Ja, maar joden houden de hand graag op de knip. Zó is dat ook weer gezegt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Urzaiz is een pinchhitter die de laatste 15 minuten voor gevaar moet stichten in het strafschopgebied als we achterstaan. Erg goede aankoop dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.
Rommedahl is gekocht als 2e rechterspits heeft dus niks met Babel te maken en voor een vervanger van Babel zijn ze nog op zoek.quote:Ik vind Rommedahl een goede speler maar zie liever een vervanger van Babel. Deze jongens zijn ongetwijfeld neusjes van de zalm maar kunnen gewoon niet elke wedstrijd voetballen.
stam en davids ook weer een jaartje ouderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Inderdaad. Hoe minder aankopen hoe beter. Alleen de spelers die weg zijn gegaan daar zijn betere spelers voor aangetrokken De Mul/ Rosales > Kennedy en Rommedahl alleen over Suarez ben ik nog een beetje sceptisch voor de rest heeft Van Geel prima werk geleverd. Delorge en Urzaiz maken ons alleen in de breedte sterker, dus ook prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Kunnen we dat gerucht niet voor altijd in de vriezer stoppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Het Wilhelmson 'gerucht' kan dus weer een jaar de koelkast in..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wordt de wedstrijd morgen tegen die Schotse (Falkirk?) ploeg uitgezonden op tv.
Hoe laat en op welk net?
5 pond teveelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Op Falkirk.tv maar dan moet je 5 pond per maand betalen.
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn lelijke tattoos passen niet bij het imago van Ajax... Alhoewel... HeitingaStam
Ideale nog wel. Nou nou jij durft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijn [afbeelding]
Is Lindenbergh nog steeds niet vertrokken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.
![]()
Omdat die ook 6 weken geblesseerd isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Oh, da's vervelendquote:
Jaapquote:
'Mijn besluit staat nog steeds vast'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 28 juli om 08:55
Jaap Stam gaf enkele weken aan dat hij aan zijn laatste seizoen in zijn imposante loopbaan gaat beginnen. In een diepgaand interview met De Telegraaf zegt de verdediger van Ajax nog steeds honderd procent achter deze beslissing te staan.
“Mijn vrouw zegt wel eens: ‘Jaap, als je er nog een jaar aan vast wil plakken, moet je het doen’. Er zijn mensen die zeggen dat je altijd zo lang mogelijk door moet blijven voetballen. Als ik nog twee jaar goed op mijn lichaam zou blijven letten, kan dat misschien ook wel. Maar ik vind het genoeg. Ik wil mijn eigen dingen doen, ook met mijn gezin. Soms moet je voor jezelf kiezen. En dat ga ik nu doen.”
“De kans dat ik van mening veranderd is nihil. Kijk maar naar de situatie na het EK in Portugal. Er werd geroepen dat een nieuwe weg moest worden ingeslagen. De oude spelers wilden niet meer, waren volgevreten en weet ik wat er verder nog allemaal naar ons hoofd werd geslingerd. Dan maak je plaats voor de jeugd en blijkt het niet zo makkelijk te gaan.”
Voor het WK in Duitsland werd mij opeens gevraagd terug te komen. Dat heb ik niet gedaan, hoe eervol het ook was. Van beide beslissingen heb ik nooit spijt gehad. Je moet weten wanneer je moet stoppen. En het is beter dat je die beslissing zelf neemt, in plaats van een ander”, aldus Stam.
Stam (35) stond eerder in zijn carričre onder contract bij FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II om het vervolgens bij PSV tot international te schoppen. Door een aanvaring met Sir Alex Ferguson verruilde de 67-voudig international noodgedwongen Manchester United voor Lazio. De Amsterdammers namen hem vorig jaar zomer over van AC Milan
Och. Als je Jaap nog in het NL elftal had dan hadden er nog een paar van die programma's van Vermeegen geweest. Nee dank.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jaap [afbeelding] . Hij móét gewoon doorgaan, en hij had naar het WK gemoeten. Bij het EK van volgend jaar kan hij er ook makkelijk bij zijn.
Ben je bang voor hem?quote:
Nee hoor maar ik vind het absoluut niet erg als hij na dit seizoen stopt.quote:
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef w00h00 het volgende:
Ten Cate: twee alternatieven voor Suarez
We willen in eerste instantie voor Suárez gaan omdat hij ten eerste jong is en ten tweede al een jaar in Nederland heeft gespeeld. Maar alles heeft een grens."
Laat het gissen maar weer beginnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.
Waarom denk je dat??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat het gissen maar weer beginnen!
Ik gok op Delgado en Milevskiy!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |