Kijk eens op www.onzinboetes.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Tism het volgende:
Dit lijkt mij een rede om de Tuf Tuf Club opnieuw leven in te blazen!
Hehe ja idd maar ik zie ze er wel voor aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef Schuifpui het volgende:
[afbeelding]
Valt me mee dat ze deze dan niet bruin hebben geverfd.![]()
Ze zijn trouwens wel groot.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef Logical het volgende:
langs een gewone flitspaal kun je trouwens 55 rijden zeg maar, terwijl bij deze dat dus niet mogelijk blijkt (aantal mensen over horen klagen dus)
Die wettelijk correctie lijkt me nog steeds toch wel van toepassing?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef Logical het volgende:
langs een gewone flitspaal kun je trouwens 55 rijden zeg maar, terwijl bij deze dat dus niet mogelijk blijkt (aantal mensen over horen klagen dus)
niet als bewezen kan worden dat er bv maar 0.05% afwijking in zit oidquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Die wettelijk correctie lijkt me nog steeds toch wel van toepassing?![]()
Ben je achterlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet je nummerbord insmeren met pindakaas. Daarvan raken die dingen in de war.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Wupppie het volgende:
hoax! van die pindakaas
de wettelijke correctie is en blijft 3 km, en pas vanaf 4 wordt er bekeurd.
gewoon je aan de snelheid houden, we hebben limieten, daaroverheen gaan is een risico en dan zeuren over een boete dat is pas ONZIN
Iedereen weet het toch, dus zeik dan niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding] moraalridder alert [afbeelding]
op een lege weg 90 rijden waar je 80 mag SCHAN-DA-LIG![]()
![]()
Als arme student moet je toch watquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Of je rijdt gewoon niet te hard, of je accepteert te boete als een man.
Stelletje zeikerds
deze flitsen niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef teamlead het volgende:
joh,. die dingen zie je toch ook wel staan? Bovendien: flitspalen hebben als voordeel dat ze je hooguit 1x verrassen
Genaaid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
deze flitsen niet meer![]()
en het duurt ff voordat de rekening binnenkomt dus tijd genoeg om meerdere malen genaaid te worden
flitspaal is dan ook geen goed woord meer![]()
gelukkig is ook de afhandeling bij onze vrienden in Leeuwarden versneldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
deze flitsen niet meer![]()
en het duurt ff voordat de rekening binnenkomt dus tijd genoeg om meerdere malen genaaid te worden
nee, maar nietflitspaal klinkt ook niet echt lekkerquote:flitspaal is dan ook geen goed woord meer![]()
nee hoor, het heeft niet met verkeersveiligheid te maken dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding] moraalridder alert [afbeelding]
op een lege weg 90 rijden waar je 80 mag SCHAN-DA-LIG![]()
![]()
kom op als je met 10 km/h te hard geflitst wordt zal dat echt een verbetering in de verkeersveiligheid scheppen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Genaaid?
Oh door jezelf bedoel je.... tja dat is ehhh.......... achterlijk!![]()
ehhm, hij heeft wel gelijk hoor..quote:
Nee, wel een verbetering in de staatskas en een verslechtering in je portomonee..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kom op als je met 10 km/h te hard geflitst wordt zal dat echt een verbetering in de verkeersveiligheid scheppen ja![]()
Als die verslechtering in mijn beurs het gevolg had dat de verkeersveiligheid groter werd had ik daar geen probleem mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, wel een verbetering in de staatskas en een verslechtering in je portomonee..
En daar ben je zelf helemaal alleen verantwoordelijk voor![]()
Of je houdt je gewoon aan de snelheid en je hoeft je geen zorgen meer te maken of je geld goed besteedt wordtquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als die verslechtering in mijn beurs het gevolg had dat de verkeersveiligheid groter werd had ik daar geen probleem mee.
Als dat geld van snelheidsovertredingen nu eens gebruikt werd om ook echt daadwerkelijk de verkeersveiligheid te verbeteren...
10 kilometer te hard is dus gewoon te hard en dan moet je betalen. Als je daar al om gaat zeiken dan ben je gewoon zielig. Ik snap dat de snelheden soms lastig vol te houden zijn, maar maximumsnelheden zijn er niet voor niets in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:33 schreef Biels het volgende:
Al die smerige 120-rijders hier. "Ja het is de wet en je houd je er maar aan!". Alsof je nooit op de stoep fietst of een snoepje hebt gestolen ofzo. Ik bedoel, 50 kilometer per uur te hard oké (wat wel lachen is trouwens
), maar over 10 kilometer per uur problemen maken [afbeelding]
Dan kunnen ze net zo goed de richtlijn 10-km hoger leggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:33 schreef Biels het volgende:
Al die smerige 120-rijders hier. "Ja het is de wet en je houd je er maar aan!". Alsof je nooit op de stoep fietst of een snoepje hebt gestolen ofzo. Ik bedoel, 50 kilometer per uur te hard oké (wat wel lachen is trouwens
), maar over 10 kilometer per uur problemen maken [afbeelding]
http://www.flitspaal.nl/ dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:36 schreef Dangel het volgende:
Dan moeten we dus NOG vaker op gabberhead zn site kijken om te checken waar ze staan
Idd, ik rij ook meestal harder dan toegstaan en dan kun je een bekeuring verwachten. Als je het geld niet kan missen moet je je gewoon aan de snelheid houden lijkt me.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed de richtlijn 10-km hoger leggen.
En... psssst dan rijdt weer iedereen 10 km te hard en gaan ze zeiken dat het maar 10 km is....![]()
Ik rij ook nooit 120 km per uur op de snelweg, maar ik zeik ook niet als ik beboet wordt of, zoals laatst, staande gehouden.
Je moeder had gelijk toen ze je afstondquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
kom op als je met 10 km/h te hard geflitst wordt zal dat echt een verbetering in de verkeersveiligheid scheppen ja![]()
[..]
ehhm, hij heeft wel gelijk hoor..![]()
Precies. Dat gezeik dat men een bekeuring krijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed de richtlijn 10-km hoger leggen.
En... psssst dan rijdt weer iedereen 10 km te hard en gaan ze zeiken dat het maar 10 km is....![]()
Ik rij ook nooit 120 km per uur op de snelweg, maar ik zeik ook niet als ik beboet wordt of, zoals laatst, staande gehouden.
Er worden steeds meer flitpalen beveiligd met een camera verderop. Voor mensen die de flistpalen willen vernielen/afdekken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vet. Maar ik snap niet dat die flitspalen nog nooit zijn bespoten met verf...een paar druppels op dat glaasje is toch voldoende om de foto's te doen mislukken>?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |