dat is dan duidelijk dat hij de boel probeerde te flessenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot 4x toe zelfs. 2x een test van de Deense federatie, 2x een test van de UCI ...
Theo zal wel meer opheldering geven als de gemoederen een beetje bedaard zijn. die man stond vanmorgen in ieder geval voor de zoveelste keer op instorten toen hij de pers toesprakquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is nu ook nog te kort dag om met bewijzen en officiele reacties te komen. Hopelijk komt dat na de Tour.
De journalist in kwestie had nog een persoonlijke note onder aan de pagina met verhaal van Rasmussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is nu ook nog te kort dag om met bewijzen en officiele reacties te komen. Hopelijk komt dat na de Tour.
Dan wil ik graag ook een bron van jouw waarin dat staat..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij heeft daarvoor niet die waarschuwing gekregen, dat klopt. Maar hij heeft wél die test gemist ...
Mee eens, al hoop ik wel dat de Rabo de vragen die ik een paar posts hierboven neerzette nog wel gaat beantwoorden. Al is het alleen maar voor de geloofwaardigheid van het besluit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Voor nu liggen de beste papieren bij de rooy.
Vraag me af of de Deense federatie een waarschuwing gaf voor hetzelfde incident.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot 4x toe zelfs. 2x een test van de Deense federatie, 2x een test van de UCI ...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik was en ben een fan van de renner rasmussen. Prachtig de reactie toen hij de gele trui kreeg en zijn vrouw en kind zag![]()
Ook de gedrevenheid waarmee hij zijn sport uitoefent. Het bijna zieke aan zijn gewichtfoby, dat maken hem voor mij een interressante renner. Dat hij misschien bij zijn gedrevenheid dope gebruikte, daar doe ik geen uitspraken over want dat is niet bewezen.
Maar als rasmussen niet kan aantonen dat de rooy fout zat dan is het ontslag terecht en te begrijpen. Het doet me nu en dan pijn dat hij zo dom is om het zo ver te latne komen. Over wat hij allemaal kan doen in de tijd dat hij er niet was, dat speculeren laat ik graag aan anderen over. Deze tour is al vaker gebleken dat wie grote woorden riep het zelf moest bekopen en dat mensen zonder feiten renners gingewn beschuldigen. Ik hou het graag bij de feiten, en als die in het voordeel zijn van de rooy dan heeft de rooy goed werk gedaan en is het stom van rasmussen. spreken de feiten voor rasmussen voor hem dan heeft de rooy een grote blunder begaan.
Voor nu liggen de beste papieren bij de rooy.
Dat gaat niet meevallen in 't administratieve rookgordijn dat die Deen gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan wil ik graag ook een bron van jouw waarin dat staat..
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan wil ik graag ook een bron van jouw waarin dat staat..
Ik vraag mij af of ze dat doen als Rasmussen geen verdere stappen onderneemt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:42 schreef Cootz het volgende:
Mee eens, al hoop ik wel dat de Rabo de vragen die ik een paar posts hierboven neerzette nog wel gaat beantwoorden. Al is het alleen maar voor de geloofwaardigheid van het besluit.
Ok, dan is dat duidelijk voor mij. Thnxquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022
Zo suggestief allemaal, het is echt van de zotte dat omdat je wielrenner/sporter bent, je zomaar met de dopingheksenketel mee moet werken. Verdomme, ook de wielrenner hebben rechten, je komt maar met bewijzen als je zo'n grote mond hebt, en anders hou je je klep. Het is absoluut fout iemand te beschuldigen, dan iemand een test voor te leggen, en als hij weigert aan die zottigheid mee te werken te zeggen dat hij schuldig is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is hetzelfde als bv Basso en die DNA-test om te bewijzen dat zijn bloed niet hetgeen van de gevonden zakjes met "Birillo" op bij Fuentes was.
Natuurlijk, als je onschuldig bent dan twijfelt niemand eraan om daarmee in te stemmen , per direct, en de volledige pers in te lichten met de resultaten die jouw vrijspreken (of in dit geval dus meteen je paspoort tonen)
Maar als je schuldig bent ? Dan kun je dat niet doen hé. Dan blijf je in dat waas van onzekerheid rondhangen in de hoop dat je er goed uitkomt ...
maar we zijn dan ook nog maar met een man of 4/5 aan het posten ipv met 100 van die ramptoeristen tegelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:53 schreef Cootz het volgende:
Geweldig, het heeft 3600 posts (12 topics) geduurd voordat men een beetje fatsoenlijk met elkaar kan discussieren in deze topicreeks.
tja, soms heb ik het idee dat er veel mensne zijn die een rechtsgevoel van een bananenrepubliek hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo suggestief allemaal, het is echt van de zotte dat omdat je wielrenner/sporter bent, je zomaar met de dopingheksenketel mee moet werken. Verdomme, ook de wielrenner hebben rechten, je komt maar met bewijzen als je zo'n grote mond hebt, en anders hou je je klep. Het is absoluut fout iemand te beschuldigen, dan iemand een test voor te leggen, en als hij weigert aan die zottigheid mee te werken te zeggen dat hij schuldig is.
en die alleen bij de rellen opduiken..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar we zijn dan ook nog maar met een man of 4/5 aan het posten ipv met 100 van die ramptoeristen tegelijk![]()
De Fransen voorop.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en die alleen bij de rellen opduiken..
Hou het leuk, ik ben er morgen aan het einde weer en ik wil niet 10 topics hoeven door te lezen om te voorkomen dat ik de sput 11 uithang![]()
truste![]()
Maar je moet dat wel in perspectief zien: Jaarlijks worden honderden controles gemist.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022
Het waren blijkbaar drie controles, geen vier :
De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.
De eerste keer was in maart 2006
De tweede keer dat Rasmussen een controle misliep was op 6 april van dit jaar, de derde en laatste keer op 28 juni.
Twee keer betrof het een controle van UCI/WADA (INternationale Wielerunie en het Wereldantidopingagentschap), het bezoek in april ging uit van de Deense wielerbond.
33 jaar en niets te verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik zou ook ontkennen als er geen keiharde bewijzen waren (op die journalist/our-renner na!).
Dat dacht men dus wel te weten. Alleen Rasmussen had /heeft (blijkbaar) een vrij individuele voorbereiding....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik snap niet waarom er zo ´n ophef gemaakt kan worden over het al dan niet verblijven in Mexico of in Italie. Als Rasmussen zo overtuigd is van zijn verblijf in Mexico kan hij dit toch aantonen door een stempeltje in zijn paspoort, vliegtickets, hotelrekeningen etc. ?
Wat ik ook niet snap is dat de ploegleiding de vermoorde onschuld speelt. De maand juni, vlak voor de Tour de France, de belangrijkste koers van het jaar, en een van je belangrijkste renners is op trainingskamp, en dan weet je als ploegleiding niet waar je renner is ? (bijna 3 weken ???).
Een eigenheimer was 't.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat dacht men dus wel te weten. Alleen Rasmussen had /heeft (blijkbaar) een vrij individuele voorbereiding....
En daar is an sich niets mis meequote:
er zijn er die het wel kunnenquote:
En dan hopen dat ie geen bekende tegenkomt op zijn training.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop echt dat Rasmussen volgend jaar tekend bij een top team, en die Theo de Rooij een poepie van eigen deeg laat ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |