vorig jaar zijn er mensen die met $25.000 per jaar nog niks kregen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Boink het volgende:
Aan hoeveel dollar per maand moet je denken als je zo'n ding wil ontvangen?
Ik heb een account bij professional enroll. Nu heb ik een eigen adwordsaccount(ander account) Daarin heb ik een uitnodiging verstuurd naar mijn professional account. deze heb ik geaccepteerd met het email adres van mijn professional account en dan krijg ik de foutmelding:quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Bedoel je met 'niet eigen account' dat je een nieuwe account hebt aangemaakt op:
https://adwords.google.com/select/ProfessionalEnroll
En dat je vervolgens vanuit dat nieuwe account de uitnodiging hebt verzonden?
Even uit mijn hoofd moet je het precies andersom doen. Dus vanuit je "professional enroll" account een uitnodiging sturen naar je andere (waarschijnlijk al eerder bestaande) account. Vervolgens inloggen en accepteren. Tenslotte inloggen in je "professional enroll" account en dan krijg je je andere (waarschijnlijk al eerder bestaande) account te zien.quote:Ik heb een account bij professional enroll. Nu heb ik een eigen adwordsaccount(ander account) Daarin heb ik een uitnodiging verstuurd naar mijn professional account. deze heb ik geaccepteerd met het email adres van mijn professional account en dan krijg ik de foutmelding
Neequote:-Is het mogelijk om bij adwords als je meerdere campagnes met meerdere advertentiegroepen hebt alle max CPC per zoekwoord in 1x op 0,10 cent zetten?
Ehh, daaromquote:-Waarom kan je bij Adwords bij sommige campagnes niet de campagne optimizer gebruiken?
Is mij ook opgevallen inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey is het jullie ook opgevallen dat je bij horizontal banners nu 2 pijltjes hebt waar mee je de ads kan laten sliden? Of heb ik dat alleen gezien vanmorgen?
viel me ook op. heb er geen mail van gehad van google voor zover ik weet...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey is het jullie ook opgevallen dat je bij horizontal banners nu 2 pijltjes hebt waar mee je de ads kan laten sliden? Of heb ik dat alleen gezien vanmorgen?
Dat dus jaquote:
3 per pagina dacht ik. Staat ook in de docs ergens kan het nu alleen niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tequi3 het volgende:
Hoeveel adblokken mag je nu maximaal hebben? 3 Adblokken op je gehele site, of 3 blokken op een subpagina van je site? Want 3 blokken over een gehele site is wel wat weinig.
3 blokken op 1 pagina dacht ik...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tequi3 het volgende:
Hoeveel adblokken mag je nu maximaal hebben? 3 Adblokken op je gehele site, of 3 blokken op een subpagina van je site? Want 3 blokken over een gehele site is wel wat weinig.
Het kan even duren jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:41 schreef Goldfish80 het volgende:
Ik ben ook wat aan het testen met Adsense. Duurt het even voor dat er doelgerichte advertenties komen te staan? Ik heb nu een niet-commerciele advertentie op mijn site.
Het antwoord had je best zelf kunnen vinden op:quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tequi3 het volgende:
quote:Op iedere pagina mogen maximaal drie advertentieblokken worden geplaatst.
Op iedere pagina mogen maximaal twee Google AdSense-zoekvakken worden weergegeven.
Op iedere pagina mogen ook maximaal drie blokken met links worden geplaatst.
Op iedere pagina mogen naast de advertentieblokken, zoekvakken en blokken met links maximaal drie blokken met verwijzingen worden weergegeven.
In AdSense-zoekresultaatpagina's mag slechts één advertentieblok met links worden weergegeven naast de advertenties die Google bij de zoekresultaten weergeeft. Er mogen geen andere advertenties op uw pagina met zoekresultaten worden weergegeven.
Ok bedankt! Ik heb nu wel ads.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het kan even duren ja. Maar daarna staan er snel genoeg echte ads. Je zult beginnen in de wat goedkopere ads maar later als je een tijdje draait en google heeft een idee wat je aan bezoekers trekt en wat voor site het is zul je betere en gerichtere ads krijgen
. (Tenminste dat is mijn ervaring
.)
Hmmm typisch: brakheid van MS Windows zorgt dat de grootste rivaal van Microsoft inkomsten misloopt... Ik ruik een complot!quote:Op zaterdag 22 december 2007 07:32 schreef PiRANiA het volgende:
lullig:
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=77871&mxp=123
Beetje laat deze maand, zal wel met de kerst te maken hebben.quote:Er is een betaling aan u gepland voor de 30e van deze maand.
...
Ik kreeg dit mailtje vandaag. Google geeft me ¤50 tegoed.quote:Geachte AdSense uitgever,
Als deelnemer aan ons AdSense programma bent u wellicht bekend met Google AdWords. De via AdSense op uw site geplaatste advertenties worden immers
allemaal beheerd vanuit AdWords. Heeft u echter zelf wel eens Google AdWords getest om meer bezoekers naar uw site te krijgen? We geven u graag de
kans het een keer gratis en vrijblijvend te proberen. Als u zich aanmeldt bij Google AdWords en onderstaande code invoert tijdens het aanmeldproces
ontvangt u een gratis advertentietegoed van ¤50.
Uw persoonlijke promotiecode is: 32cEnsUuR54
Zo maakt u gebruik van uw advertentietegoed:
1. Ga naar http://www.google.nl/adwords, klik op 'Nu aanmelden' en doorloop de stappen.
2. Nadat u uw e-mailadres heeft geverifieerd komt u op de pagina waar u bovenstaande promotiecode kunt invullen. Doe dat, en klik op 'Doorgaan'.
3. Daarna kiest u een betaalmethode. Het advertentietegoed is gratis, maar om oneigenlijk gebruik daarvan te voorkomen vragen wij u wel een
betaalmethode op te geven.
4. U bent klaar om nieuwe klanten te werven met Google AdWords!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:12 schreef Dlocks het volgende:
Als je Adwords account ouder dan 30 dagen is dan kun je de code niet gebruiken.
Wel grappig overigens. Google wordt tegenwoordig steeds vaker gezien als een gevaarlijk bedrijf omdat ze zoveel informatie hebben over mensen die zich op internet begeven. Uit deze mailing vanuit Google Adsense die ook naar zeer veel mensen is verzonden die al lang Adwords gebruiken blijkt maar weer dat er bij Google geen goede koppeling is tussen de verschillende databases. Als dat er wel was dan hadden ze deze mail niet naar webmasters hoeven te sturen die al Adwords gebruiken.
gewoon een nieuw account aanmaken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat staat in het mailtje, stap 1 t/m 4
True, maar auto was 6500, koop een nieuwe pc, quad-core met alles erop en eraan (aftrekbaar) en mn telefoonkosten zitten ook op de zaak en dat hoef ik pas half 2009 te betalenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef athlonkmf het volgende:
jammer dat je er nog belasting over mag betalen en dus 6000 ervan overhou...
Aldus Adsense. Iemand meer info?quote:NOTE-bestanden
Vanaf eind januari worden verwijzingen naar AdSense in Nederland niet langer ondersteund. Als u verwijzingseenheden weergeeft waarin bezoekers worden verwezen naar AdSense, moet u uw pagina's bijwerken.
Toen ik op meer info klikte kreeg ik een pagina met dat de info niet gevonden kon worden..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Aldus Adsense. Iemand meer info?
Maar goed, als je al een mailtje gaat sturen is het toch een kleine moeite om even te kijken of er al een AdWords account aan verbonden zit hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef athlonkmf het volgende:
De mensen die dat zeggen hebben geen benul hoe ontzettend zwaar een selectiequery voor een marketingactie kan zijn.
Dat had ik ook. Gelukkig lijkt het er op dat alleen de verwijzingen naar het adsense publishers programma gestopt worden. Alle andere verwijzingen blijven zo te zien gewoon bestaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:56 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Toen ik op meer info klikte kreeg ik een pagina met dat de info niet gevonden kon worden..
Vraag me wel af wat ze ermee bedoelen eigenlijk.
er zijn van die dingen om gratis zoveel dollar te krijgen voggesmij, kan je ghet eens proberenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Even een vraagje. Ik gebruik nu al jaren Adsense gewoon voor d'r bij, heb d'r in drie jaar tijd eigenlijk 400$ aan overgehouden wat dus niks voorstelt.Ik heb meerdere sites draaien, waarvan www.boekenbox.nl toch het best draait; die levert me immers én een extra zakcentje op door de verkoop van boeken (die ik goedkoop met grote partijen tegelijk inkoop), en een beetje Adsense geld.
Adverteren heb ik nooit veel gedaan voor Boekenbox. Ik heb één keer een advertentie op Marktplaats gezet die me honderden bezoekers per dag en een kleine stijging in verkoop opleverde, maar die koste me wel 29 euro. Speurders heb ik ook geprobeerd; kwam vrijwel niks van af en koste me ook iets van 11 euro.
Ik ben dus aan het denken om ook Adsense in te schakelen. Zou dit verstandig zijn? Zou het nut hebben? Wat zijn jullie ervaringen d'r mee?
Verwacht je met 500 pageviews enige income?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Flaccid het volgende:
Ben dus ooit gebanned van google adsense
Weet iemand nog goed alternatief? Heb rond de 500 pageviews per dag
Nee, misschien een kleine leuke bijdrage?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Verwacht je met 500 pageviews enige income?
Depends. de banners op www.pestforum.nl/forum zitten met ca. 280 unique visits/day en 500 visits/day en enkele duizenden pageviews op met mazzel 20 dollar/maand.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee, misschien een kleine leuke bijdrage?
Ik ontvang dagelijks maar 15 uniek per dag. Maar op een goede dag heb ik toch $10. Gemiddeld ligt dit rond de $5 per dag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Verwacht je met 500 pageviews enige income?
allemaal leuk, maar kan dus niet op google adsense omdat ik op mijn eigen ad had geklikt. Na hoeveel pageviews willen ze misschien mijn ban weghalen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Depends. de banners op www.pestforum.nl/forum zitten met ca. 280 unique visits/day en 500 visits/day en enkele duizenden pageviews op met mazzel 20 dollar/maand.
www.boeroendoek.nl zit met veel minder ( 265 bezoekers per maand, ca 1500 pageviews per maand,.. ) zit daar relatief ver boven, door de posities van de banners... Gisteren 34 centop boeroendoek.nl, en 32 cent op pestforum.nl - dus het kan wel, als je de banners maar prominent aanwezig hebt
20 maart 2004 - 26 januari 2008quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:40 schreef Qunix het volgende:
Ik heb al een half jaar lang ads vertoond op mijn website en nog geen geld mee verdient.
Totale opbrengst USD 27,26
Ben ook nog nooit uitbetaald.
Zojuist een email gekregen dat een pincode onderweg is voor de eerste keer uitbetalen. Vaag, heb niet eens de 50 USD bereikt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef JDx het volgende:
[..]
20 maart 2004 - 26 januari 2008
Opslaan als rapportsjabloon:
Rapport vervangen
Uw rapport is opgeslagen CSV
Totalen 837.345 18.627 USD 3.319,98
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Gewoon even een mailtje sturen of ze je nog eens naar je aanvraag willen kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef AstroNova het volgende:
Ik heb me eind december aangemeld voor adsense, een maand later, nog steeds geen goedkeuring. Hebben jullie dit ook al is gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |