abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 20:23:12 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51897265
Boo bee dah doo dah.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:43:02 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51897775
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51897800
Kijk nou wat ik in m'n mailbox vond
quote:
Dierenveiligheid

Als ik in mijn binnenspiegel kijk en ik zie mijn marmot veilig en tevree een dvd'tje kijken van Kabouter Plop terwijl hij in zijn marmottenverkeersveiligheidsstoeltje zit, voel ik mij zeer gerust. En op zich vind ik het ook niet erg om mijn kater zijn verkeersveiligheidshelmpje op te zetten voor als we samen een fietstochtje gaan maken door het mooie Gooi. Het is alleen zo tijdrovend dat als ik zijn helmpje eenmaal op heb, ik steeds eerst op de eerste hulp mijn oren weer moet laten aannaaien en andere losgescheurde delen vlees moet laten hechten. En ach, kijk de boa constrictor nou; zittend in zijn driepuntsgordel, ingespannen met de tong uit de mond boerderijplaatjes op het raam plakken. Als we Veilig Verkeer Nederland mogen geloven, zijn nu de dieren aan de beurt als het om veiligheid gaat. Dit zegt VVN over haar functie op de eigen website: “Veilig Verkeer Nederland staat voor veilig verkeer. Voor kinderen, ouders, jongeren, ouderen, fietsers, automobilisten, bromfietsers, kortom voor iedereen. Veilig verkeer betekent vooral het zoeken van een goed evenwicht. Want iedereen heeft ruimte nodig in het verkeer. En iedereen wil zich veilig in het verkeer kunnen bewegen”.
Leest u hier iets over dieren? Ik kan er niets aan doen, er werken vast aardige en verkeersveiligheidsminnende mensen, maar ik twijfel op zo'n moment aan het nut van VVN. Om de zoveel tijd weten ze bij mij de aandacht te trekken op een manier dat ik denk: Zo! Dat is geen boodschap, dat is een schreeuw om aandacht. “Joehoe, we zijn er nog. We heetten eerst Veilig Verkeer Nederland en toen 3VO, maar nu toch maar weer Veilig Verkeer Nederland. En deze keer is het niet onze te hard rijdende persvoorlichter waarmee we om aandacht schreeuwen. Nee, nu zijn het de dieren, want dit jaar hadden we even geen plan waarbij u het risico loopt dat u bij invoering ervan vroeg of laat uw rijbewijs verliest!”
Laat één ding helder zijn. Verkeer is gevaar, dierbaren verliezen in het verkeer is verschrikkelijk en daarom heb ik een ultieme tip: blijf in huis, sluit deuren en ramen, gooi de sleutel weg en ga naar bed!
Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:31:22 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51900544
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou wat ik in m'n mailbox vond

Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderen
GL en humor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_51900927
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]

Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
Dank
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_51901751
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

GL en humor.
Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_51901958
Hoe vinden jullie deze: Mark Steyn, de Rob Hoogland van Canada.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:26:21 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51902148
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hoe vinden jullie deze: Mark Steyn, de Rob Hoogland van Canada.
Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?

The Canadian warmonger?
pi_51902488
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?

The Canadian warmonger?
quote:
"When I started out in journalism, in Fleet Street, everybody I knew was only doing journalism because their lives had gone horribly wrong...and that's what happened to me. I needed some money in a hurry and thought I'd do journalism for a few weeks until something better came along, and it never did so now I'm stuck with it."
pi_51902842
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Nou nee.
pi_51902951
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou nee.
Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.
pi_51903009
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.
Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?
pi_51903020
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou nee.
Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".
pi_51903094
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".
Was ook hartstikke nep. Maar het mens was nogal rijp voor de psychiater. Misschien ben ik ietwat te serieus voor de vrijdag-avond, maar noem het gerust een persoonlijke drama als iemand zo geestelijk in de knoop zit en zulke rare dingen gaat doen.
pi_51903290
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hem niet kende

Met borderliners heb ik niet snel medelijden, noch sympathie.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:06:19 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51903356
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[afbeelding]

quote:
My Monica’s dress column was one in which I did a mock interview with said object: the dress had entered the witness protection program, had had reconstructive surgery and was now living as a pair of curtains in Idaho.

Heb je die gelezen? Geniaal. Helaas niet meer online te vinden.
pi_51903392
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hem niet kende
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Beide aandoeningen zijn bijzonder ernstig.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:08:06 #93
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51903412
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het feit dat Halsema aan het duwen was zegt alles over haar beoordelingsvermogen.
pi_51903418
quote:

Want, de aandoening is fake?

Overigens had ze dat bmw niet.
pi_51903518
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Want, de aandoening is fake?
Borderline als persoonlijkheidsstoornis gaat vaak samen met de symptomen van pseudologica fantastica. Dat laatste is trouwens een beetje een containerbegrip in de psychiatrie.
quote:
Overigens had ze dat bmw niet.
Ze bleek wel meer niet te hebben
pi_51903614
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

[..]

Heb je die gelezen? Geniaal. Helaas niet meer online te vinden.
Die flaming van ALW
pi_51903633
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:12 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Borderline als persoonlijkheidsstoornis gaat vaak samen met de symptomen van pseudologica fantastica. Dat laatste is trouwens een beetje een containerbegrip in de psychiatrie.
quote:
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:17:43 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51903667
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die flaming van ALW
ALW?
pi_51903691
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

ALW?
Andrew Lloyd Webber.
pi_51903895
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Zeg, je wil een persoonlijkheidsstoornis toch hopelijk niet in het rijtje essentiële tremor, Parkinson of OPS plaatsen zeker? Zo van "ja, maar ze had een persoonlijkheidsstoornis dus dan is het overmacht dat je in een rolstoel in de kamer verschijnt." Met dat soort ouwewijvenpraatjes hoef je bij mij niet aan te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')