Omdat ik dat lullig vind, die broer van mijnbvriend heeft dat als verrassing gedaan voor ons(en voor henzelf natuurlijk)quote:
Op zich lief van je dat je meegaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dat lullig vind, die broer van mijnbvriend heeft dat als verrassing gedaan voor ons(en voor henzelf natuurlijk)
We gaan rond 12 uur, maar tis morgen pas, ik he wel al boeken gehaald om mee te nemen, dan zal het wel te doen zijn.
Gequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eindelijk aan het vervellen
*huid stript*
Goed scrubben (of hoe schrijf ik dat?) Dat helpt goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eindelijk aan het vervellen
*huid stript*
Het enige voordeel van zonnebrandquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vind jij dat ook zo fijn? Dat is ook de enige reden dat ik die peel-of maskers gebruik...
Lekker pielen is leukerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed scrubben (of hoe schrijf ik dat?) Dat helpt goed![]()
wonderer..... hoe vaak nog... niet in DIT topic!quote:
Ik weet het, maar laat aan hem de eer om het te melden als ie durftquote:
Gefeliciteerd!quote:
Gefelliciteerd!quote:
ja, vinnik ook hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Nirak het volgende:
Het ziet er zo schurfterig uit vind ik altijd.. als je aan eht vervellen bent :S
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
En wat ruikt er hier zo lekker...?
stuur wel ff een pmquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik natuurlijk![]()
Wat moest je nou met de bovag koerslijst? Ik ben wel lid namelijk
Een vrouw op een motor? Ben je lesbisch of zo?quote:
Een nicht in een Lesbeau-topic? Ben je verdwaald of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vrouw op een motor? Ben je lesbisch of zo?
gefeliciteerd
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vrouw op een motor? Ben je lesbisch of zo?
gefeliciteerd
en ik een antwoordquote:
Pielen, niet piemelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wonderer..... hoe vaak nog... niet in DIT topic!
Da's net zo goor.quote:
Ik weet niet wat voor rare betekenis jullie aan pielen hangen, maar ik bedoel dus gewoon frunniken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's net zo goor.![]()
-ja, ik kop 'm maar effe in hoor-
Nou, dat wat jij bedoelt vind ik persoonlijk best smerig. Dat ontvellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare betekenis jullie aan pielen hangen, maar ik bedoel dus gewoon frunniken...
whehehehe.. pielen als werkwoord wel... is het alleen in Brabant zo dan, dat het ook een zelfstandig naamwoord is...?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare betekenis jullie aan pielen hangen, maar ik bedoel dus gewoon frunniken...
Nou, als ik pielejanus zeg, dan weten ze hier wel wat ik bedoel hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe.. pielen als werkwoord wel... is het alleen in Brabant zo dan, dat het ook een zelfstandig naamwoord is...?
Wheheh. Ja, beetje wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat wat jij bedoelt vind ik persoonlijk best smerig. Dat ontvellen.
neeje! dan valt het topic weer dood straks...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ja, beetje wel.
Ik zal mijn mond verder houden
Neeeee [hysterische blik opzet] Niet doen!!!!quote:
dus wonderer... de meeste stemmen gelden in dit geval, je post gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Neeeee [hysterische blik opzet] Niet doen!!!!
Wat moeten we zonder jouw posts?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje! dan valt het topic weer dood straks...
Ik ben blij dat ik zo gewaardeerd wordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Neeeee [hysterische blik opzet] Niet doen!!!!
Wat moeten we zonder jouw posts?![]()
Wat was er achter die deur dat je iet meer verder durfde / wilde dromen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik zo gewaardeerd word![]()
Zal ik het dan maar gewoon ergens anders over hebben? Ik droomde dat ik een deur open deed en exact op dat moment ging de wekker. Dat vond ik wel frappant
Niks? Ik heb zelden tot nooit dat ik bang ben. Ik weet ook niet meer waar de droom over ging, vond het gewoon frappant dat exact op dat moment de wekker gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat was er achter die deur dat je iet meer verder durfde / wilde dromen?
Jawel, wel verdergedroomd, maar dat ging heel ergens anders over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
ben ik weer...
maar idd, frappant. En je hebt niet meer verdergedroomd daarna blijkbaar..
Nog meer nieuws?
Ik heb de hele avond al vreetbuien.. heb al 2 kleine zakjes chips op, wat pinda's, een paar snoepjes en net een loempia....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel, wel verdergedroomd, maar dat ging heel ergens anders over.
Ik zag dat ze bezig zijn met het riool, dat bespaart ons weer geld
En van noodles eten krijg je alleen maar meer honger
Ik ga straks pizza opwarmen, dus ik voel met je meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al vreetbuien.. heb al 2 kleine zakjes chips op, wat pinda's, een paar snoepjes en net een loempia....![]()
Dat kost me weer ruim een week...
pizzaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga straks pizza opwarmen, dus ik voel met je mee
Neeee. Toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Nirak het volgende:
Ging het hier nou echt over piemels eerder vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |