ik ben het helemaal met hem eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
er op fok altijd kut reacties staan?!
Maakt niks uit wat het nieuws bericht is, wat de topic is , waar het overgaat.
Er staan ALTIJD kut reacties.
Ondertussen klagen mensen over iedereen die op het vmbo zit.
Maar als de rest zo hoog niveau heeft.
Waarom post iedereen dan kut reacties?
En de mensen die ergens serieus posten, die posten ergens anders weer kut reacties
waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan nog reacties als.. alsof hun beter hebben/zijn
weer zoon domme reactie als je de topic een kut topic vindt houd het dan a.u.b bij je, niet iedereen hoeft te wete wat jij hiervan vind.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Skyloto het volgende:
kut topic
ik vroeg of lanzarote een mooie vakantie plek wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Agiath het volgende:
Citroensap, waar ging die vraag over?
op het forum gebeurd dat overal, ook op de frontpagequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:35 schreef Agiath het volgende:
KLB is gewoon beetje afreageren en bashen.
Er zijn toch hopelijk geen mensen die dit subforum serieus nemen?
Dus wel, naast 'onzin voor je leven' neem ik dit subforum echt niet serieus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:35 schreef Agiath het volgende:
KLB is gewoon beetje afreageren en bashen.
Er zijn toch hopelijk geen mensen die dit subforum serieus nemen?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met hem eens.
ik vroeg 1x iets op fok, ik had een topic geopend en ik kreeg wel 20 reacties waarvan 1 mijn vraag beantwoorde.
ik vraag nooit meer iets op fok(niemand kan normaal antwoord geven, op een paar mensen na dan).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
er op fok altijd kut reacties staan?!
Maakt niks uit wat het nieuws bericht is, wat de topic is , waar het overgaat.
Er staan ALTIJD kut reacties.
Ondertussen klagen mensen over iedereen die op het vmbo zit.
Maar als de rest zo hoog niveau heeft.
Waarom post iedereen dan kut reacties?
En de mensen die ergens serieus posten, die posten ergens anders weer kut reacties
waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die kutreacties zijn er om middelmatige reacties zoals deze toch redelijk intelligent te doen lijken
Nee, dit is feest:quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef citroensjap het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met hem eens.
ik vroeg 1x iets op fok, ik had een topic geopend en ik kreeg wel 20 reacties waarvan 1 mijn vraag beantwoorde.
ik vraag nooit meer iets op fok(niemand kan normaal antwoord geven, op een paar mensen na dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |