Google betaald toch pas uit bij $100, of bedoel je alleen dat je $5 had verdient met Adsense?
Je moet gewoon een beetje wat dingen uittesten; grootte, posities en kleurens van je banners moet je een paar keer omgooien en kijken wat er gebeurd. Uiteraard moet je dan wel goed gebruik maken van de channels en, het allerbelangrijkste, zorgen voor meer traffic.
@..-._---_-.-: Bij mij dus precies hetzelfde. Ook op andere forums wodt hier veel over geklaagd en velen denken dat Google de referral info niet goed bijhoudt oid.
Ook worden de referral banners heel vaak gewoon niet getoond. Gister heeft er 1 iemand op een referral banner geklikt, wat resulteerde in een CTR van 33% ??!! Dat zou dus betekenen dat er maar 3 referral banners zijn getoond
Als je het vinkje 'pick best preforming' aanvinkt dan het gebeuren dat er referral banners niet getoond worden, maar die had ik juist daarvoor uitgevinkt. Ik vind het allemaal een beetje vaag waar ze allemaal mee aan het experimenteren zijn, en ga ze straks van m'n site afhalen