No shit, Sherlock.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Igen het volgende:
Met de Engelse stem komt hij eerder als een lompe, ongemotiveerde sukkel over.
Oh mijn god, ze hebben Kenny vermoordquote:
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Igen het volgende:
Daarom kijk ik liever de Duitse Simpsons, want daarin lijkt Homer een heerlijk naief, kinderachtig en wraaklustig persoon. Met de Engelse stem komt hij eerder als een lompe, ongemotiveerde sukkel over.
ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
Mensen als jij moeten gewoon in kampen gestopt worden![]()
De Engelse zijn voorgesynchroniseerd. Wat in feite een mooi galgjewoord is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:15 schreef Igen het volgende:
Bij een tekenfilm is de Engelse versie dus net zo (na)gesynchroniseerd als de Nederlandse, Duitse of Vlaamse.
Die mensen moet zich doodschamen dat ze hebben meegewerkt aan de verkrachting van The Simpsonsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:47 schreef Patch het volgende:
De Nederlandse stemmen zijn al gepost in het FTR topic...
o.a.
Cees Geel
Paul Groot
Tygo Gernandt
Georgina Verbaan
Sander Lantinga
Eddy Zoey
Reinder van der Naald
Jody Pijper
Marjolijn Touw
Anneke Beukman
Eric Corton
Wees gerust, ook ik vind dingen als "Ich bin Bond, James Bond" en "Sei nett, Howweesjo" geestelijke marteling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
Mensen als jij moeten gewoon in kampen gestopt worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |