Sluit ik mij graag bij aan! vanavond Ekdom en Annemieke?quote:
Up to the top, high to the sky, closer to the moonquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Aparte uitzending hoor! Maar we gaan er wel uit met een knaller van een plaat. The Gossip - riemen vast, gordels om en here we go !!!!!!!!!
Zal ook niet gebeuren, helaas... plaat staat nog niet eens op de playlist (onbegrijpelijk..).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Is ie eigenlijk al megahit geweest?
Yeah!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Up to the top, high to the sky, closer to the moon![]()
Wat nouquote:
Ik heb ook gerookt, en kon best een tijd zonder. Blowen al helemaal (op vakanties bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat nourokers houden het zelfs al geen uren vol
Ik hou vakanties ook vol hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook gerookt, en kon best een tijd zonder. Blowen al helemaal (op vakanties bijvoorbeeld)
een dagje flink doorposten en je staat weer op 13quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:04 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben trouwens gezakt in de stats, van 13 naar 17.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren, helaas... plaat staat nog niet eens op de playlist (onbegrijpelijk..).
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
iedereen weggerend voor de boze negers?
Het begint nu donker te worden en dan kun je ze niet zien hé.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
iedereen weggerend voor de boze negers?
die ken ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]weet je wel hoe eng die zijn?
![]()
Die Soulwax remix van The Gossip is wel erg lekker trouwens![]()
Ik kan weer ff vooruit geloof ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Field Music, The Bees, nieuwe Interpol, Tegan & Sara, MSP, Amy McDonald..
PM Sirolf anders ff. Heeft hij een leuke uitdaging als hij terug is van vakantie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP!? ik was op tv geweest in de freaknacht
verbeeld je jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
Is de geluidskwaliteit van youtube minder geworden of verbeeld ik me dat maar?
mwoah, ik niet, ik kijk toch niet, ik luisterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ergelijker vind ik, dat het zelden sync loopt.
Hmm, ik heb mijn pc op de versterker en mijn laptop op mijn homecinema-set. Dus ik regel dat handmatigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mwoah, ik niet, ik kijk toch niet, ik luister
Had liever wat bas gehad
Ik heb ook een surroundsysteem aan mijn pc hangen, maar het geluid is toch echt brak hoor, er valt weinig te versterkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mijn pc op de versterker en mijn laptop op mijn homecinema-set. Dus ik regel dat handmatig.
Heb je je subwoofer wel aanstaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook een surroundsysteem aan mijn pc hangen, maar het geluid is toch echt brak hoor, er valt weinig te versterken
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:11 schreef Timo20 het volgende:
Damn, die clip van The Gossip - Standing in The Way Of Control is wel ontzettend retro
Had ook [sub]met alle respect[/url][/b] verwacht dat een negerin dit zou zingen![]()
![]()
Ik heb weer iets veranderd aan mijn F1 teamquote:
vertelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb weer iets veranderd aan mijn F1 team.
Ik zie geen autoquote:Edit : AH nu werkt mijn auto PI weer.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heidi Klum
Om de tijd te doden tot 1 uur.
Alexander Wurz in plaats van Satoquote:
ik weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alexander Wurz in plaats van Sato![]()
Automagische PI dan.
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik ga doen.
Wellicht gooi ik m'n hele team weer om
Lijkt mij ook welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor. Dit leek me wel een goede wissel
.
cool. laat de resultaten ook ff horenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verder vind ik d'r niet echt heel speciaal.
Mischien heb ik door deze wissel volgende keer wat meer geldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel
Sato laat de laatste tijd niet veel meer zien
Bezig met luisteren, niet makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
cool. laat de resultaten ook ff horen
Hoe kun je op de cam komen daar eigenlijk ? ( Niet dat ik er (hier) een heb , maar tochquote:
Via msn aanmeldenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe kun je op de cam komen daar eigenlijk ? ( Niet dat ik er (hier) een heb , maar toch) .
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msnquote:
Uh, geen idee. Dat legt Ekdom zo vast wel uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msn.
Verandert nog al 'ns. Het is nu dacht ik freaknacht@hotmail.com. Maar het zal zo wel onderin de balk verschijnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke msn ? De enigste msn die hier ook echt werkt is noordpool.fm msn.
Hehequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img=578xnull]http://www.damook.nl/pics/3fm/dm041.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.damook.nl/pics/3fm/dm043.jpg[/img].
quote:
Trioquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Wooooooooooooooooooo
I'm in love with 2 sisters
Dat kan ook nog ja! Dat zoontje van Sting pakt het helemaal verkeerd aan....quote:
Weinig mis met dit nummer idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Wooooooooooooooooooo
I'm in love with 2 sisters
De webcam loopt ook achter in vergelijking met de uitzending op tvquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beeld en geluid lopen niet synchroon @ webcam.
Details willen we horenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ben mischien stil, maar dat komt omdat ik met een meidje uit amerika aan het chatten ben.
Je lokt het uit DaMook....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ben mischien stil, maar dat komt omdat ik met een meidje uit amerika aan het chatten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |