Weekend? Wereldreis!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef vanBnaarC het volgende:
zit nu echt te twijfelen om hem te verkopen, want dan ga ik wel een weekend weg met mijn vriendin
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:17 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ga de mijn nu echt te koop zetten, nu is het beste moment anders ben ik een dief van mijn eigen portemenee
Vergeet niet mensen tegen uit elkaar te spelen, om er één 400 armer en de ander huilend achter te laten!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:17 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ga de mijn nu echt te koop zetten, nu is het beste moment anders ben ik een dief van mijn eigen portemenee
Inderdaad, de line-up is dit jaar matig. Ga mijn kaartje niet verkopen, het wordt sowieso tofquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:21 schreef vanBnaarC het volgende:
dat is 225 een kaartje
Ik ga alleen voor de sfeer op het hele terrein en niet voor de muziek![]()
Die muziek kan me echt gestolen worden![]()
Als je 'm aan mij verkoopt, beloof ik niet te bellenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef vanBnaarC het volgende:
maar ja als ik het ga doen krijg je ook vand ie belletjes dat je dief bent blablabla![]()
Maar dat is voor 2 kaarten. Goedkoper dus dan die 2 voor 450 die ik net postequote:
Voor 800 euro mag je mijn kaartje hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:28 schreef bosgorilla het volgende:
hmz ik zoek ook nog een kaartje... iemand tips..? of een kaartje?
Dat is dus inderdaad niet handig..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef webfreak het volgende:
[..]
Terwijl het bod daarvoor 340 was
Wat een mongool
Je leert het alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef PastoorPeter het volgende:
TerugVindPastoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |