Ja, Z. Een acoustische. Een zeer fijne acoustische.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:41 schreef Z het volgende:
Dat is een akoustische toch? Ik doe het al jaaaaren met m'n ibanez uit '81En een middelmatige Fender akoustische gitaar. Ik speel alleen bijna niet meet.
Was dat trouwens de gitaar waar je invoerrechten over moest betalen?
Wat dan, lieverd?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Het betekent ook gewoon iets, Ming.
Thaleia.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zou gisteravond, of anders toch zeker vanochtend, m'n ketting weer op m'n fiets leggen.
Dwerg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:53 schreef dwerg het volgende:
Vrijdagmiddagborrels zijn de hel.
Zo op het oog lijkt het een indonesisch wokgerecht.quote:
Tante Lien treedt dit weekend op in Groningen tijdens de Pasar Malam!quote:
Het was maar een bijbaantje.quote:
Bij mij resulteert zo'n opgave ook meestal in een starre "Is dit spontaan? Klik nou gewoon man!quote:
Op de faculteit waar ik ga werken hebben ze een fantastisch systeem: op elke deur prijkt een foto van de medewerker die erachter schuilgaat. Nu moet ik dus een foto aanleveren. Maar ik kan alleen mijn 'spiegelgezicht' opzetten als ik weet dat er een foto wordt gemaakt. Ik krijg al jaren van fotografen te horen dat ik 'gewoon spontaan' moet kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef hummus het volgende:
[..]
Bij mij resulteert zo'n opgave ook meestal in een starre "Is dit spontaan? Klik nou gewoon man!"-grijns.
En op foto's die genomen worden op echt "gewoon spontane" momenten zie ik er meestal uit alsof ik twee flessen rum teveel op heb.
Maar waarom moest je "gewoon spontaan" kijken op een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |