abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51890026
Zie ik dat nou goed. 17 minuten voorsprong
pi_51890046
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik was van plan hem vanavond te kopen.

Nu moet ik iets anders verzinnen om die week te doen.
Via internet zouden nog wat kaarten beschikbaar zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51890055
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Zie ik dat nou goed. 17 minuten voorsprong
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 16:12:25 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51890330
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:04 schreef du_ke het volgende:
Via internet zouden nog wat kaarten beschikbaar zijn.
Ja, via beep.nl wat 2 seconden na de melding niet meer bereikbaar was en die kaarten binnen 1 minuut op waren, hehe.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 16:13:11 #55
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51890360
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Keuzes, keuzes. We hebben het maar zwaar he.
Nou, het is mij wat.

Misschien is het een idee dat overheidsverplichte festivals instellen, hoef ik die keuze niet meer te maken.
Carpe Libertatem
pi_51890425
Joôs, 't is weer es toid, .
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:26:35 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51890868
quote:
Exodus uit Irak

De exodus van Irakezen die het geweld in hun land ontvluchten, vertegenwoordigt een humanitaire crisis, waarschuwde de Iraakse regering gisteren. De al ruim twee miljoen vluchtelingen vormen een zware belasting voor buurlanden Syrië en Jordanië waar het merendeel is neergestreken.

Volkskrant Buitenland Pagina 5
Hee M, jij had laatst toch zo'n mooi staatje over de opname van Irakezen in Amerika sinds 9/11?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51890985
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nou, het is mij wat.

Misschien is het een idee dat overheidsverplichte festivals instellen, hoef ik die keuze niet meer te maken.
Het kan toch niet zo zijn dat de jeugd tegenwoordig verstoken raakt van 4 dagen niet slapen, te veel zuipen en blowen, naar ingewanden ruiken en piepende oren en een schorre stem hebben.
pi_51891242
quote:
Internetdate loopt uit op doodslag

ARNHEM - Een internetdate is voor een 50-jarige man uit Kampen fataal afgelopen. De 28-jarige vrouw uit Oosterhout bij Nijmegen met wie hij op 11 juli voor het eerst had afgesproken, stak hem dezelfde dag in haar woning dood. Dat heeft de vrouw na veertien dagen voorarrest bekend, zo heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Arnhem vrijdag laten weten. De vrouw is door de raadkamer van de rechtbank in Arnhem voor negentig dagen in voorlopige hechtenis geplaatst.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het motief.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:40:03 #60
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51891377
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Jeugdtrauma's; misbruikt door haar vader, broer, oom, neefje en opa.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_51892731
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Las ergens dat ze zelf ook naar het ziekenhuis moest worden gebracht, kan me alleen niet meer herinneren waar...

Maar ze dacht waarschijnlijk dat hij een bergsportende adonis van 33 was, misschien was ze een beetje teleurgesteld toen hij 50 bleek te zijn
pi_51893286
Fuck, ik kijk naar de tour
pi_51893667
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:44 schreef Elseetje het volgende:
Fuck, ik kijk naar de tour
Waarom?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51893855
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:56 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Waarom?
Ik weet niet, de tv stond daarop, en ik heb het niet uitgezet, en toen had ik het gevoel dat het bijna het einde was, dus ging ik kijken
pi_51894055
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:04 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet niet, de tv stond daarop, en ik heb het niet uitgezet, en toen had ik het gevoel dat het bijna het einde was, dus ging ik kijken
Zo begint het Elseetje, je hebt geluk dat de tour bijna afgelopen is. Anders zou je nog verslaafd raken
pi_51894263
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:10 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Zo begint het Elseetje, je hebt geluk dat de tour bijna afgelopen is. Anders zou je nog verslaafd raken
Vroeger keek ik elk jaar Denk niet dat er veel kans op verslaving is

Zo weer werken
pi_51895416
1 uur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_51895455
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
1 uur.
Nee, nog 7 kwartier
pi_51895721
Opiniospam.
quote:
Beste [drwolffenstein],

Het zal je niet zijn ontgaan: sinds januari verschijnt in Nederland het nieuwe opinieweekblad Opinio, dat zich duidelijk van alle andere weekbladen onderscheidt. In onderscheid van die bladen, die zich tot glossies met vooral servicediensten hebben ontwikkeld, publiceert Opinio zowel columns als lange essays waarin de ideeënstrijd rondom de erfenis van de joods-christelijke beschaving op hoog niveau wordt gevoerd. Tot de medewerkers behoren onder meer Theodore Dalrymple en Roger Scruton, Andreas Kinneging en Antoine Bodar, Anne Applebaum en Benno Barnard, Afshin Ellian en Hans Jansen, Robert Kaplan en Bernard-Henri Lévy.

Opinio heeft een goede start gemaakt. In het afgelopen half jaar hebben we al een verkochte oplage van zo’n 12.000 exemplaren bereikt, en een naam in het publieke debat gevestigd.

Maar we zijn daarmee niet tevreden. We willen met onze artikelen nog veel meer mensen bereiken, en in dat kader zijn we op zoek naar een zogeheten guerrilla-marketeer: iemand tussen de (ongeveer) 25 en 35 jaar oud, die Opinio kent en waardeert, en het blad wil uitventen onder studenten en docenten, op debatten en lezingen en in businessclubs en bedrijven, om ervoor te zorgen dat nog meer mensen zich op Opinio gaan abonneren.

We zoeken iemand die vanaf nu voor een periode van zes maanden full-time beschikbaar is, presentabel, en leiding wil gaan geven aan een door hem zelf op te zetten netwerk van ‘ambassadeurs’. Hij moet zowel de CEO van een bedrijf kunnen overtuigen van het belang van een bedrijfsabonnement of lezingen en debatten bezoeken in overleg met de redactie, als op de fiets willen stappen om ergens een pakketje Opinio’s af te leveren.

Wanneer deze uitdaging jou aanspreekt, richt je dan middels een brief en cv tot de hoofdredacteur van Opinio, de heer Jaffe Vink (vink@opinio.nu).

Met vriendelijke groet,

---------
Redacteur Opinio
Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:24:24 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51895762
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]

Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
Hoe dacht meneer de wereld dit keer te veroveren?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51895817
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hoe dacht meneer de wereld dit keer te veroveren?
Door Opinio te lezen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:27:46 #72
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51895854
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/972731.html
wat een schavuiten zijn het toch..
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef kLowJow het volgende:
- Drie beleidsmedewerkers, te weten voor de volgende portefeuilles:
- Binnenlandse Zaken (nadruk op: politie) en Defensie;
- Vreemdelingen en Immigratie;
- Volksgezondheid en Onderwijs (nadruk op: volksgezondheid).
Onze wensen zijn:
o kandidaten die door opleiding en/of ervaring goed thuis zijn op (een deel van) deze beleidsterreinen;
o goed kunnen analyseren;
o gevoel voor de politiek;
o goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
ik zou bijna solliciteren maar misshcien is Matt Herben me voor..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_51895903
De wereld veroveren is iets voor Pinky and the Brain, Harry. Die kunnen dat veel beter.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:46:30 #74
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51896338
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
De wereld veroveren is iets voor Pinky and the Brain, Harry. Die kunnen dat veel beter.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:20:19 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51897190
domme mensen die je proberen te verbeteren ipv te doen wat je zegt..

ik zei alleen maar dat het belangrijk was en dat het haast had. Dan stuur je alles zonder overleg zo retour over de post omdat "het niet zou kloppen"...

domme mensen
arrogante domme mensen die denken dat ze het beter weten tegen elk dagelijks bewijs in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Napalm op 27-07-2007 20:34:05 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')