quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet in mijn topic!
Weet je wat? Je hebt gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
compaq is een fabrikant mappy
en in elk tpopic? stel je aan joh frusti
zal vast niet zo'n oge pief zijn geweest dan als bij zo'n issue die servcie desk moet bellen
maw opgeklopt verhaal van een frusti sys beheerder
Zo doe je dat ook met lastige klanten!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wat? Je hebt gewoon gelijk.
Zo, zijn we van jouw puberaal geneuzel ook af.
iedereen weetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wat? Je hebt gewoon gelijk.
Zo, zijn we van jouw puberaal geneuzel ook af.
Ik weet erg echt weinig van hoor...Maar ik zat zo te denken...... Logischerwijs is e) dan toch tieten????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen weet
a) compaq is een fabrikant
b) jij bent een frusti
c) je bent vogeltjesdans ergo je verhaal rammelt
d) bier
wat andersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik weet erg echt weinig van hoor...Maar ik zat zo te denken...... Logischerwijs is e) dan toch tieten????
die stagiar is toch een kerel huh tietenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik weet erg echt weinig van hoor...Maar ik zat zo te denken...... Logischerwijs is e) dan toch tieten????
goed, ik zal je helpen: Hier op Fok! als bier genoemd wordt, dan zijn er ook tieten. Het een kan niet zonder het ander.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:21 schreef DavyE het volgende:
[..]
die stagiar is toch een kerel huh tieten![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef Djep het volgende:
[..]
goed, ik zal je helpen: Hier op Fok! als bier genoemd wordt, dan zijn er ook tieten. Het een kan niet zonder het ander.
Sjieke Sjaak en Dirrrty Diana deel 7 Met samenvattingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |