MFA is een aflopende zaak. Er zijn een tijdje terug heel veel adsense-bans uitgedeeld vanwege een overdaad aan MFA sites.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:27 schreef tequi3 het volgende:
Tvptje.. hoeveel mensen hier hebben MFA sites?
Stel dat site A naar site B linkt en site B linkt naar site A. Google zal dit zien als een afgesproken linkruil en zal daarom ook weinig tot geen 'punten' geven voor zo een link.quote:Op zondag 25 november 2007 18:02 schreef Chandler het volgende:
Maar dan nog begrijp ik zijn idee niet geheel, misschien dat Dlocks dit wat uitgebreider wilt beschrijven!
Dat is nog steeds riskant. De veiligste manier is:quote:Op zondag 25 november 2007 22:22 schreef Dlocks het volgende:
...
Piet en Jan willen gaan linkruilen. Dan zouden ze dit als volgt kunnen doen:
1. Site A van Piet linkt naar site B van Jan.
2. Site B van Jan linkt naar site C van Piet.
3. Site C van Piet linkt naar site D van Jan.
4. Site D van Jan linkt naar site A van Piet.
...
Ik heb niks gemerkt...quote:Op donderdag 29 november 2007 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
Damn. laatste paar weken zijn mijn CTR met de helft verminderd. En ik weet nu hoe het komt:
http://www.jensense.com/archives/2007/11/changes_to_adse.html
Ik heb zelf een paar sites laten we zeggen 1,2,3,4,5,6,7,8 en 9quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:53 schreef Chandler het volgende:
Ahh, dat is mij geheel duidelijk!
Inderdaad handig, maar hoe moet ik het dan voorstellen als gebruikers plaatjes van een bepaalde host op hun website zetten. Dan heb je een A-B link toch? of zie ik hier iets wat ik niet moet zien
Ja, bij mij precies hetzelfde. Een gevoelige aderlating...quote:Op donderdag 29 november 2007 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
Damn. laatste paar weken zijn mijn CTR met de helft verminderd. En ik weet nu hoe het komt:
haha dat had ik eerder moeten zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef ruffian het volgende:
Iemand al een uitbetaling gehad?
vandaag... ¤70,33quote:Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef ruffian het volgende:
Iemand al een uitbetaling gehad?
Ik ook niet, heb ze op 2 sites van me draaienquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef JDx het volgende:
Doe je goed, ik haal elke maand net geen $100,-
Doe er dan ook niks voor...
Vanwege die ongein is de CTR bij mij ook gedaald. Ik had er al eerder over gelezen en al veel adsenser er over horen klagen. Ik denk dat ik maar weer eens moer gaan kijken naar alternatieven.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
Dat is niet meer ca.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Dlocks het volgende:
Ik merk met ca 116.286 kliks per maand geen enkel verschil in CTR op mijn websites.
jemig. doe je goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Dlocks het volgende:
Ik merk met ca 116.286 kliks per maand geen enkel verschil in CTR op mijn websites.
Voor afgelopen maand was het precies dat aantal, maar gemiddeld per maand is het caquote:
Meer dan genoeg om ervan te kunnen leven. Maar ik ben hier dan ook fulltime mee bezig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jemig. doe je goed
wat levert dat op?
Post eens de code die je hebt gebruikt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef tequi3 het volgende:
Ik heb zojuist de code geplakt om Adsense weer te geven. Als ik vervolgens naar mijn site surf zie ik op de plek waar de advertentie zou moeten staan: Kan de pagina niet weergeven.
Een 404 dus, rest van mijn site werkt wel goed. Weet iemand hoe dit kan?
Edit: Hij word nu wel weergegeven! Advertentie komt alleen totaal niet overeen met de content van mijn website.quote:<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-9932237404172234";
//125x125, gemaakt 2-12-07
google_ad_slot = "7989664597";
google_ad_width = 125;
google_ad_height = 125;
//--></script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
Ja, hij gaat nu goed.quote:Op zondag 2 december 2007 21:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, geen tijdelijke netwerk hickup ofzo?
Geduld is een schone zaak jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat nu goed.Krijg alleen nog niet de juiste advertentie, komt niet overeen met mijn content. Heel soms bij een refresh krijg ik een goede advertentie te zien die afstemt op de content. Dit is overig de eerste keer dat ik Adsense gebruik, dus het is nog even uitvogelen allemaal.
Edit: Een een minuut later alweer een update, ook de advertentie komt nu overeen met mijn content. Denk dat ik Google voortaan een paar minuten de tijd moet gunnen.
quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef -Eddow- het volgende:
Zou google weer kerstcadeautjes uitdelen aan grootverdieners?
hoe zit dat dan?quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef -Eddow- het volgende:
Hoeveel moet je daar eigenlijk voor verdienen? Ik heb dit jaar bijna continu rond de $500/maand gezeten. Ik heb gelezen dat je ongeveer rond de $100/DAG moet verdienen om wat te krijgen, maar dat lijkt me wat erg veel, of geven ze die echt alleen aan de grootverdieners?quote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef -Eddow- het volgende:
googlen op adsense christmas present geeft wel leuke resultaten.quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daar eigenlijk voor verdienen? Ik heb dit jaar bijna continu rond de $500/maand gezeten. Ik heb gelezen dat je ongeveer rond de $100/DAG moet verdienen om wat te krijgen, maar dat lijkt me wat erg veel, of geven ze die echt alleen aan de grootverdieners?
En je hebt die uitnodiging verzonden vanuit je eigen account? Dan zou je na acceptie van de uitnodiging na inloggen de uitgenodigde account te zien moeten krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef R0hberrt het volgende:
hallo
Ik heb een vraagje over Google Adwords.
Als ik iemand wil toevoegen voor mn adwords account (heb ik zelf tussen 2 accounts nu getest) als bijv. beheerder dan lijkt alles goed te gaan. Mailtje(uitnodiging) wordt verstuurd etc... maar als ik dan met mijn gegevens wil me wil aanmelden zegt hij:
Deze account wordt al gebruikt voor aanmelding bij een andere AdWords-account. Selecteer andere aanmeldingsgegevens voor toegang tot deze account.
Dat klopt ook wel aangezien ik een eigen adwords account heb, maar ik kan toch ook wel een andere via mijn inloggegevens beheren?
greetz
niet mijn eigen account nee... 2 verschillende accounts..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En je hebt die uitnodiging verzonden vanuit je eigen account? Dan zou je na acceptie van de uitnodiging na inloggen de uitgenodigde account te zien moeten krijgen.
Hier al gekeken?
https://adwords.google.com/select/ProfessionalEnroll
Bedoel je met 'niet eigen account' dat je een nieuwe account hebt aangemaakt op:quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:20 schreef R0hberrt het volgende:
[..]
niet mijn eigen account nee... 2 verschillende accounts..
groet..
Ik heb het kerstcadeautje vanmorgen ontvangen. Dit keer een leren portemonnee. Formaat pinpas. Met daarin een 2.0 USB kaartje met 2GB ruimte. De USB heeft het formaat van een pinpas. Je kunt een stukje uitschuiven en dat moet je dan in je computer prikken. Geinig hoorquote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef -Eddow- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |