abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:24 #51
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51868826
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Jawel hoor...
[..]
En dan te horen krijgen dat ik 09001480 moet bellen. En dan bel ik daarheen en word weer 543 keer doorverbonden en dan krijg ik te horen dat ik weer 09009515 moet bellen. En daar krijg ik na de zoveelste persoon te horen dat ik toch echt 09001480 moet bellen en dat gaat maar door. Schakel dan ook gewoon door potdikkie.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51868904
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
De klantenservice van Orange is ook zo vre-se-lijk klote. Ik bedoel de telefonische. Ik had op een gegeven moment zo'n kerel aan de lijn en toen ik klaagde over het driedubbel waardeloze keuzemenu, waarbij je steeds, a 20 ct per minuut, bij hetzelfde uitkomt, zei hij: 'Sorry mevrouw, ik weet dat de klantenservice om te huilen is. Het spijt me echt'
Ontwapende eerlijkheid die je zou moeten waarderen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:17:15 #53
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_51868908
Vermakelijk
Frysk bloed tsjoch op!
pi_51871272
Orange is echt kudt.
Heb het zelf ook gehad, en 234987329 x van orange naar kpn naar orange naar kpn etc gebeld.

Heb zelfs 1 x gehad dat iemand van de klantenservice gewoon ophing.

Daarna gelijk teruggebeld, kreeg toen wel een redelijk fatsoenlijk iemand aan de lijn, maar toen ik vertelde dat een of andere zak opgehangen had, ging ze door het lint. Ik mocht haar collega niet beledigen..

Zit nu bij TELE2, en eigenlijk geen klachten. Die klantenservice is gewoon goed.

Sterkte...
pi_51871554
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik kan zelf de KPN niet opzeggen aangezien ik mijn nummer wil behouden. Nadat ik KPN had gesproken werd mij verteld dat ik zelf de KPN moest opzeggen want dat moest de klant zelf doen icm eenkopie paspoort. Terwijl de dame van de KPN zei dat ik dat vooral niet moest doen aangezien ik dan mijn nummer kwijt ben. Orange moest het laten overzetten. Die jongen die ik aan de lijn had vond dat er lastig te begrijpen geloof ik.
lastig.. hij wilde het nummer niet houden want hij kreeg van orange een heel mooi nummer (880088)
  Lieve Belg vrijdag 27 juli 2007 @ 18:49:08 #56
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_51894964
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Jawel hoor...
[..]
Ik zal te wachten op die reply
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_51895171
Noot aan mezelf:

nooit van maatschappij veranderen, alleen maar miserie
  Lieve Belg vrijdag 27 juli 2007 @ 19:02:22 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_51895245
Jah, de huidige maatschappij is ook al naar de kloten hé
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:02:42 #59
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51895251
  Milf zaterdag 28 juli 2007 @ 20:39:27 #60
16000 nikky
pi_51921448
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

En je hebt family genomen? Kwestie contractbreuk. Als je ADSL2 neemt moet je minstens 8Mbit krijgen, gemiddeld rond de 10-12 Mbit en maximaal 20 Mbit. Heb je lager dan 8Mbit (1 megabyte/s 1024 KB/s) dan zit er iets goed mis en mogen ze je niet 20Mbit aanbieden. Opzeggen die hap!
Beste Nitespeed.

Helaas blaas je nogal wat onzin in het rond.
De afstand van je huis tot aan de telefooncentrale is bepalend voor de geleverde snelheid zowel op adsl als op adsl2. dit geld voor zowel analoog als isdn.
Orange en andere providers leveren tot 20Mbit waarbij het minimum (4Mbit) altijd geleverd wordt.
Ben je het er niet mee eens dan kun je altijd nog verhuizen en dichter bij de centrale gaan wonen

Dit bericht is geschreven door Opa duikbeer
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 20:55:03 #61
18653 crew  D.
pi_51921863
Orange-klaagbaak

Na 9 jaar vorig jaar bij @Home weggegaan en de enige 2 pluspunten:
- ik betaal iets minder
- internet ligt er zelden uit (dit was bij @Home wel anders)

De minpunten
- lang geen 20Mbit Alleen het bestand waarmee zij de snelheid testen komt wel redelijk snel binnen.
- Telefoon is om te huilen. Vaak geen geluid. Zowel wegvallende stemmen als een telefoon die niet over gaat terwijl er toch echt iemand belt.
- Slechte klantenservice. Al nemen ze wel snel op en sta je niet een uur in de wacht zoals bij @Home
  Milf zaterdag 28 juli 2007 @ 20:59:54 #62
16000 nikky
pi_51921964
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Orange-klaagbaak

Na 9 jaar vorig jaar bij @Home weggegaan en de enige 2 pluspunten:
- ik betaal iets minder
- internet ligt er zelden uit (dit was bij @Home wel anders)

De minpunten
- lang geen 20Mbit Alleen het bestand waarmee zij de snelheid testen komt wel redelijk snel binnen.
- Telefoon is om te huilen. Vaak geen geluid. Zowel wegvallende stemmen als een telefoon die niet over gaat terwijl er toch echt iemand belt.
- Slechte klantenservice. Al nemen ze wel snel op en sta je niet een uur in de wacht zoals bij @Home
Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werk .
Even punt drie bellen, de klantenservice
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 21:05:21 #63
18653 crew  D.
pi_51922090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werk .
Even punt drie bellen, de klantenservice
Nee, een nieuwe

En na mijn klacht weer een nieuwe gekregen.
Nu zeggen ze dat ik een telefoon moet kopen die geschikt is voor internet bellen, bij het afsluiten van het contract zei men nog dat ik gewoon mijn oude toestel zou kunnen gebruiken
pi_52785107

Twee jaar geleden een nieuw abbo afgesloten bij Orange met zo'n cashback etc. Een Free 22.50. Die zou ik na een paar maanden mogen omzetten naar een Free 12.50. Handig voor mij, want ik bel dus bijna nooit. Het plan was om na 2 jaar het abbo op te zeggen en om te laten zetten in een prepaid, want ik verwachtte een x aantal euro over te hebben (want ik bel dus bijna nooit). Dit heb ik zo'n 3 jaar geleden ook gedaan en toen nog een jaar met het resterende beltegoed gebeld.

Blijkbaar was ik niet de enige met dit geniale idee. Want ik zoek net ff op wanneer ik die shizzle had afgesloten. 23 maanden geleden, dus ik ben al 2 maanden te laat met opzeggen/omzetten. (Opzegtermijn is ook verlengd van 2 naar 3 maanden, ik heb de oude voorwaarden ook nog.) Nou, dat kan ik wel lijen, het wordt toch mijn beltegoed.

Lees ik verder:
quote:
4.5 Bij beëindiging van de Overeenkomst, om welke reden dan ook, vervalt daarmee het gehele resterende beltegoed.
Dat ziet er niet best uit mensen.

Wellicht kan het helpen dat ik mijn abonnement wil omzetten in een prepaid, maar dat lijkt me sterk.

Ik heb 119.56 beltegoed nu.

En nu wil ik ze graag bellen, maar ik krijg alleen maar zo'n kutcomputerhoer. Ik wil een mens spreken. Weet iemand het nummer? Kan ik dat 0900 nummer van hierboven ( ) gebruiken?

Ik ben boos want het trucje is geen 2 keer gelukt.

edit: ok dat nr uit dit topic is dus voor andere zaken...

Dan dit: Bij meest gezochte onderwerpen staat dit bovenaan:
"Hoe kan ik de Orange klantenservice bereiken?"
Holy shit zeg!!

[ Bericht 4% gewijzigd door ErikT op 29-08-2007 17:28:58 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52785403
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef ErikT het volgende:
Het telefoonnummer is 1200.

3x klikken op de website: http://www.orange.nl/helpdesk/mobiel/contact/
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52785691
Ja dan krijg ik dus zo'n kuthelpdesk en geen medewerker.

Ik zit nu in mijn account (waarvan mijn wachtwoord een heel erg scheldwoord is, blijkbaar ben ik het al eens aardig spuugzat geweest...) en ik ben dus al ingelogd. Wil ik naar mijn gegevens, vraagt ie om een CODE. WTF !!!
pi_52785714
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef ErikT het volgende:
Ja dan krijg ik dus zo'n kuthelpdesk en geen medewerker.
pi_52785724
quote:
pincode is verstuurd
Op dit moment zijn er problemen met mijn account.

Probeer het later nog eens.
Holy hell, wat een tyfusbende is het daar. Ik ga iets anders doen.
pi_52785743
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.
pi_52785938
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.
Ja, een IVR, dat ken ik natuurlijk wel (:')), maar normaliter krijg je wel iemand aan de lijn als je overal doorheenklikt.

Ook al komt het menu niet overeen met je exacte klacht: zo groot is de klantenservice bij Orange niet hoor.
pi_52786085
bel naar de zakelijke helpdesk van orange 06 28 500 777 je krijgt dan meteen iemand aan de lijn je je door verbindt met de goede medewerker
pi_52792408
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef menkaa het volgende:
bel naar de zakelijke helpdesk van orange 06 28 500 777 je krijgt dan meteen iemand aan de lijn je je door verbindt met de goede medewerker
0800-2877728

Gratis nummer.
pi_52793477
Orange. Open. (Jeweet, van die reclame's)
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_52798830
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

0800-2877728

Gratis nummer.
Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.
pi_52800037
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.
Ik heb tientallen keren even moeten bellen naar de klantenservice om iets na te vragen voor een klant;, toen ik op een (externe) verkoopafdeling voor de zakelijke markt zat voor Orange. Ik heb misschien twee van die keren even moeten wachten, en dan hooguit twee minuten.

(En dat zeg ik echt niet omdat ik voor Orange heb gewerkt, want ik vind het een pleurisbedrijf.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')