Ik ken alleen 'Oh la la la'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow ja!! Inderdaad
Wat zongen ze ook weer eens. Was een heuse meestampert!!
Is dat nog steeds de Plantage??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Welk kunstprogramma presenteerde Hanneke Groenteman op de zondagmiddag?
Nee, ze hebben de stekker er een jaar of vier, vijf geleden uitgetrokkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat nog steeds de Plantage??
Die bedoel ik ook!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken alleen 'Oh la la la'
http://www.youtube.com/watch?v=n8m6ceP6v5Y
Helaas, het was niet de zoon van Hanneke, en hij heet ook geen Gijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was de zoon van Hanneke, Gijs Groenteman.
Ik was er écht van overtuigd. Nog steeds, eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas, het was niet de zoon van Hanneke, en hij heet ook geen Gijs
Nee, het was haar neefje, zoon van haar broer, neefje heet hetzelfde als papa, maar dan Jr.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was er écht van overtuigd. Nog steeds, eigenlijk
Sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet meer meedoen, want ik heb geGoogled om mijn gelijk te bewijzen. Wat natuurlijk niet lukte
Jan de bontquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Dit gaat hem niet worden geloof ik. Het jongetje heet Kees Groenteman.
Nieuwe vraag:
Wie regiseerde de film 'Turks Fruit'??
Die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Paul Verhoeven.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Paul Verhoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |