Omdat Dirty Diana en Sjieke Sjaak ook nep wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:25 schreef Magereheinus het volgende:
haha als t waar is(ik zou niet inzien waarom niet)is het echt geweldig!
Nope.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Omdat Dirty Diana en Sjieke Sjaak ook nep was
Is het boek nu al uitgegeven?quote:
Vogeltjesdans heeft mij nooit verteld dat hij boeken schrijft. Btw, zit hij nu wel erg chago achter zijn PC. (en altijd op FOK! te surfen onder werktijd...)quote:
Kut kloon.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef HendrikdeStagair het volgende:
[..]
Vogeltjesdans heeft mij nooit verteld dat hij boeken schrijft. Btw, zit hij nu wel erg chago achter zijn PC. (en altijd op FOK! te surfen onder werktijd...)
Ik ben nooit chagoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef HendrikdeStagair het volgende:
[..]
Vogeltjesdans heeft mij nooit verteld dat hij boeken schrijft. Btw, zit hij nu wel erg chago achter zijn PC. (en altijd op FOK! te surfen onder werktijd...)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef HendrikdeStagair het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Omdat Dirty Diana en Sjieke Sjaak ook nep was
In engeland nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
Hoge pief belde hem. Dan is het logisch dat eerst Hendrik iets zegt![]()
Vraag meteen een ban aan voor zijn account zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het nieuws is binnen, Hendrik hoeft niet meer terug te komen. Hij is zojuist met een doos zijn spullen op komen halen en heeft afscheid van ons genomen.
Zijn account is al disabled. Of bedoel je dat op geenstijl? See Danny zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Vraag meteen een ban aan voor zijn account zou ik zeggen
1 |
verkapte kijk-mij-eens-veel-verstand-hebben-van-computers-postquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef zalkc het volgende:
Stomme staigair ook je wet toch direct dat een ORA200XX melding slaat op een user-defined foutmelding die er door ontwikkeling ingezet is om de tracering te versimpelen. Het is niet starfbaar om algemene basiskennis van Oracle te hebben.
Terecht dat ie er uitgetrapt is,
[ code verwijderd ]
Ja, ben nu dus thuis vandaar de downtime.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het nieuws is binnen, Hendrik hoeft niet meer terug te komen. Hij is zojuist met een doos zijn spullen op komen halen en heeft afscheid van ons genomen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef zalkc het volgende:
Stomme staigair ook je wet toch direct dat een ORA200XX melding slaat op een user-defined foutmelding die er door ontwikkeling ingezet is om de tracering te versimpelen. Het is niet starfbaar om algemene basiskennis van Oracle te hebben.
Terecht dat ie er uitgetrapt is,
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef HendrikdeStagair het volgende:
[..]
Ja, ben nu dus thuis vandaar de downtime.Maar hier hebb ik ook i-net natuurlijk.
![]()
![]()
Ik ga dalijk mijn studiebegeleider maar eens mailen of bellen. (volgens mij is die knakker gewoon op vakantie) Ik heb een stagecontract dus daar moe iets mee gebeuren.![]()
(ben malle henkie niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |