abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51892731
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig naar het motief.
Las ergens dat ze zelf ook naar het ziekenhuis moest worden gebracht, kan me alleen niet meer herinneren waar...

Maar ze dacht waarschijnlijk dat hij een bergsportende adonis van 33 was, misschien was ze een beetje teleurgesteld toen hij 50 bleek te zijn
pi_51893286
Fuck, ik kijk naar de tour
pi_51893667
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:44 schreef Elseetje het volgende:
Fuck, ik kijk naar de tour
Waarom?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51893855
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:56 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Waarom?
Ik weet niet, de tv stond daarop, en ik heb het niet uitgezet, en toen had ik het gevoel dat het bijna het einde was, dus ging ik kijken
pi_51894055
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:04 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet niet, de tv stond daarop, en ik heb het niet uitgezet, en toen had ik het gevoel dat het bijna het einde was, dus ging ik kijken
Zo begint het Elseetje, je hebt geluk dat de tour bijna afgelopen is. Anders zou je nog verslaafd raken
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51894263
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:10 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Zo begint het Elseetje, je hebt geluk dat de tour bijna afgelopen is. Anders zou je nog verslaafd raken
Vroeger keek ik elk jaar Denk niet dat er veel kans op verslaving is

Zo weer werken
pi_51895416
1 uur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_51895455
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
1 uur.
Nee, nog 7 kwartier
pi_51895721
Opiniospam.
quote:
Beste [drwolffenstein],

Het zal je niet zijn ontgaan: sinds januari verschijnt in Nederland het nieuwe opinieweekblad Opinio, dat zich duidelijk van alle andere weekbladen onderscheidt. In onderscheid van die bladen, die zich tot glossies met vooral servicediensten hebben ontwikkeld, publiceert Opinio zowel columns als lange essays waarin de ideeënstrijd rondom de erfenis van de joods-christelijke beschaving op hoog niveau wordt gevoerd. Tot de medewerkers behoren onder meer Theodore Dalrymple en Roger Scruton, Andreas Kinneging en Antoine Bodar, Anne Applebaum en Benno Barnard, Afshin Ellian en Hans Jansen, Robert Kaplan en Bernard-Henri Lévy.

Opinio heeft een goede start gemaakt. In het afgelopen half jaar hebben we al een verkochte oplage van zo’n 12.000 exemplaren bereikt, en een naam in het publieke debat gevestigd.

Maar we zijn daarmee niet tevreden. We willen met onze artikelen nog veel meer mensen bereiken, en in dat kader zijn we op zoek naar een zogeheten guerrilla-marketeer: iemand tussen de (ongeveer) 25 en 35 jaar oud, die Opinio kent en waardeert, en het blad wil uitventen onder studenten en docenten, op debatten en lezingen en in businessclubs en bedrijven, om ervoor te zorgen dat nog meer mensen zich op Opinio gaan abonneren.

We zoeken iemand die vanaf nu voor een periode van zes maanden full-time beschikbaar is, presentabel, en leiding wil gaan geven aan een door hem zelf op te zetten netwerk van ‘ambassadeurs’. Hij moet zowel de CEO van een bedrijf kunnen overtuigen van het belang van een bedrijfsabonnement of lezingen en debatten bezoeken in overleg met de redactie, als op de fiets willen stappen om ergens een pakketje Opinio’s af te leveren.

Wanneer deze uitdaging jou aanspreekt, richt je dan middels een brief en cv tot de hoofdredacteur van Opinio, de heer Jaffe Vink (vink@opinio.nu).

Met vriendelijke groet,

---------
Redacteur Opinio
Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:24:24 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51895762
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]

Hoe dacht meneer de wereld dit keer te veroveren?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51895817
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hoe dacht meneer de wereld dit keer te veroveren?
Door Opinio te lezen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:27:46 #72
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51895854
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/972731.html
wat een schavuiten zijn het toch..
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef kLowJow het volgende:
- Drie beleidsmedewerkers, te weten voor de volgende portefeuilles:
- Binnenlandse Zaken (nadruk op: politie) en Defensie;
- Vreemdelingen en Immigratie;
- Volksgezondheid en Onderwijs (nadruk op: volksgezondheid).
Onze wensen zijn:
o kandidaten die door opleiding en/of ervaring goed thuis zijn op (een deel van) deze beleidsterreinen;
o goed kunnen analyseren;
o gevoel voor de politiek;
o goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
ik zou bijna solliciteren maar misshcien is Matt Herben me voor..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_51895903
De wereld veroveren is iets voor Pinky and the Brain, Harry. Die kunnen dat veel beter.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:46:30 #74
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51896338
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
De wereld veroveren is iets voor Pinky and the Brain, Harry. Die kunnen dat veel beter.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:20:19 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51897190
domme mensen die je proberen te verbeteren ipv te doen wat je zegt..

ik zei alleen maar dat het belangrijk was en dat het haast had. Dan stuur je alles zonder overleg zo retour over de post omdat "het niet zou kloppen"...

domme mensen
arrogante domme mensen die denken dat ze het beter weten tegen elk dagelijks bewijs in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Napalm op 27-07-2007 20:34:05 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 20:23:12 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51897265
Boo bee dah doo dah.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:43:02 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51897775
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51897800
Kijk nou wat ik in m'n mailbox vond
quote:
Dierenveiligheid

Als ik in mijn binnenspiegel kijk en ik zie mijn marmot veilig en tevree een dvd'tje kijken van Kabouter Plop terwijl hij in zijn marmottenverkeersveiligheidsstoeltje zit, voel ik mij zeer gerust. En op zich vind ik het ook niet erg om mijn kater zijn verkeersveiligheidshelmpje op te zetten voor als we samen een fietstochtje gaan maken door het mooie Gooi. Het is alleen zo tijdrovend dat als ik zijn helmpje eenmaal op heb, ik steeds eerst op de eerste hulp mijn oren weer moet laten aannaaien en andere losgescheurde delen vlees moet laten hechten. En ach, kijk de boa constrictor nou; zittend in zijn driepuntsgordel, ingespannen met de tong uit de mond boerderijplaatjes op het raam plakken. Als we Veilig Verkeer Nederland mogen geloven, zijn nu de dieren aan de beurt als het om veiligheid gaat. Dit zegt VVN over haar functie op de eigen website: “Veilig Verkeer Nederland staat voor veilig verkeer. Voor kinderen, ouders, jongeren, ouderen, fietsers, automobilisten, bromfietsers, kortom voor iedereen. Veilig verkeer betekent vooral het zoeken van een goed evenwicht. Want iedereen heeft ruimte nodig in het verkeer. En iedereen wil zich veilig in het verkeer kunnen bewegen”.
Leest u hier iets over dieren? Ik kan er niets aan doen, er werken vast aardige en verkeersveiligheidsminnende mensen, maar ik twijfel op zo'n moment aan het nut van VVN. Om de zoveel tijd weten ze bij mij de aandacht te trekken op een manier dat ik denk: Zo! Dat is geen boodschap, dat is een schreeuw om aandacht. “Joehoe, we zijn er nog. We heetten eerst Veilig Verkeer Nederland en toen 3VO, maar nu toch maar weer Veilig Verkeer Nederland. En deze keer is het niet onze te hard rijdende persvoorlichter waarmee we om aandacht schreeuwen. Nee, nu zijn het de dieren, want dit jaar hadden we even geen plan waarbij u het risico loopt dat u bij invoering ervan vroeg of laat uw rijbewijs verliest!”
Laat één ding helder zijn. Verkeer is gevaar, dierbaren verliezen in het verkeer is verschrikkelijk en daarom heb ik een ultieme tip: blijf in huis, sluit deuren en ramen, gooi de sleutel weg en ga naar bed!
Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:31:22 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51900544
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou wat ik in m'n mailbox vond

Ik dacht dat sommige mensen het wel zouden kunnen waarderen
GL en humor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_51900927
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]

Dank
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_51901751
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

GL en humor.
Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_51901958
Hoe vinden jullie deze: Mark Steyn, de Rob Hoogland van Canada.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:26:21 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51902148
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hoe vinden jullie deze: Mark Steyn, de Rob Hoogland van Canada.
Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?

The Canadian warmonger?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_51902488
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mark Steyn, de enige heteroseksuele musical recensent van Broadway?

The Canadian warmonger?
quote:
"When I started out in journalism, in Fleet Street, everybody I knew was only doing journalism because their lives had gone horribly wrong...and that's what happened to me. I needed some money in a hurry and thought I'd do journalism for a few weeks until something better came along, and it never did so now I'm stuck with it."
pi_51902842
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Tara Singh Varma die zich huilend voor de camera's in een rolstoel het Tweede-Kamergebouw laat rondrijden is natuurlijk best vermakelijk.
Nou nee.
pi_51902951
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou nee.
Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.
pi_51903009
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Kom op, als Arjan Ederveen dat kunstje had geflikt had 'ie de Nipkowschijf gekregen. Een beetje meer waardering voor de komische talenten van Tara graag.
Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?
pi_51903020
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou nee.
Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".
pi_51903094
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als het een TV show was geweest was er zelfs misschien sprake van een oscarnominatie voor "best genepte moment van het jaar".
Was ook hartstikke nep. Maar het mens was nogal rijp voor de psychiater. Misschien ben ik ietwat te serieus voor de vrijdag-avond, maar noem het gerust een persoonlijke drama als iemand zo geestelijk in de knoop zit en zulke rare dingen gaat doen.
pi_51903290
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kent de achtergrond toch wel van die affaire?
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hem niet kende

Met borderliners heb ik niet snel medelijden, noch sympathie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')