Het is nog maar hopen dat Suarez komt, Volgens mij wordt dit ook een lang en duur verhaal en dan moet maar blijken dat hij dé versterking wordt die Ajax nodig heeft. Persoonlijk zet ik mijn geld eerder op Leo maar die moet nog herstellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.
Maar ik zie ook nog graag Suarez komen als toekomstige opvolger van Huntelaar en als eventuele naar binnen trekkende linksbuiten totdat Leonardo weer fit is. Eventueel kan er ook 4-4-2 gespeeld worden als we Suarez erbij hebben.
En explosiefiteit van Babel is ook leuk in het seizoen van Danny Blind, maar afgelopen seizoen heeft hij het maar zelden laten zien.
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke 3e rangs aankopen?
Delorge is gelijkwaardig (misschien beter) aan Roger.
Urzaiz vervangt Charisteas en Rosenberg, ook niks over te klagen.
Bakircioglu en Rommedahl vervangen De Mul en Rosales, daar zijn we mee vooruit gegaan.
En dan staat er alweer een nieuwe groep jeugd te wachten.
Vertonghen en Schilder zijn teruggekomen.
Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita komen bij het eerste.
En dan het meest positieve:
Sneijder en Huntelaar blijven bij Ajax.
Waarom niet? En wat is er zo slecht aan gratis aankopen? Gewoon puik werk van Van Geel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef OreO het volgende:
[..]
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?
Deze spelers zijn gewoon goed genoeg voor de breedte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef OreO het volgende:
Deze gratis aankopen zijn niet echt top spelers of wel? Vooral als je zo veel geld in de zak hebt wil je toch beter worden neem ik aan
Ja, maar joden houden de hand graag op de knip. Zó is dat ook weer gezegt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Urzaiz is een pinchhitter die de laatste 15 minuten voor gevaar moet stichten in het strafschopgebied als we achterstaan. Erg goede aankoop dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.
Rommedahl is gekocht als 2e rechterspits heeft dus niks met Babel te maken en voor een vervanger van Babel zijn ze nog op zoek.quote:Ik vind Rommedahl een goede speler maar zie liever een vervanger van Babel. Deze jongens zijn ongetwijfeld neusjes van de zalm maar kunnen gewoon niet elke wedstrijd voetballen.
stam en davids ook weer een jaartje ouderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Inderdaad. Hoe minder aankopen hoe beter. Alleen de spelers die weg zijn gegaan daar zijn betere spelers voor aangetrokken De Mul/ Rosales > Kennedy en Rommedahl alleen over Suarez ben ik nog een beetje sceptisch voor de rest heeft Van Geel prima werk geleverd. Delorge en Urzaiz maken ons alleen in de breedte sterker, dus ook prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Kunnen we dat gerucht niet voor altijd in de vriezer stoppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Het Wilhelmson 'gerucht' kan dus weer een jaar de koelkast in..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wordt de wedstrijd morgen tegen die Schotse (Falkirk?) ploeg uitgezonden op tv.
Hoe laat en op welk net?
5 pond teveelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Op Falkirk.tv maar dan moet je 5 pond per maand betalen.
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |