quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Knokke?
Ik zelf, ook een redelijke wielerfanaat, heb nog maar weinig meer gekeken naar de etappes sinds ze Rasmussen eruit gekickt hebben. Wat had ik graag Rasmussen zien winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als wielerfanaat moet hij nu toch flink balen, lijkt me zo.
Ik weet precies wat hij zegt... "Daar zijn modjes voor"... Zuchtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
BTW, we moeten straks bij een nieuw topic wel even goed opletten. Tong was zo vriendelijk om een nieuwe te openen, maar de OP klopt van geen kanten. Ook de puntentelling weigert ie bij te werken, dus de punten uit deel 913 moeten nog worden meegenomen
Neuh.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Andy Summers ??
Nee, een rocker. Frans, Engels, Oostends dialect, lees ik in Wiki.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
Is het die broer van Koen Wauters?
Ik denk het niet. Ik vind hem zelfs wel op Hugo Claus lijken toen die jonger was. Maar ja, die zonnenbrilquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
Is het die broer van Koen Wauters?
Arno Hintjes???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, een rocker. Frans, Engels, Oostends dialect, lees ik in Wiki.
quote:
Hij heeft er altijd erg sjofel uit gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn werk niet ken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Verrek, die heb ik in zijn beginperiode nog wel meegemaakt, dankzij een andere (destijds BN-er) die ik goed kende. Hij zat toen bij een bandja dat automatic ofzo heette. Hebben nog een hitje gehad ook. Maar van die foto herken ik hem toch heel slecht.
D'n Gerrit ja!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Komrij?
Ow ja!! Inderdaadquote:
Ik ken alleen 'Oh la la la'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow ja!! Inderdaad
Wat zongen ze ook weer eens. Was een heuse meestampert!!
Is dat nog steeds de Plantage??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Welk kunstprogramma presenteerde Hanneke Groenteman op de zondagmiddag?
Nee, ze hebben de stekker er een jaar of vier, vijf geleden uitgetrokkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat nog steeds de Plantage??
Die bedoel ik ook!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken alleen 'Oh la la la'
http://www.youtube.com/watch?v=n8m6ceP6v5Y
Helaas, het was niet de zoon van Hanneke, en hij heet ook geen Gijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was de zoon van Hanneke, Gijs Groenteman.
Ik was er écht van overtuigd. Nog steeds, eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas, het was niet de zoon van Hanneke, en hij heet ook geen Gijs
Nee, het was haar neefje, zoon van haar broer, neefje heet hetzelfde als papa, maar dan Jr.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was er écht van overtuigd. Nog steeds, eigenlijk
Sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet meer meedoen, want ik heb geGoogled om mijn gelijk te bewijzen. Wat natuurlijk niet lukte
Jan de bontquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Dit gaat hem niet worden geloof ik. Het jongetje heet Kees Groenteman.
Nieuwe vraag:
Wie regiseerde de film 'Turks Fruit'??
Die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Paul Verhoeven.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Paul Verhoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |