Misschien mist hij zijn moeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Waar heeft Huub last van?
Het was klote weer, ik dacht, het gaat vast niet door.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
[..]
Waar was je nou sta ik voor Jan Doedel in Scheveningen. Heb i.p.v. een frietje maar in het Kuhrhaus gegeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.aa-nederland.nl/index19.phpquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Waar heeft Huub last van?
Hij is leukquote:
Ben toevallig voorzitter van de raad van bestuur aldaarquote:
DGK.tv blijft gewoon bestaan hoor , alles blijft gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Roddel van Palma ? edit: ah....internet gaat weg...... Niet de streams......
Nada kotst ook van zichzelf, goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen maximaal 2 uur streams gekeken en ik kots op Nadia
Jaap bedoelde toch de streams?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Roddel van Palma ? edit: ah....internet gaat weg...... Niet de streams......
Hij zei 'internet', maar dat is ook de grote verwarring (zie de topics erover): wat bedoelen ze met 'internet'. Is dat de site plus de filmpjes, of de streams.quote:
Weet ik niet ik spreek ze morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei 'internet', maar dat is ook de grote verwarring (zie de topics erover): wat bedoelen ze met 'internet'. Is dat de site plus de filmpjes, of de streams.
De streams handhaven is erg onwaarschijnlijk, dan ontstaat er grote discrepantie met wat RTL wil uitzenden, hetgeen neer zou komen op 2 programma's.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei 'internet', maar dat is ook de grote verwarring (zie de topics erover): wat bedoelen ze met 'internet'. Is dat de site plus de filmpjes, of de streams.
Ik ga er toch van uit dat Jaap de streams bedoelt, vandaar zijn opmerking over de PoPo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zouden als nieuwe beleidsmakers nog geen uitspraken doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef FdW het volgende:
[..]
De streams handhaven is erg onwaarschijnlijk, dan ontstaat er grote discrepantie met wat RTL wil uitzenden, hetgeen neer zou komen op 2 programma's.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Het fijne van Natasia was, als je even niks te doen had: je gooide er een kwartje in en het ging weer gillen.
Aldus Huub.
http://www.mediacourant.nl/?p=3614quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef FdW het volgende:
[..]
De streams handhaven is erg onwaarschijnlijk, dan ontstaat er grote discrepantie met wat RTL wil uitzenden, hetgeen neer zou komen op 2 programma's.
Dan moet ik inderdaad nog even melden dat er bijzonder mooie plannen zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wij zouden als nieuwe beleidsmakers nog geen uitspraken doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De berichten zijn onduidelijk en tegenstrijdig, maar ook ik vrees het ergste. Eigenlijk mogen we er alleen hier Einde streams nabij ... oh, toch niet over l*llenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef FdW het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |