abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51892317
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het nieuws is binnen, Hendrik hoeft niet meer terug te komen. Hij is zojuist met een doos zijn spullen op komen halen en heeft afscheid van ons genomen.
3X raden van wie die doos is knakker.
Yeah, paarden. De groeten!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:12:31 #77
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51892439
net of een hoge pief met een b ig time it probleem nd eerste lijns belt _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:14:18 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51892498
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef PeZu het volgende:
net of een hoge pief met een b ig time it probleem nd eerste lijns belt _!
Wie moet hij anders bellen? De kerstman?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51892526
haahah
Het is wel super dat je dat gedaan hebt!
Gewoon niet over je heen laten lopen!
Zo hoort dat PUNT
Als baas zijnde zou ik eerlijk gezegd het wel grappig vinden .... :xx
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:17:05 #80
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51892562
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef HendrikdeStagair het volgende:

[..]

3X raden van wie die doos is knakker.
Jij bent gewoon een kloon Uit de logs van de ISA server blijkt dat Hendrik nog nooit op fok heeft gepost hier
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:19:13 #81
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51892620
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wie moet hij anders bellen? De kerstman?
zwak toch niet zo lul

als je bij ons een big time error had belde je gelijk de specialist vooral als het een bedrijfkritische ap is en dan maakte je functie nog niet eens zoveel uit

was btw bij een klein it bedrijfje genaamd compaq _!

en echt iedereen die ook maar iets beteknt binnen een bedrijf belt never nooit niet voor zo'n probleem harry in de warry
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_51892794
gelukkig staan er nuttige gogle ads onder
pi_51893010
Ik vind`m goed.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_51893209
Hij is super :>
pi_51893577
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een kloon Uit de logs van de ISA server blijkt dat Hendrik nog nooit op fok heeft gepost hier
nee normaal ben ik gast maar nu moest ik effe reageren. Snappie?
Yeah, paarden. De groeten!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:55:38 #86
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:10:07 #87
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_51894030
Zo na de Sjaak & Diana reeks ben ik geneigd er geen zak van te geloven, vogeltjesdans.
Ta mère bien.
pi_51895044
Wat een lul is het toch ook. Met zijn Intel geblaat.
Yeah, paarden. De groeten!
pi_51896160
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:52 schreef HendrikdeStagair het volgende:
Wat een lul is het toch ook. Met zijn Intel geblaat.
pi_51896579
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heden ten dage schijnt het maatschappelijk vertwoord ondernemen te zijn (en goedkoop bovendien) om studerende jongens en meisjes zo regelmatig eens een stageplek te gunnen. Want wie wat leert, die weet wat, he? Nou, dus anyway, we hebben dus een stagiar op de afdeling, zo'n MBO 4 student ofzo. Vraag me niet waarom die gast geen vakantie heeft, het kan best dat hij aansluitend aan zijn stage vakantiewerk loopt te doen hier.

De stagiar, we noemen deze persoon Hendrik, loopt verschillende afdelingen door en vandaag zit hij op de servicedesk. Ik vernam volgend verhaal van de incident coördinator.

Hendrik zit vandaag dus op de servicedesk en neemt als zodanig telefoontjes op en lost storingen op indien mogelijk. Nu belde heden ochtend een hoge pief op met een vrij complexe storing, waarvan Hendrik niet veel begreep. Het verhaal ging ongeveer als volgt:

"Helpdesk met Hendrik"
"Ja dag, met hoge pief. Ik wil even doorgeven dat de batch van Creato is gestopt vannacht wegens een foutmelding 'error 112 in line 13 - ora 200', kan je dat met spoed aan ontwikkeling doorgeven?"
Hendrik heeft echter een zware nacht gehad en denkt dat hij in de maling genomen wordt. Dus hij antwoordt als volgt:
"o ja, ora 200, daar heb ik de cd's van. Goede band"
"Pardon?"
"Ja dat zeg ik toch, goede band! Vooral het nummer 'hoge pief is een graflul', ken je dat?"
"PARDON???"
"Yeah, paarden. De groeten!"

En Hendrik hing op. Het overige personeel, de incident coördinator incluis, keken hem vol ongeloof aan. "Wie had je zojuist aan de lijn?" vraagt de ic. "O, een of andere graflul die zich hoge pief noemde" - "WTF!??" De ic gelijk terugbellen naar hoge pief en vragen wat er aan de hand is

De stagiar staat nu bij het hoofd ICT uit te leggen welke cd's hij allemaal heeft
Hier zou ik me dus echt de graftering om lachen he.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:01:50 #91
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_51896708
quote:
Want wie wat leert, die weet wat, he?
Zou je denken?
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:54:02 #92
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51898053
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

zwak toch niet zo lul

als je bij ons een big time error had belde je gelijk de specialist vooral als het een bedrijfkritische ap is en dan maakte je functie nog niet eens zoveel uit

was btw bij een klein it bedrijfje genaamd compaq _!

en echt iedereen die ook maar iets beteknt binnen een bedrijf belt never nooit niet voor zo'n probleem harry in de warry
Schelden is niet nodig. Dat doe ik bij jou ook niet, dus ik zou het op prijs stellen als je je tegenover mij ook netjes zou gedragen.

Zeggen de begrippen ITIL en incident management je iets? Mischien ken je dan ook het begrip skilled servicedesk en weet je waarom alle calls daar binnenkomen. Principe van een enkel loket hebben voor alle calls. Calls die niet door de servicedesk opgelost kunnen worden gaan naar de tweede lijn. En dat kan local support, systeembeheer, networks, applicatiebeheer enz. zijn.

Dat het bij compaq anders ging kan best, maar elk bedrijf en wij dus ook heeft ITIL naar onze eigen behoeften geimplementeerd. Je kunt je vast wel voorstellen dat dat in een ambtenarenorganisatie van +3000 werkplekken heel anders ligt dan bij een toeleverancier.

Bovendien heb je geen enkel benul van wie er gebeld heeft, en welke functie en taken die persoon heeft. Ook de directeur belt rechtstreeks naar de servicedesk. (Okee, soms zijn secretaresse, maar die heeft vaak geen inhoujdelijk besef van waar het over gaat.) Dus belt iedereen gewoon naar de servicedesk, van boekhouder tot directeur, van kleine storing tot totale uitval.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:55:34 #93
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51898093
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:52 schreef HendrikdeStagair het volgende:
Wat een lul is het toch ook. Met zijn Intel geblaat.
Leuk dat je meedoet in mijn topic!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:00:50 #94
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51898242
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schelden is niet nodig. Dat doe ik bij jou ook niet, dus ik zou het op prijs stellen als je je tegenover mij ook netjes zou gedragen.

Zeggen de begrippen ITIL en incident management je iets? Mischien ken je dan ook het begrip skilled servicedesk en weet je waarom alle calls daar binnenkomen. Principe van een enkel loket hebben voor alle calls. Calls die niet door de servicedesk opgelost kunnen worden gaan naar de tweede lijn. En dat kan local support, systeembeheer, networks, applicatiebeheer enz. zijn.

Dat het bij compaq anders ging kan best, maar elk bedrijf en wij dus ook heeft ITIL naar onze eigen behoeften geimplementeerd. Je kunt je vast wel voorstellen dat dat in een ambtenarenorganisatie van +3000 werkplekken heel anders ligt dan bij een toeleverancier.

Bovendien heb je geen enkel benul van wie er gebeld heeft, en welke functie en taken die persoon heeft. Ook de directeur belt rechtstreeks naar de servicedesk. (Okee, soms zijn secretaresse, maar die heeft vaak geen inhoujdelijk besef van waar het over gaat.) Dus belt iedereen gewoon naar de servicedesk, van boekhouder tot directeur, van kleine storing tot totale uitval.
lul toch niet zo zwak, zo beter huiliie?

eeen toeleverancier? fabrikant met ook redelijk wat werkplekken zo'n 2000 op zijn minst, in nl dan

en echt van alle klanten die ik ken van mijn tijd daar heb ik ook nog nooi zo'n belachelijk verhaal gehoord als dit

een hoge pief die een stagiare belt voor een big issue tuuk dream on

just keep on sucking that big thumb of yours
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_51898494
Bij ons werd ook flink aangedrongen om altijd de helpdesk te bellen hoor.. en daar zat ook een stagiare. Maakt niet uit hoe een hoge pief je was..Als het echt spoed had werd de call uitgeprint en persoonlijk overhandigd aan degene waarvoor het bestemd was. Zo raar is het dus niet
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:12:03 #96
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51898522
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

lul toch niet zo zwak, zo beter huiliie?

eeen toeleverancier? fabrikant met ook redelijk wat werkplekken zo'n 2000 op zijn minst, in nl dan

en echt van alle klanten die ik ken van mijn tijd daar heb ik ook nog nooi zo'n belachelijk verhaal gehoord als dit

een hoge pief die een stagiare belt voor een big issue tuuk dream on

just keep on sucking that big thumb of yours
Gaan we het nog een beetje netjes houden, of wil je me gewoon in elk topic persoonlijk aanvallen?

Ja, compaq is een leverancier. Van computer(onderdelen). Wat is compaq anders dan, een shoarmatent mischien?

Als jij dat een belachelijk verhaal vindt, prima. Jouw mening, niks mis mee. En je hebt je mening nu gegeven dus ik neem aan dat je daar nu klaar mee bent.

En nee, de pief "belt niet een stagiair", die belt de servicedesk zoals ik je heb proberen uit te leggen. Dat een van de medewerkers daar stage loopt is punt twee. Dat snap jij ook wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51898542
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

lul toch niet zo zwak, zo beter huiliie?

eeen toeleverancier? fabrikant met ook redelijk wat werkplekken zo'n 2000 op zijn minst, in nl dan

en echt van alle klanten die ik ken van mijn tijd daar heb ik ook nog nooi zo'n belachelijk verhaal gehoord als dit

een hoge pief die een stagiare belt voor een big issue tuuk dream on

just keep on sucking that big thumb of yours
ik zeg het niet graag, maar VD heeft wel een punt. Een beetje normaal bedrijf heeft een (skilled) Servicedesk waar alle meldingen binnenkomen en daar kan ook prima een stagiair zitten.

Overigens neemt dat niet weg dat ik geen bal geloof van het verhaal... maar dat terzijde.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:15:38 #98
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51898610
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gaan we het nog een beetje netjes houden, of wil je me gewoon in elk topic persoonlijk aanvallen?

Ja, compaq is een leverancier. Van computer(onderdelen). Wat is compaq anders dan, een shoarmatent mischien?

Als jij dat een belachelijk verhaal vindt, prima. Jouw mening, niks mis mee. En je hebt je mening nu gegeven dus ik neem aan dat je daar nu klaar mee bent.

En nee, de pief "belt niet een stagiair", die belt de servicedesk zoals ik je heb proberen uit te leggen. Dat een van de medewerkers daar stage loopt is punt twee. Dat snap jij ook wel.
compaq is een fabrikant mappy

en in elk tpopic? stel je aan joh frusti

zal vast niet zo'n oge pief zijn geweest dan als bij zo'n issue die servcie desk moet bellen

maw opgeklopt verhaal van een frusti sys beheerder
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_51898870
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gaan we het nog een beetje netjes houden, of wil je me gewoon in elk topic persoonlijk aanvallen?
Mass defense-mode hier als iemand een mooi koosnaampje voor je heeft, maar zelf wel denigrerent gedrag tegenover anderen vertonen, alsof je zelf maar 1 haar beter bent dan ieder ander willekeurig persoon

Sad.
Mrrrr.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:38:12 #100
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51899114
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:

[..]

Mass defense-mode hier als iemand een mooi koosnaampje voor je heeft, maar zelf wel denigrerent gedrag tegenover anderen vertonen, alsof je zelf maar 1 haar beter bent dan ieder ander willekeurig persoon

Sad.
de arme man neemt het hier maar vooral zichzelf, veelste serieus, kun je hem ook niet kwalijk nemen eigelijk
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')