Nah laat hem maar in zijn sop gaar koken. Ben allang blij dat ik nu al bijna een week niks meer van hem heb gehoordquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, hij baggert hier toch alleen maar
Gewoon zo doen:
[afbeelding] "Hij was echt heel slecht ja!"
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah laat hem maar in zijn sop gaar koken. Ben allang blij dat ik nu al bijna een week niks meer van hem heb gehoord![]()
AR wint wel van haarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Ienepien het volgende:
SOL is zo goed in het uitzoeken van mannen! Daar kan ik zelfs niet tegen op!![]()
![]()
Neej zonder man is het leven veeeeeeeeeeeeel leuker!![]()
Jah lekker vrijgezel de zomer inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Ienepien het volgende:
SOL is zo goed in het uitzoeken van mannen! Daar kan ik zelfs niet tegen op!![]()
![]()
Neej zonder man is het leven veeeeeeeeeeeeel leuker!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Nachtdier het volgende:
Je hoeft ook niets te zeggen?
Wij kunnen ook de vragen stellen, hoef je alleen maar te antwoorden met een passend smileygevalletje.
=Ja
=Nee
= het antwoord weet je al
=Zeer slecht
=Uh..
=Wat denk je zelf?
Und so weiter..![]()
Jarno de afgelopen 4 dagen ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 4 maanden wel hetzelfde vriendje gehad hoor![]()
![]()
![]()
AR is gewoon een ordinaire slettebak die hem werkelijk overal op omhoog krijgtquote:
Ok, ik overleg wel ff met mn compagnonquote:
dan maar onkruid wiedequote:
dan wknd zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef Ienepien het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeej time for countdown!
NOG 25 MINUTEN!![]()
Jij hebt ook geen geduld hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |