daar zou ik toch heel wat voor over hebben om een vlieg te zijn die natas straks (stiekum) volgtquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef Talitha het volgende:
Wel jammer dat we niet kunnen meekijken bij Natasia's clash met de harde werkelijkheid die op haar wacht buiten de poort.![]()
Ja slechte zaakquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
Je had dus inderdaad gelijk, Leandra, haar gal spuit er aan alle kanten uit....
wie belt effe,ze is met wat geluk zo direct vogelvrijquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef mazaru het volgende:
Jouw kaakfractuur komt er aan.
Dat is geloof ik al de vijfde bedreiging naar Huub, volgens mij kan ze zo bij de poort opgepakt worden door de politie
Ik voel een programma-ideetje in me opkomen....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef Talitha het volgende:
Wel jammer dat we niet kunnen meekijken bij Natasia's clash met de harde werkelijkheid die op haar wacht buiten de poort.![]()
Daar gaan we heus nog wel leuke verhaaltjes over horenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar zou ik toch heel wat voor over hebben om een vlieg te zijn die natas straks (stiekum) volgt![]()
Ik woon er 10 minuten vandaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef Talitha het volgende:
Yep, dit was zo erg dat het een wonder is dat ze niet al maanden in te ziekenhuis ligt met brandend maagzuurquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
Je had dus inderdaad gelijk, Leandra, haar gal spuit er aan alle kanten uit....
bijna wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Je gaat toch bijna hopen dat er nu een Natasia hatende psychopaat rondloopt ergens in de buurt van de villa.
pak je eieren en gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik woon er 10 minuten vandaan
Mooi voor op youtube
ER BLIJVEN GEWOON STREAMS HOOR!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef Adothehague het volgende:
JONGENS ALS DGK NAAR RTL GAAT IS ER GEEN LIVESTREAMS MEER. DAN KUNNEN ZE EXTRA VEEL GAAN STUREN WANT WIJ KUNNEN NIKS MEER ZIEN.
Daar zeg je wat, ze is nu aan het feesten ipv aan het inpakken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef bunnyma het volgende:
Wat wel fijn is, is dat zij nu niet genoeg tijd heeft om de halve villa mee te nemen. Het moet nu waarschijnlijk allemaal snel. Daarom zal de FEBO dit ook wel hebben gedaan. Anders hadden ze alles nieuw moeten kopen.![]()
Ze lijkt op Sponge Bobquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef riri het volgende:
lelijk figuur heeft die nadia toch als je haar ziet dansen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dit was zo erg dat het een wonder is dat ze niet al maanden in te ziekenhuis ligt met brandend maagzuur![]()
Met dank aan HiDiHo. Vanwege de drukte was zelfs Floris over de zeik , maar HiDiHo BUFFERLOOSquote:
Die zijn niet op gepakt in Argentiniequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef F04 het volgende:
Hoezo heeft Amanda miljonaira in zijn famielie?
Precies, het gore kutwijfquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef pupindy het volgende:
dat dit kan al die bedreigingen, hoop dat ze krijgt wat ze een ander toewenst!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |