Oja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het was een digitale camera van HP
Doe maar ruig...quote:you moron...
Grapje, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef boekenworm het volgende:
Tja... haar show is niks, maar ze heeft wel een leuk bekkie
Wel een bepaald soort vrouwen inderdaad. Vrouwen die zelf ook geen humor hebben (en dat zijn er veel, heel veel!)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef amaranta het volgende:
Mongoloide vrouwen misschien.
Ik vind het totaal niet vermakeiljk.
Holy crap ik heb nog langer haar dan haarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Nu te bewonderen op tv. Wat is die ontzettend niet grappig, ik zie nog liever een belspeldel
[afbeelding]
Klacht: Mensen die denken dat ze grappig zijn en er ook nog eens voor betaald worden![]()
OK, afgezien van de wenkbrauwen (en cashewnoot tieten)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch geloof ik wel dat Ellen een leuk mens is. Ze kan alleen niet acteren of presenteren.![]()
Zo mooi vindt ik die vriendin van dr trouwens niet, ze heeft maar rare wenkbrauwen en het lijkt wel alsof ze meer dan eens onder het mes is geweest.![]()
ik heb nog nooit een comédienne gezien waar ik om moest lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef TherAngelina het volgende:
Ik vind haar wél grappig. Als stand-up comédienne that is. De show heb ik nog niet zo vaak gezien om te kunnen oordelen, al heb ik wel een paar dingen gezien die ik erg grappig vind. Ze is zo lekker droog. En dat neppe, ingestudeerde houd je toch wel.
Vrouwen zijn inderdaad niet grappig. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn meestal te intelligent om zich te verlagen tot het beroep van teeveeclown.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een comédienne gezien waar ik om moest lachen![]()
en ellen al helemaal niet
Vrouwen met humor zijn ook schaars.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad niet grappig. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn meestal te intelligent om zich te verlagen tot het beroep van teeveeclown.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |