msn.
Hehequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img=578xnull]http://www.damook.nl/pics/3fm/dm041.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.damook.nl/pics/3fm/dm043.jpg[/img].
quote:
Trioquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Wooooooooooooooooooo
I'm in love with 2 sisters
Dat kan ook nog ja! Dat zoontje van Sting pakt het helemaal verkeerd aan....quote:
Weinig mis met dit nummer idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Wooooooooooooooooooo
I'm in love with 2 sisters
De webcam loopt ook achter in vergelijking met de uitzending op tvquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beeld en geluid lopen niet synchroon @ webcam.
Details willen we horenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ben mischien stil, maar dat komt omdat ik met een meidje uit amerika aan het chatten ben.
Je lokt het uit DaMook....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ben mischien stil, maar dat komt omdat ik met een meidje uit amerika aan het chatten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |