Tja ik heb colitus ulcerosa dus gevoelig ben ik wel voor dingen denk ik. Spanningen enz dat heeft zijn weerslag op mijn darmen, alleen is die uitslag iets totaal nieuws voor mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Marlieske, wat naar dat je zo'n last heb van uitslag.. En na al die medicijnen nog wat meer medicijnen krijgt. Ben je altijd zo gevoelig voor dingen, of is het nu gewoon de zwangerschap?
Hopelijk gaat het allemaal snel weer over, en kun je rustig genieten van je kleine meis..
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf je de prijs niet te zeggen Iksje, want ik heb geen idee. Ik weet alleen nog 'duur' in vergelijking met andere omslagdoeken en dekentjes.
*gevonden* 65,90 voor een wrapper.
linkje
Als ik het goed heb was er iemand met zo'n doek bij de tuin-meet bij Maneki (Was jij dat stiekemurd? Of ben ik in de war?) Idd ook heerlijk om gewoon neer te leggen als speelkleed.
DeLiedje, dat is idd heel mooi neutraal.![]()
Dat heeft mijn vader ook gehad! Wel fijn dat hij bij jouw allemaal goed op te vangen is met de juiste medicijnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:09 schreef marlieske het volgende:
[..]
Tja ik heb colitus ulcerosa dus gevoelig ben ik wel voor dingen denk ik. Spanningen enz dat heeft zijn weerslag op mijn darmen, alleen is die uitslag iets totaal nieuws voor mij.
Maar ja hopen dat de prednison net zo goed werkt als de laatste keer, al vind ik de bijwerkingen verschrikkelijk![]()
Mijn dochter is al sinds januari/februari zindelijk. Dus ze weet idd dat er van alles van onderen vandaan komt. Maar goed denk er thuis nog even verder over na hoe ik dat uit moet leggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Kan je niet iets zeggen in de trant van dat je een extra poepgaatje hebt waar kindjes uit komen als mama een hele dikke buik heeft?
Is wel ongeveer de waarheid, maar niet helemaal superplastisch.
En je dochter is nu wrs zelf ook bezig met plassen en poepen en zindelijk worden en zo (of is ze dat allang en ben ik onzin aan het roepen?) maar ze weet iig dat er van alles aan de onderkant uit komt, zeg maar. Dus daarop voortborduren of zo...
Dat vind ik wel een goeie idd!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hadden het over een babygaatje, dat is anders dan je plas- en poepgaatje. Dat was voldoende uitleg voor mijn zeer nieuwsgierige oudstje jochie
Ja zie je, toch wel. Ik wist het niet meer zeker, hoewel ik wel nog precies weet waar je zat.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:25 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]dat was ik idd
Een mooie roze met een hartje
De meiden zitten er, as we speak, weer op te spelen
Een collega van mij vertelde dat haar zoontje dat ook vroeg toen hij ongeveer zo oud was. Zij vertelde dat het dan opengaat tussen je benen, of dat een gaatje tussen je benen groter wordt, zoiet. En daar komt dan het kindje uit. "O", zei hij, en dat was het. Voor ons lijkt het heftig maar een kind maakt er meestal niets van.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een vraagje of eigenlijk meedenk advies gevraagd. Mijn bijdehandje van bijna 3 vroeg gisteren aan mij waar de deur in mijn buik was want de baby kan er anders niet uit. Toen ik dus wou uitleggen dat niet alle baby's via de buik geboren worden maar via ........slikte ik de rest dus maar in omdat ik haar nog wat jong vond voor die uitleg. Maar geheid dat die vraag nog een keer terug komt en is misschien wel handig om dan een antwoord te hebben. Hoe zouden jullie dat uitleggen?
Mara is er al een paar maanden geleden over begonnen. Waar de baby dan vandaan komt en ja ik heb haar eerlijk verteld dat die via mama's plasser komt. Dat je een gaatje hebt om te plassen en een gaatje hebt waar de baby door naar buiten komt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
We zijn niet zo van de fabeltjes en ik vond het vroeger vreselijk als mijn vader zei dat ik tussen de bloemkolen was gevonden. Dus liever zo natuurlijk mogelijk verhaal maar ik wil ook niet dat ze gelijk denkt dat als je gaat plassen dat er een baby uit je doos kan komen.
Wat goed, zo vroegquote:Op maandag 30 juli 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, we mogen al om 9 uur!Dus nog minder dan 12 uur nu!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |