quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ja, maar PSV wordt toch al Kampioen, mag Ajax wel de CLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggen
dude, ga met de tijd mee!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
Ja alleen kon ie het dan niet meer in de competitiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ik kan me nog herinneren dat we in de voorbereiding van het seizoen 94-95 verloren van Anderlecht. Dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
quote:Fontein: Ajax niet bezig met Adriaanse
Co Adriaanse is bij Ajax niet in beeld om na dit seizoen Henk ten Cate op te volgen. Johan Derksen schreef onlangs in Voetbal International dat Ten Cate 'geen makkelijk mens' is binnen Ajax en dat de leiding van de club er veel voor voelt om Adriaanse in te lijven. In een reactie laat Ajax-directeur Maarten Fontein ons echter weten dat er geen sprake is van een terugkeer van de flamboyante coach.
"Wij praten niet over contracten van spelers, trainers, etcetera", reageert de clubbestuurder tegenover Ajaxonline.org. "Maar ik kan u verzekeren dat dit een gerucht is, waar wij ons niet mee bezighouden." Ten Cate heeft bij Ajax nog een contract tot het eind van het seizoen. Adriaanse was eerder tussen juli 2000 en het najaar van 2001 hoofdtrainer in Amsterdam.
Volgens Fontein is er nog geen besluit genomen over proefspeler Jürgen Colin. "Over Jürgen Colin kan ik geen informatie verschaffen, omdat er geen beslissing is genomen." Op de namen van Shinji Ono (Urawa Red Diamonds) en Orlando Engelaar (FC Twente), die rondzingen als mogelijke vervangers van Edgar Davids, wilde de algemeen directeur niet ingaan. "Met betrekking tot een eventuele vervanger voor Edgar Davids beraden wij ons nog", besluit Fontein.
johquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik zit jullie gewoon te fucken hoor.![]()
Die zal wel naar Spanje toe gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit het trouwens met die Ochoa, gaat die nog komen of?
Lig niet zo te janken ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
De CL voorronde komt dichterbij en nog steeds geen echte aankopen
Hoelang moeten we nog vertrouwen hebben in het woord van Van Geel en Ten Cate?
hij heeft wel gelijk, we hebben al weken geduld, en de tijd dringtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lig niet zo te janken ja.
Wacht gewoon af.
Verwende kutsupporter!![]()
Deze Ajax supporter wilt dat we dit jaar het kampioenschap binnen halen en dat we ver komen in de CL. Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef BB-boy het volgende:
Boussoufa is fenomenaal bezig vandaag.
Voor welke positie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!
idd !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
Sukkel? Elke mongool ziet nog dat we na het vetrek van Babel een vervanger nodig hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Sukkel![]()
Beetje jammer dat zowel HTC als MvG al aangegeven hebben dat er aankopen aankomne.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Tja, als ik het zo lees heeft 'ie van Ten Cate de opdracht gekregen om geen gekke dingen te doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Mwah, beetje gemengde gevoelens bij die Colin. Verdedigen kan-ie denk ik wel. Maar elke keer tikkie terug hebben we ook niet zoveel aan. Maar goed, hij kost bijna niks, dus veel geld zal hij niet gaan verspillen.
Het echt grootste Ajax was het onoverwinnelijke gouden team, dat vier jaar lang Europa overheerste in de jaren zeventig!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |