Tvp.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zal godverredomme die hoerige kutheaders wegkrijgen
Fok is al druk zet. Less is more.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
OP!!!
uuu denk dat je dat niet voor elkaar krijgt dit omdat je dan gebaned wordquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand een screenshot plaatsen van hoe het er nu uitziet? ik zie niks namelijk
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef TwyLight het volgende:
nee ik bedoel de header, ik weet niet wat er allemaal aan de hand is want ook al heb ik adblock uit ik zie helemaal niks geen header.
op het moment heb ik een eigen stylesheet toegepast, maar als ik die uitzet zie ik nog steeds niks.
met firefox lukt het wel.
waarom al dat gezeik? niks mis mee toch? bloemetjes en 2 vrouwen gezichten
Die zullen eerder naar nog zwaarder geschur grijpen a la CreamMonkey.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Joepie het volgende:
Zoals ik al eerder zei, wat probeert ie nu te bereiken. Mensen die een adblocker aan hebben/hadden zeggen nu heus niet ineens goh laat ik toch maar wat advertenties aanzetten.
Hoi Ad.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:39 schreef AdBlocker het volgende:
Dat is mijn account!! Plagiaat!
ja ja misschien winnen wij jullie toch ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef Danny het volgende:
knipperding is weg. verder ga ik geen tijd steken in mensen met adblockers of andere externe scriptjes
Bij QT kan het wel - iets met view en dan 'as presentation' aanvinken, dan kun je kiezen op welke van je twee schermen je'm groot wil hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:44 schreef super-muffin het volgende:
Waarom kan ik niet met Quicktime of DVD speler op het ene scherm fullscreen een film oid kijken en op mijn andere scherm gewoon werken.
Yep, ik heb het in de 6 maanden dat ik mijn MB heb ongeveer 3 keer gehad, denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
hhmz, zojuist voor de tweede keer in 2 sagen het zwarte 'u moet uw computer herstarten' scherm.
Na het booten heb ik dan een schermpje 'osx is onverwacht gestopt, klik op rapport om een rapport te bekijken of naar apple te versturen.
Als ik dan op rapport klik, verdwijnt het scherm en krijg ik geen rapport te zien
Toevallig hoorde ik twee collegea met een macbook over hetzelfde. Meer mensen last van onverwachtte crashes?
/etc/hostsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Junkie het volgende:
Heeft OSX een host file zoals XP? Das namelijk de manier hoe ik in IE7 mn ad's weghaal. Misschien is dat de beste oplossing.
Ik heb de template ook maar op dark neergezet.![]()
Terminal, cat cd1.avi cd2.avi > film.aviquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hoe je 2 .avi files samenvoegt? Vaak heb je als je een films of iets download een CD1 en CD2 avi bestand. Die wil ik graag samenvoegen tot 1 avi file. Kan dat?
Oooooookay. That's just.. weird.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb nu een iPod als mp3 speler op mijn Nintendo DS
http://www.youtube.com/watch?v=MUpAlKknlEQ![]()
![]()
Ja, maar dan heb je 1 bestand waarin twee headers voorkomen. Een AVI is niets meer dan een container, maar daar zit nog wel wat data in die vertelt wat de codec is en nog wat meuk. Gaat de mediaspeler daar niet van over zijn nek?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Terminal, cat cd1.avi cd2.avi > film.avi
Gewoon in de playlist van VLC gooien, allebei.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hoe je 2 .avi files samenvoegt? Vaak heb je als je een films of iets download een CD1 en CD2 avi bestand. Die wil ik graag samenvoegen tot 1 avi file. Kan dat?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb nu een iPod als mp3 speler op mijn Nintendo DS
http://www.youtube.com/watch?v=MUpAlKknlEQ![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |