130 rijden waar 120 is toegestaan en mishandeling is ook echt iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:58 schreef BasOne het volgende:
[..]deze wet komt me niet goed uit dus die dient mij niet.
Maar als iemand mij inmekaar slaat moeten de wetten wel van toepassing zijn
Hou je aan de regels, krijg je een boete, niet lopen miepen, je kent de regels, je breekt ze bewust.
Ik ga niet lopen janken als ik voor de zoveelste keer een boete krijg als ik wild heb lopen plassen
My bad, my bill, small bill, big bill....
Ik ken de regels, ik overtreed ze bewust, en als ik daar een boete voor krijg, naja, jammer dan.
En ik neem de bekeuring aan met een grote grijns op m'n bek. (wetende dat ik er 50x mee weg ben gekomen)
Ja, en waar staat ie op gericht? In ieder geval niet op de straat waar de huizen langs staan. Bevestigd het dus maar weer... en dat is ook geen woonwijk. Ik heb het echt over die hofjes waar je stapvoets of hooguit 30 mag en waar veel kinderen spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou volgens mij zie ik op de 2e foto toch echt veel huizen staan.
jaaa maar het is ééécht voor de verkeersveiligheid hoooor !!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en waar staat ie op gericht? In ieder geval niet op de straat waar de huizen langs staan. Bevestigd het dus maar weer... en dat is ook geen woonwijk. Ik heb het echt over die hofjes waar je stapvoets of hooguit 30 mag en waar veel kinderen spelen.
Allebei is de wet overtreden en daar moet je de gevolgen van ondervinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
130 rijden waar 120 is toegestaan en mishandeling is ook echt iets vergelijkbaars.
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Allebei is de wet overtreden en daar moet je de gevolgen van ondervinden.
Groot gelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 01:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Homo alert...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad! Zeker gezien het aantal bekeuringen dat ik heb mogen ontvangen sinds ik de weg onveilig maak.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat jij het kan veroorloven de staatskas te spekken![]()
Ja het eenrichtingsverkeer in de straat waar ik woon om te draaien zodat al het sluipverkeer (om 300 m voor een stoplicht af te snijden) wat met 60km/h hier door de straat komt te voorkomen is ook teveel gevraagd.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vraag me ook altijd af waarom er NOOIT flitspalen staan op plaatsen waar kinderen spelen, plaatsen waar het echt onverantwoord is om harder dan 30 km/uur te rijden.
Zou het misschien zijn omdat de palen dan niet meer rendabel zijn? Ik bedoel, zo'n paal schijnt tienduizenden euro's te kosten. Als alle boetes onder de 20 euro blijven, krijg je de kosten er natuurlijk nooit uit.... De kassa moet rinkelen he
Het zal inderdaad wel zijn om wat jij zegt. Plus met een lagere snelheid zie je die dingen veel sneller staan natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vraag me ook altijd af waarom er NOOIT flitspalen staan op plaatsen waar kinderen spelen, plaatsen waar het echt onverantwoord is om harder dan 30 km/uur te rijden.
Zou het misschien zijn omdat de palen dan niet meer rendabel zijn? Ik bedoel, zo'n paal schijnt tienduizenden euro's te kosten. Als alle boetes onder de 20 euro blijven, krijg je de kosten er natuurlijk nooit uit.... De kassa moet rinkelen he
Dat nooit is niet helemaal waarquote:Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef Schlumberger het volgende:
Klinkt als ik heb geld dus ik kan/mag hard rijden. Die arme sloebers hebben pech en moeten zich aan de snelheid houden anders krijgen ze een boete die ze niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, ik rij ook meestal harder dan toegstaan en dan kun je een bekeuring verwachten. Als je het geld niet kan missen moet je je gewoon aan de snelheid houden lijkt me.
Oh nee?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Slarioux het volgende:
Weet je waarom ze geen flitspalen in die wijken neerzetten? Omdat mensen daar toch wel 30 a 40 rijden. Niemand gaat racen als er kinderen knikkeren op de stoep.
Hier in de omgeving is dat anders dé manier hoor.. Vaak zat gezien, mooie dikke zwarte vlek op het glaasje. In de fik steken doen ze hier dan weer een stuk minder vaak.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet. Maar ik snap niet dat die flitspalen nog nooit zijn bespoten met verf...een paar druppels op dat glaasje is toch voldoende om de foto's te doen mislukken>?
Wat een onzin.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Slarioux het volgende:
Weet je waarom ze geen flitspalen in die wijken neerzetten? Omdat mensen daar toch wel 30 a 40 rijden. Niemand gaat racen als er kinderen knikkeren op de stoep. Daarbij is 30 nog een relatief lage snelheid en hoewel dodelijk, is de kans op een ongeluk relatief klein. Doorgaande wegen in woonwijken waar je ook maar 30 mag, worden vaak wel gecontroleerd, want iedereen gaat daar 60 rijden, ondanks het feit dat kinderen daar nog steeds blind de straat op kunnen rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |