wees maar blij dat je geen nutramigen hoeft te gebruiken danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij geven nu Kruidvat huismerk maar gaan zo gauw dat over is weer terug naar de Friso. Sasha lijkt het allemaal prima te vinden, maar ik vind het echt stinken.Er zit een heel chemisch luchtje aan, doe mij maar gewoon dat zure spuugluchtje als er eens wat terug komt.
Op de een of andere manier staat de lucht hiervan me zo tegen.
Nutrilon 1 meurt ook als een tierelier trouwens. En dan vooral als je het restje nog even in de fles laat en het dan wat later gaat omspoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij geven nu Kruidvat huismerk maar gaan zo gauw dat over is weer terug naar de Friso. Sasha lijkt het allemaal prima te vinden, maar ik vind het echt stinken.Er zit een heel chemisch luchtje aan, doe mij maar gewoon dat zure spuugluchtje als er eens wat terug komt.
Op de een of andere manier staat de lucht hiervan me zo tegen.
En helemaal als het warm is buitenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nutrilon 1 meurt ook als een tierelier trouwens. En dan vooral als je het restje nog even in de fles laat en het dan wat later gaat omspoelen![]()
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:24 schreef Belana het volgende:
Hebben ze bij de supermarkt geen goedkoper merk BE?
Ik gebruikte altijd similac en dat stonk niet. tegenwoordig heeft onze supermarkt een ander goedkoop merk, bon bebe geloof ik. Ook prima
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef Utrecht het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik dit onderwerp moest onderbrengen vandaar maar even zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |