quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:42 schreef wyccie het volgende:
Tim Roth
Ik ook, maar ik behoor niet tot het leger aanbidders.quote:
Ik ook niet. Reservoir Dogs vind ik wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook, maar ik behoor niet tot het leger aanbidders.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef wyccie het volgende:
Hij ziet er heel erg oud uit. Veel rimpels.
Die gaat wel ja. Ik ben niet meer zo into Tarantino sinds het zo'n hype is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Reservoir Dogs vind ik wel goed.
Niet een van zijn beste rollen en bovendien ziet iedereen er beláchelijk uit met zo'n pruikquote:
ER +1quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Carmen
Oh ja, sorry. Het was niet de bedoeling een filmvraag te stellen eigenlijk. Ik was op Youtube wat filmpjes van Callas aan het bekijken. Kwam zodoende op deze operavraag, maar als je de film niet hebt gezien, weet je het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
films ...dat kost me een boel punten
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Is dat weleens een opera?
Een antwoord van jou is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Wel eens, jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Ok, zwart wit filmpjes gevonden ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
ER +1
stand deel 913
Plasterk 1
Wickedangel 1
wyccie 1
ElizabethR 1
[..]
Oh ja, sorry. Het was niet de bedoeling een filmvraag te stellen eigenlijk. Ik was op Youtube wat filmpjes van Callas aan het bekijken. Kwam zodoende op deze operavraag, maar als je de film niet hebt gezien, weet je het inderdaad niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |