Yup, wij hebben er een goede ervaring meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt beefcake die voor Quinten die de fles weigerde![]()
Zo'n poedertoren werkt ook meteen als trechter, superhandigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, ja het is natuurlijk ook wel weer een kleine opening om poederzooi doorheen te wurmen.
Dan zien ze er dus gewoon duur uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Yup, wij hebben er een goede ervaring meeIk had de Avent flessen van Dylan nog, maar Quinten werd er helemaal hyterisch van
Tommee Tippee was even gek, maar hij dronk er de eerste keer wel meteen uit. Nu is hij zo gewend aan de fles dat ie ook Avent pakt, maar toch gebruiken we nog de TT.
Ok en Pruk, ze zijn goedkoper dan Avent
Marlieske, Maud had dit ook. Ze was toen wel al 6 weken, maar hier bleek dat de 1-gats speen te veel kracht kostte om uit te drinken. Zijn toen overgestapt naar eentje met meer gaatjes en dit scheelde enorm. Hopelijk gaat het bij jullie ook net zo. En kun je straks opgelucht ademhalen. Gelukkig hoeven die kleintjes niet zoveel in 1 keer, maar regelmaat is wel lekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:02 schreef marlieske het volgende:
Net een nieuw flesje laten halen bij de prenatal, onze kleine meid is zo snel moe bij het drinken.
Komt natuurlijk doordat ze nog maar erg klein is, ze haalt nu met pijn en moeite de 45cc, de ene keer weer 50cc en dan is ze weer doodmoe bij de 30cc. Regelmaat is dus ver te zoeken![]()
Als ze met deze wat soepelere speen niet beter gaat drinken moeten we de vk bellen.
Volgende voeding is om 16.30 uur, ben benieuwd het is de Dr. Browns Natural Flow fles.
Dit zou mijn tekst kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Leah het volgende:
Hier was het altijd een enorm geklooi met de aventflessen, echt ik heb die dingen nooit werkend kunnen krijgen.
Gewone ouderwetse Dodieflessen![]()
Hypoallergeen hoeft niet hoor. Althans, ik heb juist altijd begrepen dat je het beste normale voeding kan geven tenzij anders bewezen. Tenzij jij en/of je partner last hebben van allergieeen dan is het mss wel wijzer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef k_i_m het volgende:
Welk merk voeding gebruiken jullie? Hypoallergeen is het beste in het begin heb ik begrepen, maar waarom verkopen ze nog "gewone" voeding dan??
Overdag gebruiken we de 2 speen en de laatste voeding is met rijstebloem erbij dus das een 3 speen en het laatste stuk met de 123 speen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef beefcake het volgende:
Maar gebruiken jullie verschillende maten dan?Ik gebruik gewoon nummer 3 voor melk en een 1-2-3 voor pap. Grijp je nooit verkeerd
Net even gedaan en er zitten er idd 2.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:44 schreef Nijna het volgende:
BE, al gaatjes gestaard?
Check. Het is dus (afgezien van eventuele pijn) ook niet echt nodig met een beetje geluk. Maar je hoeft ze dus niet alvast in huis te hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
*meldt...
Ik heb geen pilletjes gehad en ik heb heel veel geluk gehad met de stuwing volgens de kraamverzorgster.
Heb een dag of 4 dagen last gehad van een gespannen pijnlijk gevoel en af en toe en nat washandje erin gehad, maar verder niet echt vreselijke pijnen enzo. Gewoon stug met BH aan gedouched enzo om alles stevig binnenboord te houden.
Ik heb begrepen dat die pilletjes nogal baggerspul zijn, dus dat ze die niet snel geven. En met koude compressen kom je een eind hoor.
Ik heb daarna nog zo'n 2-3 weken gelekt, dat wel. Die melk zit er toch wel in en komt er dus ook wel uit.
Dat wilde ik idd ook zeggen, maar ik wist het niet zeker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef YPPY het volgende:
Er zijn ook maar weinig artsen die ze voorschrijven, wanneer je zelf kiest als je geen bv wilt geven. Ik geloof dat het anders is wanneer je kindje overleden is, dat ze dan wel makkelijker zijn. Schoonzusje heeft van alles geprobeerd, maar kreeg ze toen echt niet.
Ik moest tegen de stuwing met bh aan douchen, dus dat was lastig geworden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:30 schreef MeNicole het volgende:
En dan heel goed opletten als je voor de eerste keer gaat douchen met je kleine hummel. Voordat je het weet hangt ie aan je tepel vast
Beter lezen, het is niet altijd heel vervelend hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef Koningin het volgende:
Hmm, ben me een beetje aan het voorlezen over dit onderwerp.
Ben bezig zwanger te worden, maar weet eigenlijk al dat ik geen BV wil geven.
Maar zo te horen is het flesvoeding geven met die stuwing tegenhouden geen pretje.
Ik dacht dat er gewoon altijd zo'n pilletje werd gegeven.
ik vond de stuwing door wel voeden anders ook niet echt prettig. Het is of je nou wel of niet voedt sowieso ff een paar dagen "anders".quote:Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef Koningin het volgende:
Dan klinkt het waarschijnlijk erger dan dat het is....
Mijn kraamhulp zei toen dat ik dat absoluut niet mocht doen. Het geeft dan wel even verlichting maar daarna word het alleen maar erger. Want dan ga je juist weer extra melk aanmaken. Je moet er hoe dan ook toch gewoon even doorheen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:17 schreef DaviniaHR het volgende:
ook als je fv geet, kan je toch ook een beetje stuwing afkolven? want dan wordt de productie toch niet te veel gestimuleerd?
(ik weethet niet, heb de eerste 4 mnd bv gegeven en toenwas het vooral aanleggen, aaneggen, aanleggen.)
Ik doe toch liever het natuurlijke bevallingsgedeelte en de keizersnede opnieuw, ipv de stuwing als ik MOET kiezenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja, ik heb mss wel makkelijk praten omdat het bij mij dus niet verschrikkelijk heftig was, maar zoals appelsap zegt, het haalt het iig niet bij een bevalling.
Gewoon met een lepeltje roerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:05 schreef Ardenlyn het volgende:
Wij gebruiken Avent flessen maar vaak lekken ze als ik het flesje schud.
Bloedje irritant!!
Heb van alles geprobeerd. Ring niet te vast, ring heel vast, ring wat losser, schudden met vinger op gaatje van de speen, schudden met dop erop enz.
Het is elke keer een verassing of het wel of niet goed gaat.
Is er een bepaalde truuk voor??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |