inderdaad, dat wou ik toch ook zeggen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef Nolius het volgende:
Als je verder kijkt zie je dat dat deel van Italië niet door de radar gedekt wordt
Die buienradar covert Italië niet goed, wel zie je opeens dat er flinke regenbuien zijn boven Tirol en via een webcam met historie daar in de buurt kon je ook zien dat het flink regende op 13 juni.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef Nyrem het volgende:
meteo consult 13 14 juni 2007 regende niet in Italië
http://www.meteox.nl/hist.aspx
Het is ook geen bewijs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Die buienradar covert Italië niet goed, wel zie je opeens dat er flinke regenbuien zijn boven Tirol en via een webcam met historie daar in de buurt kon je ook zien dat het flink regende op 13 juni.
Vraag dat maar aan de Rabobankquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als hij geen stempeltje in zijn paspoort heeft, heeft ie verder geen credit card rekening ? Pin bonnetje ?
Wat is die gast eigenlijk een vuile NSB'er. Daar kots ik nog meer van dan van wielrenners die gebruikenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef benenjerryijs het volgende:
casani heeft rasmussen in de buurt van bolzano zien trainen rond de 14e van juni 2007 voila:
Uhm, hij meldde de 21e al in een interview of op TV dat hij bewondering had dat Rasmussen in de regen trainde op de 14e... dat had niks te maken met het al dan niet aanwezig zijn ergens. Pas toen Rasmussen zei dat hij in Mexico zat is er een lampje gaan branden... dat zie ik niet als NSB'er...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat is die gast eigenlijk een vuile NSB'er. Daar kots ik nog meer van dan van wielrenners die gebruiken
Ik blijf hopen dat Rasmussen hier een grote rechtzaak van gaat maken en die gaat winnen. Nog mooier zou zijn als hij de Tour een keer zou winnen.
Niemand heeft gezegd dat Rasmussen helemaal niet in Mexico is geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:46 schreef Nyrem het volgende:
Schoonbroer
Ook Rasmussens Mexicaanse schoonbroer Jordi Munoz verklaart in een andere Deense krant, 'BT', dat de renner in juni wel degelijk in Mexico was. Rasmussen verbleef er bij Munoz en zijn vrouw in de stad Durango. Dat verhaal werd ook bevestigd door de schoonmoeder van Rasmussen. Toch kon geen van beide familieleden zeggen waar de renner zich bevond op 13 en 14 juni.
Waarom wordt dat bewijs niet openbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat Rasmussen helemaal niet in Mexico is geweest.
Er schijnt nu bewijs te zijn dat hij zich op 13/14 juni in Italie betrof, terwijl hij zei in Mexico te zijn. Dat die schoonbroer hem pak-'m-'beet op 5 juni in Mexico heeft gezien, maakt natuurlijk geen zak uit. Het is niet zómaar dat ze wel iets over 'juni in het algemeen' kunnen zeggen maar niet over 13 en 14 juni. Een compleet non-bericht dus.
Als Rasmussen het toegeeft, dan is dat toch het bewijs? Al ontkent hij dat nu zelf weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom wordt dat bewijs niet openbaar gemaakt?
Als het een door Rasmussen van te voren opgezet plan is, dan zal hij uiteraard beschikken over vluchtgegevens naar en van Mexico. (maar dat haf hij die van de week wel kunnen tonen).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is geen hard bewijs natuurlijk, vluchtgegegevens gaat het om.
Dat willen alle Rabofanboys niet weten hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef Falco het volgende:
Rasmussen heeft zich gewoon klemgeluld inderdaad. Die Italiaanse commentator is zonder te weten aanleiding geweest voor deze sneeuwbal.
En dat is het probleem.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat willen alle Rabofanboys niet weten hoor
Je moet naar de feiten kijken en die pleiten Rasmussen vooralsnog vrij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dat is het probleem.
Tuurlijk is het balen dat de droom van de Tourwinnaar in Nederlandse dienst in duigen valt. Maar je moet helder kijken.
Zegt Rasmussen zelfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je moet naar de feiten kijken en die pleiten Rasmussen vooralsnog vrij.
Mwah, vrijpleiten. Er zijn misschien voor ons te weinig objectieve berichten om Rasmussen definitief te veroordelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je moet naar de feiten kijken en die pleiten Rasmussen vooralsnog vrij.
Weer zo´n Omerta lulverhaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat is die gast eigenlijk een vuile NSB'er. Daar kots ik nog meer van dan van wielrenners die gebruiken
Ik blijf hopen dat Rasmussen hier een grote rechtzaak van gaat maken en die gaat winnen. Nog mooier zou zijn als hij de Tour een keer zou winnen.
Moeilijk hè, Sicilië schrijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:10 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Weer zo´n Omerta lulverhaal.
Als jij op sizilie was geboren speelde je gegarandeert een chello.
Nee helemaal niet . Wel Duits een Nederlands uitelkaar te houden kojoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |