abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51918194
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:58 schreef BasOne het volgende:

[..]

deze wet komt me niet goed uit dus die dient mij niet.
Maar als iemand mij inmekaar slaat moeten de wetten wel van toepassing zijn

Hou je aan de regels, krijg je een boete, niet lopen miepen, je kent de regels, je breekt ze bewust.
Ik ga niet lopen janken als ik voor de zoveelste keer een boete krijg als ik wild heb lopen plassen
My bad, my bill, small bill, big bill....
Ik ken de regels, ik overtreed ze bewust, en als ik daar een boete voor krijg, naja, jammer dan.
En ik neem de bekeuring aan met een grote grijns op m'n bek. (wetende dat ik er 50x mee weg ben gekomen )
130 rijden waar 120 is toegestaan en mishandeling is ook echt iets vergelijkbaars.
pi_51918372
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou volgens mij zie ik op de 2e foto toch echt veel huizen staan.
Ja, en waar staat ie op gericht? In ieder geval niet op de straat waar de huizen langs staan. Bevestigd het dus maar weer... en dat is ook geen woonwijk. Ik heb het echt over die hofjes waar je stapvoets of hooguit 30 mag en waar veel kinderen spelen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:55:58 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51918778
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, en waar staat ie op gericht? In ieder geval niet op de straat waar de huizen langs staan. Bevestigd het dus maar weer... en dat is ook geen woonwijk. Ik heb het echt over die hofjes waar je stapvoets of hooguit 30 mag en waar veel kinderen spelen.
jaaa maar het is ééécht voor de verkeersveiligheid hoooor !!!!
Huilen dan.
pi_51924280
Voor over stekende egels en eenden ja

Vandaag ook weer zo'n mooie actie gezien van onze vrienden bij de KLPD. Locatie: Snelweg. Situatie: Vrachtwagen met pech op de vluchtstrook met alarm lichten aan. Niks aan de hand op zich, gebeurt zo vaak. Wat doet de politie? Die gaat midden op de snelweg staan om auto's af te remmen en dan niet met een auto die zwaailichten aan heeft, nee meneer agent staat zelf, in eigen persoon, op de snelweg. Ondertussen let iedereen op die vrachtwagen die langs de weg staat en ziet meneer agent dus veel te laat met als gevolg dat iedereen zich het leplazerus schrikt en hard op de rem moet of moet uitwijken. Dat er geen ongeluk gebeurt is, is een wonder. En dan ons bekeuren als we iets te hard rijden.

En gister voor de derde keer deze week van de weggedrukt door zo'n witte Volvo met lelijke strepen erop. Zij mogen blijkbaar wel bumperkleven want ja, ik ga niet harder rijden hoor, want dat mag niet
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 29 juli 2007 @ 01:02:10 #80
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51926924
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

130 rijden waar 120 is toegestaan en mishandeling is ook echt iets vergelijkbaars.
Allebei is de wet overtreden en daar moet je de gevolgen van ondervinden.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 29 juli 2007 @ 01:14:41 #81
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51927099
quote:
Op zondag 29 juli 2007 01:02 schreef BasOne het volgende:

[..]

kutmentaliteit
  zondag 29 juli 2007 @ 22:06:07 #82
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_51944483
quote:

[..]

Groot gelijk
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_51944601
quote:

[..]

Homo alert...
pi_51944783
quote:
Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef fransbreda het volgende:

[..]

kutmentaliteit
Ben blij dat je het over jezelf zegt
  zondag 29 juli 2007 @ 23:23:03 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51947019
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ben blij dat je het over jezelf zegt
dat jij het kan veroorloven de staatskas te spekken
Huilen dan.
pi_51947083
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

dat jij het kan veroorloven de staatskas te spekken
Dat kan ik inderdaad! Zeker gezien het aantal bekeuringen dat ik heb mogen ontvangen sinds ik de weg onveilig maak.

In iets meer dan 12 jaar: 4 bekeuringen

Nou nou, dat is toch zeker voor iedereen wel te veroorloven...
  maandag 30 juli 2007 @ 00:08:11 #87
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_51948262
Ik vraag me ook altijd af waarom er NOOIT flitspalen staan op plaatsen waar kinderen spelen, plaatsen waar het echt onverantwoord is om harder dan 30 km/uur te rijden.

Zou het misschien zijn omdat de palen dan niet meer rendabel zijn? Ik bedoel, zo'n paal schijnt tienduizenden euro's te kosten. Als alle boetes onder de 20 euro blijven, krijg je de kosten er natuurlijk nooit uit.... De kassa moet rinkelen he
  maandag 30 juli 2007 @ 01:09:51 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51949650
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vraag me ook altijd af waarom er NOOIT flitspalen staan op plaatsen waar kinderen spelen, plaatsen waar het echt onverantwoord is om harder dan 30 km/uur te rijden.

Zou het misschien zijn omdat de palen dan niet meer rendabel zijn? Ik bedoel, zo'n paal schijnt tienduizenden euro's te kosten. Als alle boetes onder de 20 euro blijven, krijg je de kosten er natuurlijk nooit uit.... De kassa moet rinkelen he
Ja het eenrichtingsverkeer in de straat waar ik woon om te draaien zodat al het sluipverkeer (om 300 m voor een stoplicht af te snijden) wat met 60km/h hier door de straat komt te voorkomen is ook teveel gevraagd.
Huilen dan.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:30:08 #89
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51952388
Ja hoor, en als je dan 90 mag op zulke wegen, dan gaat iedereen 100 rijden. Mag je 130, gaat iedereen 140 rijden. Flikker toch op.

Je mag van mij best 100 rijden op een 80 km weg als je daar geil van wordt of als je denkt dat je er eerder bent ( ) maar ga niet zeiken als je te hard rijdt.
pi_51952496
quote:

Het zal inderdaad wel zijn om wat jij zegt. Plus met een lagere snelheid zie je die dingen veel sneller staan natuurlijk.

Daarom zijn radarverklikkers ook verboden. Je mag namelijk niet bijtijds afremmen bij zo'n paal maar wel hard op de rem gaan staan. Ze moeten wel de kosten eruit halen.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:40:40 #91
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51952538
Weet je waarom ze geen flitspalen in die wijken neerzetten? Omdat mensen daar toch wel 30 a 40 rijden. Niemand gaat racen als er kinderen knikkeren op de stoep. Daarbij is 30 nog een relatief lage snelheid en hoewel dodelijk, is de kans op een ongeluk relatief klein. Doorgaande wegen in woonwijken waar je ook maar 30 mag, worden vaak wel gecontroleerd, want iedereen gaat daar 60 rijden, ondanks het feit dat kinderen daar nog steeds blind de straat op kunnen rennen.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:44:42 #92
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51952597
LoggedIn: Ben jij wel van deze wereld? Posts verwijderd
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51952632
quote:
Dat nooit is niet helemaal waar .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51952835
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Idd, ik rij ook meestal harder dan toegstaan en dan kun je een bekeuring verwachten. Als je het geld niet kan missen moet je je gewoon aan de snelheid houden lijkt me.
Klinkt als ik heb geld dus ik kan/mag hard rijden. Die arme sloebers hebben pech en moeten zich aan de snelheid houden anders krijgen ze een boete die ze niet kunnen betalen.
Inspiratieloos!
pi_51953410
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Slarioux het volgende:
Weet je waarom ze geen flitspalen in die wijken neerzetten? Omdat mensen daar toch wel 30 a 40 rijden. Niemand gaat racen als er kinderen knikkeren op de stoep.
Oh nee? Nou sorry hoor, maar als ik wel eens bij een maat ben die in zo'n woonwijk woont, racen er regelmatig van die sjonnies en leasebak rijders langs. Het verschil tussen 30 en 50 zie je dan echt wel. Ik kan ook niet echt zeggen dat die woonwijk geen kinderen bevat, want het is daar af en toe net zo druk als op een schoolplein.

Daarbij heb ik een tijd in Elst gewoond en daar in de dorpsstraat geldt ook een maximale snelheid van 30km/u, dat mede omdat er geen echte scheiding is tussen trottoir en straat. Het krioelt daar van de mensen en fietsers die de meest rare capriolen uithalen, en zeker sinds daar een hele nieuwbouwwijk uit de grond is gestampt is het daar nog drukker geworden maar ze weten het nog te presteren er met hoge snelheden door heen te crossen. Daar wordt nooit gecontroleerd, als je parkeercontroles van mensen die er een minuut te lang staan, niet mee telt tenminste, want dat doen ze wel goed . Waar ze wel regelmatig controleren op snelheid is op de rijksweg tussen Elst en Arnhem, daar waar de fietspaden netjes gescheiden zijn van de weg dmv een berm met bomen. En waar staan ze? Juist, daar waar je de bebouwde kom binnen komt

Ik vind het best als ik een bekeuring ontvang overigens, ik klaag daarom ook niet over de bekeuring zelf, ik klaag over de kinderachtige manier waarop er omgegaan wordt met regeltjes waarbij het regeltje zelf vergeten wordt, maar het regeltje puur wordt toegepast om geld in de kas te brengen en niet omdat het de verkeersveiligheid bevordert.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:29:09 #96
153363 eBasz
Gecertificeerd prutser
pi_51953453
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet. Maar ik snap niet dat die flitspalen nog nooit zijn bespoten met verf...een paar druppels op dat glaasje is toch voldoende om de foto's te doen mislukken>?
Hier in de omgeving is dat anders dé manier hoor.. Vaak zat gezien, mooie dikke zwarte vlek op het glaasje. In de fik steken doen ze hier dan weer een stuk minder vaak.
Op woensdag 9 februari 2005 23:30 schreef Danny het volgende :
Wij hopen dat jullie er blij mee zijn, want het is voor jullie dat wij ons best doen FOK! niet alleen zo leuk, maar ook zo SNEL mogelijk te houden.
pi_51953505
Ja dat valt dan weer zo op..een kleine zwarte vlek valt niet op en dus komen ze daar weken later pas achter waardoor er honderden foto's zijn mislukt.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:33:50 #98
153363 eBasz
Gecertificeerd prutser
pi_51953552
Wel een naaistreek overigens, die palen. "strijden met open vizier" noemen ze dat dan
Op woensdag 9 februari 2005 23:30 schreef Danny het volgende :
Wij hopen dat jullie er blij mee zijn, want het is voor jullie dat wij ons best doen FOK! niet alleen zo leuk, maar ook zo SNEL mogelijk te houden.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:34:13 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51953562
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Slarioux het volgende:
Weet je waarom ze geen flitspalen in die wijken neerzetten? Omdat mensen daar toch wel 30 a 40 rijden. Niemand gaat racen als er kinderen knikkeren op de stoep. Daarbij is 30 nog een relatief lage snelheid en hoewel dodelijk, is de kans op een ongeluk relatief klein. Doorgaande wegen in woonwijken waar je ook maar 30 mag, worden vaak wel gecontroleerd, want iedereen gaat daar 60 rijden, ondanks het feit dat kinderen daar nog steeds blind de straat op kunnen rennen.
Wat een onzin.

Mijn straat is 30km zone en veel buren hebben kinderen, moet je ze 's ochtends eens door de straat zien racen om 300m stoplichtfile af te snijden.
Huilen dan.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:46:59 #100
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51953890
Uitzonderingen betekenen niet dat de regel niet klopt, maar waarom klop je niet aan bij de pliesie als je er zo'n last van hebt? Of hebben jullie ook zo'n WO2 trauma dat je dan een NSB'er bent? Ik zie liever kinderen doodgereden worden dan dat ik de politie vraag of ze een paar keer komen bekeuren, en als ik het zo lees zijn jullie het roerend met me eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')