quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
trouwens gisteren ging appeldinnetje trouwjurken passen...
Is ze meteen gevraagd als model![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus de huwelijksreis kan nu lekker naar het Caribisch gebied worden verplaatst ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
trouwens gisteren ging appeldinnetje trouwjurken passen...
Is ze meteen gevraagd als model![]()
![]()
![]()
Foto ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Boogerd is zeker een held.
Whaha, Appeldinnetje, doet ze goed!!!
Ga je naar de kapper, ben je ineens een stuk blonder
Dan stuur je toch een van ons. Diegene neemt een digitale camera mee. Maakt een foto en laat hem aan jou zienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]als ze het doet.... maar goed ik mag niet mee als ze de show gaat lopen ... want dan zie ik haar al in trouwjurk voordat we gaan trouwen
![]()
Dat kabeltje is wat problematisch, ja, als het er niet is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:45 schreef clauwheee het volgende:
Whehe. Foto gaat nu nog niet lukken, m'n vriend heeft de digitale mee en hoe ik foto's van mn mobieltje op de pc krijg is me een raadsel zonder kabeltje
Dat kunnen wij beter!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Plaats hier positieve posts van TerroRobbie
En een beetje Feedback en wat eerdere topics van tong. Maar je verdoet je tijd..
heb jij toevallig nog de eerste 3 cd's ? ?quote:
Ik ga op zoekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er goed met Fok zoeken?
Tong heeft al een keer een topic met een soortgelijke TT over mij geopend
Hey jij weet nog wel eens wat..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
DirkH is een fascistische homo Tong is naar een feestje. Wil wel wat achterlaten.
Tot later Hoolers. Bluezz
Als je het op MP3 wil. Spreek me maar aan op MSNquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey jij weet nog wel eens wat..
hoe heet dat nummer dat Herman brood met van Dik hout heeft gemaakt?
Oja Pijn.. geweldig nummer!!
http://www.youtube.com/watch?v=ROJecnJC9cs
Je bent het er niet mee eens?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er goed met Fok zoeken?
Tong heeft al een keer een topic met een soortgelijke TT over mij geopend
Ik ben hem net aan het terug halen van mijn back-upquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het op MP3 wil. Spreek me maar aan op MSN![]()
Witquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:21 schreef lookinforyou het volgende:
Hmmmm, ik twijfel tussen rode of witte wijn
http://www.vandikhout.nl/content/muziekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben hem net aan het terug halen van mijn back-up![]()
Maar toch bedankt
Trouwens ze hebben al een tijd geen CD meer uitgebracht ofwel?
Er staat gezonder. Dat wil nog niet zeggen dat het gezond isquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou dan is de keus snel gemaakt hè![]()
Ojaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.vandikhout.nl/content/muziek
Dit jaar dus nog
Trouwens weer een schreeuw om aandacht die niet begrepen wordt of (terecht) genegeerd wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben hem net aan het terug halen van mijn back-up![]()
Maar toch bedankt
Trouwens ze hebben al een tijd geen CD meer uitgebracht ofwel?
??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trouwens weer een schreeuw om aandacht die niet begrepen wordt of (terecht) genegeerd wordt![]()
wijn is gewoon viesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk m-m, wijn en gezond.
En je zag die knipoog er achter ook niet?
oke...quote:
Tja, dat is gewoon verschil van smaak.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wijn is gewoon vies
en rode wijn schijnt ook gezond te zijn toch ook weer goed te zijn voor dingen
Waarschijnlijk niet. Voel me nu best wel vermoeid. Rust kan ik goed gebruikenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke...![]()
ga je nog wat leuks doen het weekend??
Nee niet veel bijzonders... morgen verjaardag en zondag ook... beetje rustig aan doen dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Voel me nu best wel vermoeid. Rust kan ik goed gebruiken
Jij?
Okeequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee niet veel bijzonders... morgen verjaardag en zondag ook... beetje rustig aan doen dus
Iemand van waar ik als vrijwilliger cq. staigair werk, heeft eigenlijk ook gewoon vakantie. Maar omdat hij toch niks te doen heeft tijdens zijn vakantie mede door het weer, komt hij soms gewoon werken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Ik was vandaag al vrij en heb nu een week vrij. Maar ben me toch een partij moe. Is vaak zo, schijnt. Kan maar beter gaan werken
Maar je komt toch wel op FOK!, Want wij kunnen niet een week zonder jouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Naja, neuh..dat ook weer niet eigenlijkGa morgen naar mn zus t/m maandag, dinsdag komt m'n
terug en donderdag gaan we naar Antwerpen. Ze kunnen eigenlijk best een weekje zonder mij
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je komt toch wel op FOK!, Want wij kunnen niet een week zonder jou
op het ek heeft hij niet laten zien dat hij 20 miljoen moest kostenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die goal van Nani net op t sportjournaal
feliquote:
Ja dat gaat nog net.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alleen donderdag, vrijdag en zaterdag niet denk ik, lukt dat??
OKee, dat is inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
t zal wel weer tyfsdruk worden zoals de hele week al
Klopt. Maar hij liet het nu toch een beetje zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
op het ek heeft hij niet laten zien dat hij 20 miljoen moest kosten
Meedoen loont dus wel een beetje. Is er vaak zo'n prijsvraag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef borisz het volgende:
Rondje van VoreG trouwens
Prijsvragennieuws week 30,5!
Al veel gewonnen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:37 schreef borisz het volgende:
iedere week is er wel wat
oh, is het bevestigd?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
lekker weer een doping geval.... nu van de bolletjes trui
11 uur persconferentie...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, is het bevestigd?
ik log net in....
Waar staat daar wat over dan Sien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
lekker weer een doping geval.... nu van de bolletjes trui
Wellicht nieuw dopinggeval in de Tourquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Waar staat daar wat over dan Sien?
Oh oké, bedankt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wellicht nieuw dopinggeval in de Tour
En in de krant.
Zwarte Cross ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:06 schreef pascalheister het volgende:
volgende week 2,2 km lang bierdrinken!
Tongquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
DirkH is een fascistische homo Tong is naar een feestje. Wil wel wat achterlaten.
Tot later Hoolers. Bluezz
Lijkt me sterk, dat is dit weekend.quote:
Dries *ril*quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dries Roelvink afwijzen maar Ramses willen hebben...
quote:
quote:
dat is nu aan de gang, ga ik morgen heenquote:
Okee, op die manierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is nu aan de gang, ga ik morgen heen![]()
volgende week in Berlijn http://www.bierfestival-berlin.de/![]()
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef soccerbrain het volgende:
boogert
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:45 schreef soccerbrain het volgende:
jezus wat laten jullie je in slaap praten door boogert zeg.....hij is de grootste hypocriet van het peloton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken ik niet. Heet jij zo in het echt ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef soccerbrain het volgende:
Boogert
Er zijn ook gewoon nog mensen die het menselijke aspect benadrukken. Dat jij dat niet kan begrijpen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef soccerbrain het volgende:
Diep triest dat hij het nog opneemt voor Rasmussen--als MB zelf totaal clean was zou hij natuurlijk raazend op Rasmussen zijn......en dat is hij niet....dus.....trek je conclusies maar...
boogert loopt verongelijkt te doen maar hij vergeet de 150 mlj kijkers die elke dag kijken....en voorgelogen worden.
MB praat en liegt zo relaxed dat hij iedereen zand in de ogen smeert
Goede binnenkomer hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef soccerbrain het volgende:
Boogert
Ja, ik weet ook niet waar hij het over heeft. Hij praat in raadselen.quote:
Als het maar oplucht dan hèquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef soccerbrain het volgende:
Diep triest dat hij het nog opneemt voor Rasmussen--als MB zelf totaal clean was zou hij natuurlijk raazend op Rasmussen zijn......en dat is hij niet....dus.....trek je conclusies maar...
boogert loopt verongelijkt te doen maar hij vergeet de 150 mlj kijkers die elke dag kijken....en voorgelogen worden.
heb je een kater ofzo, wie zegt dat Rasmussen doping heeft gebruikt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef soccerbrain het volgende:
raadselen...is dat een werkwoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij praat in raadselen.
Misschien is het een sudoku. Probeer het zo eens op te lossenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
raadselen...is dat een werkwoord
Ik raadsel
jij raadelt
wij hebben geraadseld
linkerhand op geelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien is het een sudoku. Probeer het zo eens op te lossen
ga maar maar weer door met laminaat leggen...in de hand dat dat me beter afgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat twister je Bjoor.
Goh je overtreft je aantal posts per dag wel gigantisch op deze manier.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:23 schreef soccerbrain het volgende:
jongens denk gvd ff na! wat een schapen zeg....haha b wat zijn jullie dom.....
negeer hem verderquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh je overtreft je aantal posts per dag wel gigantisch op deze manier.
Vind ik wel hoorquote:
Je moet een geloof gaan verkondigen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:40 schreef soccerbrain het volgende:
Dit is de enige waarheid
Dat kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je een kater ofzo, wie zegt dat Rasmussen doping heeft gebruikt?
Nou, ik vind het klasse van Boogerd, dat ie het opnam voor Rasmussen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:48 schreef soccerbrain het volgende:
kan niemand inhoudelijk reageren.....??? of......lukt dat niet?? moeilijk he nadenken ...en vooral zo vermoeiend...misschien moeten jullie wat doping gebruiken...
Inhoudelijk reageren is niet gelimiteerd tot het eens zijn met jouw mening.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:48 schreef soccerbrain het volgende:
kan niemand inhoudelijk reageren.....???
Je mag je mening verkondingen in het Tour de France forum. Niet in VBL. Ok?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef soccerbrain het volgende:
ik heb veel respect voor MB en begrijp heel goed waarom een renner aan de dope gaat ....maar nu gaat het te ver....ik neem het op voor tientallen miljoenen kijkers...die dom gehouden worden . IK ben geen schaap
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef soccerbrain het volgende:
dit is toch een topic over MB?
Zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:00 schreef pascalheister het volgende:
Waar zag jij Contador stiekem trainen?
briljant topic
Daarom discussieren we er hier ook niet over. Dit doen we in het TdF-forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:00 schreef soccerbrain het volgende:
het staat tussen het voetbal forum
Dit is een slowchat over alles en niks. Het heet toevallig 'Boogerd is een held'. Het had ook kunnen heten: 'Geile wijven en bier'.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:00 schreef soccerbrain het volgende:
het staat tussen het voetbal forum
Geweldigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
What the fuck is Leipheimer aan het doen
Omdat het een grijze muis is die altijd op de beslissende momenten prijs moet geven.quote:
Toch knap dat ie de beste tiojdrit sinds mensenheugenis heeft geredenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het een grijze muis is die altijd op de beslissende momenten prijs moet geven.
Een typische 5e plaats renner.
Dat vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef sjimz het volgende:
Net een 3 delig pak gehaald voor de bruiloft van mijn grote broer![]()
waar, moet er ook nog eens een keer een halenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef sjimz het volgende:
Net een 3 delig pak gehaald voor de bruiloft van mijn grote broer![]()
Suit Supplyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar, moet er ook nog eens een keer een halen![]()
1goede tijdrit maakt hem nog geen goede renner.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap dat ie de beste tiojdrit sinds mensenheugenis heeft gereden
Die is wel goed. Op maat laten maken?quote:
Hij staat op het podium van de Tour en jij noemt hem een mislukte rennerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
1goede tijdrit maakt hem nog geen goede renner.
Chris Boardman had ook de beste proloog van de eeuw.
Ja. al maak jij er gelijk weer mislukte renner van, woorden die ik nooit genoemd heb.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij staat op het podium van de Tour en jij noemt hem een mislukte renner
Dat wel, een echte subtopper.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leipheimer is gewoon een bovengemiddelde renner qua niveau.
Beetje relatief he. Als we in Nederland zo'n renner zouden hebben, zou die bijkans onsterfelijk zijn.quote:
Ik snap je laatste zin niet ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Of vind je Rumsas, Julich en Sastre ook echte winnaars?
En dan had ik nog niet eens het feit vermeld dat Leipheimer kopman van de ploeg is van de gele trui die een knecht van hem draagt.
Leipheimer is kopman van Discovery.quote:
Over 5 jaar weet bijna niemand meer wie er op het podium stond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een subtopper vind ik denigrerend voor een podiumrenner.
Boogerd heeft in zijn beginjaren dezelfde loopbaan gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje relatief he. Als we in Nederland zo'n renner zouden hebben, zou die bijkans onsterfelijk zijn.
Jaja. Wel zeuren om andermans foto's maar als we vragen om een foto van jou....quote:
Nou, toch geen podium TdF. Beetje vergelijkbaar met Breukink, vind ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Boogerd heeft in zijn beginjaren dezelfde loopbaan gehad.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Boogerd heeft in zijn beginjaren dezelfde loopbaan gehad.
Met Pantani en Ullrich op 1 en 2 mag je je toch afvragen of die plek 1 en 2 wel echt behaald zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, toch geen podium TdF. Beetje vergelijkbaar met Breukink, vind ik.
Breukink is toch een keer derde gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, toch geen podium TdF. Beetje vergelijkbaar met Breukink, vind ik.
Ach als er niet 5 renners waren afgevallen was hij gewoon weer 8/ 9e geeindigd in de tour.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leipheimer is gewoon een bovengemiddelde renner qua niveau.
Je verkondigt zoveel onzinquote:
In serieuse disussies ben ik serieus. Jij slaat wartaal uit over een sport waar je duidelijk geen verstand van hebtquote:
Wat is dan precies de wartaal wat ik uitsla?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In serieuse disussies ben ik serieus. Jij slaat wartaal uit over een sport waar je duidelijk geen verstand van hebt
Volgens jouw criteria zijn Breukink Johan van der Velden en Hennie kuiper mislukte wilrennersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dan precies de wartaal wat ik uitsla?
Want wijzen met je vingertje is makkelijk maar kom dan in ieder geval met concrete voorbeelden.
Enkel Rasmussen stond beter geklasseerd, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach als er niet 5 renners waren afgevallen was hij gewoon weer 8/ 9e geeindigd in de tour.
Bossie toch, wat heb ik je gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jaja. Wel zeuren om andermans foto's maar als we vragen om een foto van jou....![]()
Die mensen heb ik nooit genoemd, en jij weet niet wat mijn criteria is van een mislukte renner.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens jouw criteria zijn Breukink Johan van der Velden en Hennie kuiper mislukte wilrenners
Mwah ik had het in de bergen nog moeten zien met Rogers en Kloden erbij. Hij had deze tour van mij daarentegen wel mogen winnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Enkel Rasmussen stond beter geklasseerd, dus dat valt wel mee.
Ja, maar sommige blijven wel in het geheugen steken maar dat komt meestal niet door de podiumplek in de tour.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:39 schreef tong80 het volgende:
Je zegt dat niemand de top vijf wielrenners van dit jaar nog herinnert behalve de winnaar.
Astarloaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
Wereldkampioen worden, dan ben je ook wel een grote hoor.
Ik parafraseer. Je zei dat niemand zich over een paar jaar de top vijf herinnert van dit jaar. Insinuerend dat het geen prestatie is om in die cattegorie te belanden. Ik vertaal even je woorden in een algemenere context omdat je dit bedoelde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mensen heb ik nooit genoemd, en jij weet niet wat mijn criteria is van een mislukte renner.
Jij bent een beetje woorden aan het verdraaien.
Maar na zijn titel heeft hij werkelijk geen kiezelsteen meer voorbij geredenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat was geen ronde renner
Net zoals Freire nooit de Tour zal gaan winnen.
Niks hoor, hoezo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bossie toch, wat heb ik je gedaan?
Jij "ontkrachte" de post met alleen maar nederlanders te noemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik parafraseer. Je zei dat niemand zich over een paar jaar de top vijf herinnert van dit jaar. Insinuerend dat het geen prestatie is om in die cattegorie te belanden. Ik vertaal even je woorden in een algemenere context omdat je dit bedoelde.
Ik noem vervolgens namen die dat hebben gepresteerd en zelfs langer dan 5 jaar geleden. Ik ontkrachte je post en je gaat me op woorden proberen te vangen.
De vloek van de regenboogtrui, dat is waar hij het over hadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar na zijn titel heeft hij werkelijk geen kiezelsteen meer voorbij gereden
Ken je Steven Rooks nog werd tweede tijdens een WK en tweede tijdens de Tour. Sportman van het jaar in 1988. Nog boven van Basten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar sommige blijven wel in het geheugen steken maar dat komt meestal niet door de podiumplek in de tour.
Wereldkampioen worden, dan ben je ook wel een grote hoor.
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bossie toch, wat heb ik je gedaan?
Ok. Herrera Gimondi Poulidor Steve Bauer en Rick van Looij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij "ontkrachte" de post met alleen maar nederlanders te noemen.
Wat een argumentatie, ik was alleen het chauvinisme bij je vergeten.
Gelukkig won hij toen ook de bolletjestrui en de lapjestrui.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Steven Rooks nog werd tweede tijdens een WK en tweede tijdens de Tour. Sportman van het jaar in 1988. Nog boven van Basten.
Ok toen was je nog een kleine Sjimmie en hebt je nooit verdiept in de sportgeschiedenis
Nee ik weet idd niet beter je komt met boute uitspraken ik kom met namen maar ik heb jou geen naam zien noemen waar ik op zou kunnen reageren. Behalve de top 5 van deze Tourquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig won hij toen ook de bolletjestrui en de lapjestrui.
En die laatste zin zal ik je maar vergeven, je weet niet beter.
Gimondi is een oud wereldkampioen en een befaamd klassieker rijder.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Herrera Gimondi Poulidor Steve Bauer en Rick van Looij.
Wat ben je aan het bewijzen ?
Lees dan het topic nog maar eens door.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik weet idd niet beter je komt met boute uitspraken ik kom met namen maar ik heb jou geen naam zien noemen waar ik op zou kunnen reageren. Behalve de top 5 van deze Tour
Daarom vergeleek ik Leipheimer ook met Breukink. Goede tijdrijders, podium materiaal in de Tour, ook goed in andere rondes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Breukink is toch een keer derde geworden![]()
En nu gaan we zuipen.quote:
Gedaan. Je vergat dat Gimondi de Tour heeft gewonnenquote:
Meer naar de namen die ik je gafquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedaan. Je vergat dat Gimondi de Tour heeft gewonnen
Jij zei dat ik geen namen heb gegeven, maar als je enigzins onze discussie had gevolgd kon je zien dat ik weldegelijk voorbeeldnamen heb genoemd.quote:
Ja die ik als voorbeeld heb genomen als grote renners.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zei dat ik geen namen heb gegeven, maar als je enigzins onze discussie had gevolgd kon je zien dat ik weldegelijk voorbeeldnamen heb genoemd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is die Coen ZSwijnenberg alweer op de radio
Spotten met de winnaar van 2007?quote:
Die gozert heeft ook een veels te moeilijke naamquote:
Erg flauw.quote:
Je kunt maar één keer briljant zijnquote:
Ik was blij weer snel uit Brabo-land te kunnen vertrekken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
En hoe was het in het mooie Brabantse Land?
Buiten gegeten, 2e hands magnetron geruild voor een 2e hands telefoontjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
En hoe was het in het mooie Brabantse Land?
Konden jullie die mensen wel verstaan? Al valt Roosendaal nog wel mee, volgens mijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was blij weer snel uit Brabo-land te kunnen vertrekken.
Geen idee, we zijn veilig binnen en in de tuin geblevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Konden jullie die mensen wel verstaan? Al valt Roosendaal nog wel mee, volgens mij
Dan heb je juist tijd om Keigave dingen te doenquote:
Ja, maar dan doe je dat niet omdat je helemaal niks wil doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb je juist tijd om Keigave dingen te doen
Toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |