En de volgende ochtend staat al weer iemand de verf eraf te boenen, kost alleen maar geld uiteindelijk....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je gaat snachts om 4 uur met een paintball geweer langs een paar flitspalen. Knappe camera die door een bivakmuts kan zien.
Moet je zorgen dat je die 1st pakt..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Er worden steeds meer flitpalen beveiligd met een camera verderop. Voor mensen die de flistpalen willen vernielen/afdekken.
Dus zou het niet doen als ik jou was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
In een woonwijk of bij een school of bejaardenhuis wel, maar ja, daar staan ze nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kom op als je met 10 km/h te hard geflitst wordt zal dat echt een verbetering in de verkeersveiligheid scheppen ja![]()
Nou volgens mij zie ik op de 2e foto toch echt veel huizen staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In een woonwijk of bij een school of bejaardenhuis wel, maar ja, daar staan ze niet
of een taalcursusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef dvunz het volgende:
word tijd ze airmiles oid gaan geve bij bekeuringen
ken ik tminste gratis vacantie spare
laat mij lekker zelf bepalen of ik al dan niet ga janken als ik weer een bekeuring krijg ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef BasOne het volgende:
Stop nou eens met janken en hou je gewoon aan de snelheid.
En nee ik ben ook geen lieverdje, en als ik een bekeuring krijg betaal ik em netjes, mijn fout, mijn verantwoordelijkheid.
Hou op met janken dat de staat wil cashen oid.
Hou je gewoon aan de regels, overtreed je die, betaal de fucking bekeuring maar ga niet verontwaardigd doen.
En ja, camo palen dragen bij aan de verkeersveiligheid, als er malloten zijn die vol op de rem trappen als ze een flitspaal zien.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
laat mij lekker zelf bepalen of ik al dan niet ga janken als ik weer een bekeuring krijg ja.
![]()
*mopelt iets over wetten die ons moeten dienen en niet dwarsbomen*quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
10 kilometer te hard is dus gewoon te hard en dan moet je betalen. Als je daar al om gaat zeiken dan ben je gewoon zielig. Ik snap dat de snelheden soms lastig vol te houden zijn, maar maximumsnelheden zijn er niet voor niets in mijn ogen.
perfect! Dan kun je dus eerst oefenen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Er worden steeds meer flitpalen beveiligd met een camera verderop. Voor mensen die de flistpalen willen vernielen/afdekken.
Dus zou het niet doen als ik jou was
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
*mopelt iets over wetten die ons moeten dienen en niet dwarsbomen*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |