Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderenquote:Dierenveiligheid
Als ik in mijn binnenspiegel kijk en ik zie mijn marmot veilig en tevree een dvd'tje kijken van Kabouter Plop terwijl hij in zijn marmottenverkeersveiligheidsstoeltje zit, voel ik mij zeer gerust. En op zich vind ik het ook niet erg om mijn kater zijn verkeersveiligheidshelmpje op te zetten voor als we samen een fietstochtje gaan maken door het mooie Gooi. Het is alleen zo tijdrovend dat als ik zijn helmpje eenmaal op heb, ik steeds eerst op de eerste hulp mijn oren weer moet laten aannaaien en andere losgescheurde delen vlees moet laten hechten. En ach, kijk de boa constrictor nou; zittend in zijn driepuntsgordel, ingespannen met de tong uit de mond boerderijplaatjes op het raam plakken. Als we Veilig Verkeer Nederland mogen geloven, zijn nu de dieren aan de beurt als het om veiligheid gaat. Dit zegt VVN over haar functie op de eigen website: “Veilig Verkeer Nederland staat voor veilig verkeer. Voor kinderen, ouders, jongeren, ouderen, fietsers, automobilisten, bromfietsers, kortom voor iedereen. Veilig verkeer betekent vooral het zoeken van een goed evenwicht. Want iedereen heeft ruimte nodig in het verkeer. En iedereen wil zich veilig in het verkeer kunnen bewegen”.
Leest u hier iets over dieren? Ik kan er niets aan doen, er werken vast aardige en verkeersveiligheidsminnende mensen, maar ik twijfel op zo'n moment aan het nut van VVN. Om de zoveel tijd weten ze bij mij de aandacht te trekken op een manier dat ik denk: Zo! Dat is geen boodschap, dat is een schreeuw om aandacht. “Joehoe, we zijn er nog. We heetten eerst Veilig Verkeer Nederland en toen 3VO, maar nu toch maar weer Veilig Verkeer Nederland. En deze keer is het niet onze te hard rijdende persvoorlichter waarmee we om aandacht schreeuwen. Nee, nu zijn het de dieren, want dit jaar hadden we even geen plan waarbij u het risico loopt dat u bij invoering ervan vroeg of laat uw rijbewijs verliest!”
Laat één ding helder zijn. Verkeer is gevaar, dierbaren verliezen in het verkeer is verschrikkelijk en daarom heb ik een ultieme tip: blijf in huis, sluit deuren en ramen, gooi de sleutel weg en ga naar bed!
GL en humor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou wat ik in m'n mailbox vond
Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderen
Dankquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]
Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.quote:
Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hoe vinden jullie deze: Mark Steyn, de Rob Hoogland van Canada.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?
The Canadian warmonger?
quote:"When I started out in journalism, in Fleet Street, everybody I knew was only doing journalism because their lives had gone horribly wrong...and that's what happened to me. I needed some money in a hurry and thought I'd do journalism for a few weeks until something better came along, and it never did so now I'm stuck with it."
Nou nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.quote:
Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.
Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".quote:
Was ook hartstikke nep. Maar het mens was nogal rijp voor de psychiater. Misschien ben ik ietwat te serieus voor de vrijdag-avond, maar noem het gerust een persoonlijke drama als iemand zo geestelijk in de knoop zit en zulke rare dingen gaat doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hem niet kendequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?
quote:
quote:My Monica’s dress column was one in which I did a mock interview with said object: the dress had entered the witness protection program, had had reconstructive surgery and was now living as a pair of curtains in Idaho.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varmaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hem niet kende![]()
Het feit dat Halsema aan het duwen was zegt alles over haar beoordelingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Want, de aandoening is fake?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Met borderliners heb ik niet snel medelijden, noch sympathie.
Borderline als persoonlijkheidsstoornis gaat vaak samen met de symptomen van pseudologica fantastica. Dat laatste is trouwens een beetje een containerbegrip in de psychiatrie.quote:
Ze bleek wel meer niet te hebbenquote:Overigens had ze dat bmw niet.
Die flaming van ALWquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[..]
Heb je die gelezen? Geniaal. Helaas niet meer online te vinden.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Borderline als persoonlijkheidsstoornis gaat vaak samen met de symptomen van pseudologica fantastica. Dat laatste is trouwens een beetje een containerbegrip in de psychiatrie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Met borderliners heb ik niet snel medelijden, noch sympathie.
ALW?quote:
Andrew Lloyd Webber.quote:
Zeg, je wil een persoonlijkheidsstoornis toch hopelijk niet in het rijtje essentiële tremor, Parkinson of OPS plaatsen zeker? Zo van "ja, maar ze had een persoonlijkheidsstoornis dus dan is het overmacht dat je in een rolstoel in de kamer verschijnt." Met dat soort ouwewijvenpraatjes hoef je bij mij niet aan te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |