quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands is zojuist uitverkocht mensen. Dus wie nog mee wil zal op Marktplaats moeten kijken
Omdat er standaard 1 t/m 11 in het veld gezet wordt, en 13 dus op de bank zit gok ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
Mark, je zit op de bankHoe kan dat nou...
* pluist hele website uit
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7461 die meid met die headset op, zit vlak bij ons
Nou jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zitten de mannen wel te wachten op afleiding tijdens het gamen?
![]()
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat er geen namen bij de foto's staan
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:27 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat is het dus.alleen m'n computer geeft licht op het moment.
Ik was te lui om een nieuw lampje te kopen voor m'n bureaulamp. Gister begaf m'n grote lamp het en vannacht m'n lampje bij het bed.
Ik kan ze dus niet zien, alleen horen.![]()
Ik ook, en ik vond de nachtrust tussen 1 en 6:45 al kortquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:10 schreef Neleos het volgende:
Ik moet morgen trouwens om 8 uur beginnen met werken.![]()
[macho-zwijn-mode]Valt Soempie daar onder?[/macho-zwijn-mode]quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben werken. Dateze vanavond, Soemp en Yuri. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen hč
Ik dacht dat ik hem al helemaal bekeken had...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom heb ik spaarlampen. Dat doe ik niet voor het milieu, maar omdat ik dit probleem dan minder vaak heb
Tussen die honderden foto's zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed zoeken en je krijgt een pasfoto + naam
biografiequote:
Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.quote:
Ok, staat wel een duffe zondagochtendophetvoetbalveld-foto opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik bekeken had. Niet door dat ik je aan kon klikken.![]()
Marktplaats staat vol met Polenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, ik kan ook nog wel een verhuishulp gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |