Daar weet ik niks van (gelukkig)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
AR is gewoon een ordinaire slettebak die hem werkelijk overal op omhoog krijgt![]()
AR![]()
Oeiii is er een kans dat ik vanaaf niet hoef te koken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik overleg wel ff met mn compagnon
en wknd om te verklotequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:39 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jahaaaaaa weer een week naar de klote!![]()
Mwa, het waait wel kenkerhardquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii is er een kans dat ik vanaaf niet hoef te koken?![]()
Nogal ja...en dan gaat die BBQ helemaal hard.quote:
Ja maar dat komt omdat Marco bruine bonen heeft gegeten, nou goedquote:
Kankerrrrrrhambo'squote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nogal ja...en dan gaat die BBQ helemaal hard..
Vorige keer waren de hambo's echt binnen seconden pikzwart. Moet je je voorstellen hoe hard het nu dan gaat.. (Plus dat je vlees wegwaait
)
Dat is best triestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
Vorige keer waren de hambo's echt binnen seconden pikzwart. Moet je je voorstellen hoe hard het nu dan gaat.. (Plus dat je vlees wegwaait
)
Oeiii leuk, maar ik heb Milou nu en de komende 2 weken ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:42 schreef Ienepien het volgende:
BBQ?
ik kan niet![]()
Heej SOL als Miloutje nou niet hebt: wij gooien met ons zomerdartteam vanavond in het Snooker (tegen Metaal) kom je een wijntje (ow nee is vies daar, doe maar bier) doen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
)
Jij koesjt ook iedereenquote:
Heeej jammer, we hebben geloof ik een heel volle bak vanavond (alleen geen Suus en Antquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii leuk, maar ik heb Milou nu en de komende 2 weken ook![]()
m-kay is de baas, dus jammerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
mkay vindt het geen mooi weer helaas
Lach niet, nou hebben we allebei kenkerquote:
Nou nou.... toen ik op vakantie was he, heb jij een heel topic lang met Warrel lopen sjansen. Ja! Ik zag het wel!quote:
Jaja, dat zal wel weerquote:
Dat was puur zakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou nou.... toen ik op vakantie was he, heb jij een heel topic lang met Warrel lopen sjansen. Ja! Ik zag het wel!
Pot verwijt de ketel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |