heb je je gevoel voor humer ook afgeschoren?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Andere verhalen", ik zie er maar eentje. Misschien is de schrijver van het verhaal een vadsige 200 kilo wegende ass-tard. Ik heb er namelijk geen last van.![]()
Ik spot geen humor. Ik spot iemand die grappig wil zijn maar daar misselijk in faalt.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heb je je gevoel voor humer ook afgeschoren?
fuck, je hebt het echt mee afgeschorenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik spot geen humor. Ik spot iemand die grappig wil zijn maar daar misselijk in faalt.
Minder pijn dan er achter komen dat ik een waardevolle minuut heb verloren met het lezen van dat 'vermakelijke' verhaaltje.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
fuck, je hebt het echt mee afgeschoren
deed het pijn?![]()
OMFG, BEST JOKE EVAH!!!!!quote:
Zoals je zegt, rimmen rules om te ontvangen. Ik stel mijn kont dus graag ter beschikking aan jouw tong.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Rimmen rules om te ontvangen. Geven: nog nooit gedaan maar dat zal er vast nog wel eens van komen!
Blijft een klassieker dat verhaalquote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb anders andere verhalen gehoord daarover:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Versteendepeer het volgende:
Henk! waar zijn de laxeermiddelen?
Goh hee, vet origineel, zeker in dit topic!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Is het boffen als je niet hoeft te baffen maar mag beffen en daarna mag maffen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |