Het is alleen geen bestaand Nederlands woord.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
behapstukken is niks mis mee toch![]()
Ik vind het in elk geval wel goed te behapstukken
Ik zie dat het inderdaad niet in de vanDale staat; maar verder kom je het woord regelmatig tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen geen bestaand Nederlands woord.
Ik denk dat het criterium moet zijn dat het in de woordenlijst der Nederlandse taal moet staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zie dat het inderdaad niet in de vanDale staat; maar verder kom je het woord regelmatig tegen
dus, wat is het criterium in dit topic?
zullen we er een discussie over beginnen?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het criterium moet zijn dat het in de woordenlijst der Nederlandse taal moet staan.
Het is gewoon een contaminatie, meneer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
vrouwen...
over het algemeen slecht te behapstukken..
maar wel een mooi woord, mevrouwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is gewoon een contaminatie, meneer.
Dan moet je het posten in het 'post hier mooie woorden'-topic.quote:
Ampelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
<---.
Na ampel beraad wijs ik er op dat voor mooie woorden die amper worden gebruikt het woordenreservaat is opgericht.
Fraai, nietwaar?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Fraai, nietwaar?
Was ik vergeten mijzelf naar behoren te introduceren? Ik vraag verschoning. Dag meneer Tong, ik ben sigme. Het is mij een genoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |