abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:24 #51
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51868826
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Jawel hoor...
[..]
En dan te horen krijgen dat ik 09001480 moet bellen. En dan bel ik daarheen en word weer 543 keer doorverbonden en dan krijg ik te horen dat ik weer 09009515 moet bellen. En daar krijg ik na de zoveelste persoon te horen dat ik toch echt 09001480 moet bellen en dat gaat maar door. Schakel dan ook gewoon door potdikkie.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51868904
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
De klantenservice van Orange is ook zo vre-se-lijk klote. Ik bedoel de telefonische. Ik had op een gegeven moment zo'n kerel aan de lijn en toen ik klaagde over het driedubbel waardeloze keuzemenu, waarbij je steeds, a 20 ct per minuut, bij hetzelfde uitkomt, zei hij: 'Sorry mevrouw, ik weet dat de klantenservice om te huilen is. Het spijt me echt'
Ontwapende eerlijkheid die je zou moeten waarderen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:17:15 #53
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_51868908
Vermakelijk
Frysk bloed tsjoch op!
pi_51871272
Orange is echt kudt.
Heb het zelf ook gehad, en 234987329 x van orange naar kpn naar orange naar kpn etc gebeld.

Heb zelfs 1 x gehad dat iemand van de klantenservice gewoon ophing.

Daarna gelijk teruggebeld, kreeg toen wel een redelijk fatsoenlijk iemand aan de lijn, maar toen ik vertelde dat een of andere zak opgehangen had, ging ze door het lint. Ik mocht haar collega niet beledigen..

Zit nu bij TELE2, en eigenlijk geen klachten. Die klantenservice is gewoon goed.

Sterkte...
pi_51871554
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik kan zelf de KPN niet opzeggen aangezien ik mijn nummer wil behouden. Nadat ik KPN had gesproken werd mij verteld dat ik zelf de KPN moest opzeggen want dat moest de klant zelf doen icm eenkopie paspoort. Terwijl de dame van de KPN zei dat ik dat vooral niet moest doen aangezien ik dan mijn nummer kwijt ben. Orange moest het laten overzetten. Die jongen die ik aan de lijn had vond dat er lastig te begrijpen geloof ik.
lastig.. hij wilde het nummer niet houden want hij kreeg van orange een heel mooi nummer (880088)
  Lieve Belg vrijdag 27 juli 2007 @ 18:49:08 #56
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_51894964
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Jawel hoor...
[..]
Ik zal te wachten op die reply
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_51895171
Noot aan mezelf:

nooit van maatschappij veranderen, alleen maar miserie
  Lieve Belg vrijdag 27 juli 2007 @ 19:02:22 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_51895245
Jah, de huidige maatschappij is ook al naar de kloten hé
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:02:42 #59
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51895251
  Milf zaterdag 28 juli 2007 @ 20:39:27 #60
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51921448
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

En je hebt family genomen? Kwestie contractbreuk. Als je ADSL2 neemt moet je minstens 8Mbit krijgen, gemiddeld rond de 10-12 Mbit en maximaal 20 Mbit. Heb je lager dan 8Mbit (1 megabyte/s 1024 KB/s) dan zit er iets goed mis en mogen ze je niet 20Mbit aanbieden. Opzeggen die hap!
Beste Nitespeed.

Helaas blaas je nogal wat onzin in het rond.
De afstand van je huis tot aan de telefooncentrale is bepalend voor de geleverde snelheid zowel op adsl als op adsl2. dit geld voor zowel analoog als isdn.
Orange en andere providers leveren tot 20Mbit waarbij het minimum (4Mbit) altijd geleverd wordt.
Ben je het er niet mee eens dan kun je altijd nog verhuizen en dichter bij de centrale gaan wonen

Dit bericht is geschreven door Opa duikbeer
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 20:55:03 #61
18653 crew  D.
pi_51921863
Orange-klaagbaak

Na 9 jaar vorig jaar bij @Home weggegaan en de enige 2 pluspunten:
- ik betaal iets minder
- internet ligt er zelden uit (dit was bij @Home wel anders)

De minpunten
- lang geen 20Mbit Alleen het bestand waarmee zij de snelheid testen komt wel redelijk snel binnen.
- Telefoon is om te huilen. Vaak geen geluid. Zowel wegvallende stemmen als een telefoon die niet over gaat terwijl er toch echt iemand belt.
- Slechte klantenservice. Al nemen ze wel snel op en sta je niet een uur in de wacht zoals bij @Home
  Milf zaterdag 28 juli 2007 @ 20:59:54 #62
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51921964
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Orange-klaagbaak

Na 9 jaar vorig jaar bij @Home weggegaan en de enige 2 pluspunten:
- ik betaal iets minder
- internet ligt er zelden uit (dit was bij @Home wel anders)

De minpunten
- lang geen 20Mbit Alleen het bestand waarmee zij de snelheid testen komt wel redelijk snel binnen.
- Telefoon is om te huilen. Vaak geen geluid. Zowel wegvallende stemmen als een telefoon die niet over gaat terwijl er toch echt iemand belt.
- Slechte klantenservice. Al nemen ze wel snel op en sta je niet een uur in de wacht zoals bij @Home
Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werk .
Even punt drie bellen, de klantenservice
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 21:05:21 #63
18653 crew  D.
pi_51922090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werk .
Even punt drie bellen, de klantenservice
Nee, een nieuwe

En na mijn klacht weer een nieuwe gekregen.
Nu zeggen ze dat ik een telefoon moet kopen die geschikt is voor internet bellen, bij het afsluiten van het contract zei men nog dat ik gewoon mijn oude toestel zou kunnen gebruiken
pi_52785107

Twee jaar geleden een nieuw abbo afgesloten bij Orange met zo'n cashback etc. Een Free 22.50. Die zou ik na een paar maanden mogen omzetten naar een Free 12.50. Handig voor mij, want ik bel dus bijna nooit. Het plan was om na 2 jaar het abbo op te zeggen en om te laten zetten in een prepaid, want ik verwachtte een x aantal euro over te hebben (want ik bel dus bijna nooit). Dit heb ik zo'n 3 jaar geleden ook gedaan en toen nog een jaar met het resterende beltegoed gebeld.

Blijkbaar was ik niet de enige met dit geniale idee. Want ik zoek net ff op wanneer ik die shizzle had afgesloten. 23 maanden geleden, dus ik ben al 2 maanden te laat met opzeggen/omzetten. (Opzegtermijn is ook verlengd van 2 naar 3 maanden, ik heb de oude voorwaarden ook nog.) Nou, dat kan ik wel lijen, het wordt toch mijn beltegoed.

Lees ik verder:
quote:
4.5 Bij beëindiging van de Overeenkomst, om welke reden dan ook, vervalt daarmee het gehele resterende beltegoed.
Dat ziet er niet best uit mensen.

Wellicht kan het helpen dat ik mijn abonnement wil omzetten in een prepaid, maar dat lijkt me sterk.

Ik heb 119.56 beltegoed nu.

En nu wil ik ze graag bellen, maar ik krijg alleen maar zo'n kutcomputerhoer. Ik wil een mens spreken. Weet iemand het nummer? Kan ik dat 0900 nummer van hierboven ( ) gebruiken?

Ik ben boos want het trucje is geen 2 keer gelukt.

edit: ok dat nr uit dit topic is dus voor andere zaken...

Dan dit: Bij meest gezochte onderwerpen staat dit bovenaan:
"Hoe kan ik de Orange klantenservice bereiken?"
Holy shit zeg!!

[ Bericht 4% gewijzigd door ErikT op 29-08-2007 17:28:58 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52785403
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef ErikT het volgende:
Het telefoonnummer is 1200.

3x klikken op de website: http://www.orange.nl/helpdesk/mobiel/contact/
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52785691
Ja dan krijg ik dus zo'n kuthelpdesk en geen medewerker.

Ik zit nu in mijn account (waarvan mijn wachtwoord een heel erg scheldwoord is, blijkbaar ben ik het al eens aardig spuugzat geweest...) en ik ben dus al ingelogd. Wil ik naar mijn gegevens, vraagt ie om een CODE. WTF !!!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52785714
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef ErikT het volgende:
Ja dan krijg ik dus zo'n kuthelpdesk en geen medewerker.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52785724
quote:
pincode is verstuurd
Op dit moment zijn er problemen met mijn account.

Probeer het later nog eens.
Holy hell, wat een tyfusbende is het daar. Ik ga iets anders doen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52785743
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52785938
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.
Ja, een IVR, dat ken ik natuurlijk wel (:')), maar normaliter krijg je wel iemand aan de lijn als je overal doorheenklikt.

Ook al komt het menu niet overeen met je exacte klacht: zo groot is de klantenservice bij Orange niet hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52786085
bel naar de zakelijke helpdesk van orange 06 28 500 777 je krijgt dan meteen iemand aan de lijn je je door verbindt met de goede medewerker
pi_52792408
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef menkaa het volgende:
bel naar de zakelijke helpdesk van orange 06 28 500 777 je krijgt dan meteen iemand aan de lijn je je door verbindt met de goede medewerker
0800-2877728

Gratis nummer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52793477
Orange. Open. (Jeweet, van die reclame's)
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_52798830
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

0800-2877728

Gratis nummer.
Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.
pi_52800037
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.
Ik heb tientallen keren even moeten bellen naar de klantenservice om iets na te vragen voor een klant;, toen ik op een (externe) verkoopafdeling voor de zakelijke markt zat voor Orange. Ik heb misschien twee van die keren even moeten wachten, en dan hooguit twee minuten.

(En dat zeg ik echt niet omdat ik voor Orange heb gewerkt, want ik vind het een pleurisbedrijf.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Milf donderdag 30 augustus 2007 @ 09:30:20 #76
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52803311
En daar zijn we weer

Mijn internet lag eruit en ik dacht dat het een storing was. Ik de volgende dag na mijn werk weer proberen en nee helemaal niets.

Ik Orange gebeld

* Ik kan geen connectie maken met het internet en ook niet met mijn Livebox.
O: Waar heeft u de Livebox hangen?
* In de huiskamer.
O: Hoeveel meter van de meterkast mevrouw?
* Een meter of 8
O: Hang hem eerst maar weer in de meterkast en er mag maar een kabeltje tussen van 10 centimeter tussen aansluitpunt en Livebox.
* Wtf? Die Livebox is door een monteur die nota bene voor jullie werkt doorgelast aan mijn KPN punt in mijn woonkamer. .
O: Wij adviseren om de Livebox in de meterkast te hangen mevrouw.
*: Maar de PC kan niet connecten met de Liveboc en dat heeft niets te maken met het waar dan ook binnen komen van de kabel. Waarom kan ik niet in de Livebox komen om te kijken wat zijn status is?
O: U zult hem toch echt moeten verplaatsen. Goedenmiddag mevrouw
Tuut

sorry

Ik tien minuten gewacht en weer bellen. O en de Livebox heb ik lekker laten hangen.

* Ik kan niet connecten met het internet en ik kan de Livebox niet in met de PC.
O: Waar hangt de Livebox?
*: In de meterkast met een kabeltje van 10 centimeter kort.
O: Kabeltje verwisselen dan zou hij het weer moeten doen.
* Uhm, nee er is een ander probleem. Want ik kan OOK niet IN de livebox komen om te zien wat zijn status is. En ik kan WEL bellen.
O: Toch even het kabeltje vervangen mevrouw. Goedenmiddag
Tuut


Wederom bellen

* Zie je belhistorie. Het werk nog steeds niet ook niet met een nieuwe kabel
O: Dan ga ik er een melding van maken.
* Oke en wanneer hoor ik meer?
O: Hoe bedoeld u?
* Nou volgens mij is er iets mis met mijn Livebox of met de centrale. Maar het laatste denk ik niet aangezien ik u wel kan bellen.
O: Ow u hoort hier niets van hoor. Het komt gewoon op de stapel en ze kijken als men tijd heeft of er misschien een probleem is met de centrale.
*
O: Mevrouw
* Ja sorry ik ben nogal woest. Hoe weet ik nu of de bende weer werkt?
O: Af en toe even uitproberen.
*
* En als het nog niet werkt?
O: Dan kunt u weer bellen en sturen wij een monteur om te kijken waar het probleem zit.
*: Whatever

Wel &^*^%^%$#&%$#%$#@%%%%%$

Ik mijn stiefpa gebeld. Die werkt namelijk als monteur voor Orange, KPN en al die ADSL gevallen.

* Hij doet niets
SP: Wat zegt de Livebox?
* Kom ik niet in
SP heb jij nog een oude van Wanadoo?
* Ja
SP Dan is die stuk. Ik kom van de week wel even langs.

!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52803417


Koesteren, zo'n stiefpa!
pi_52804035
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !

Verder succes met je probleem !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:06:21 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_52805203
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !

Verder succes met je probleem !
Als klant zijnde moet ik toch eerlijk zeggen dat jij het woord "service" niet echt schijnt te snappen en misschien je zieleige baan op een callcenter eens moet vervangen voor eentje aan/op/onder het spoor.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52805380
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !

Verder succes met je probleem !
Ja van die klanten die een oplossing willen, die zijn echt kut.

Dat Mijn Account doet het nu NOG niet. Mooi is dat.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52805635
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

0800-2877728

Gratis nummer.
Nou ik heb ze gebeld en ik ben helemaal tevreden, ik heb alles gehoord wat ik wilde weten.

- Ik kan dus idd niet omzetten naar prepaid en mn beltegoed meenemen

- Ik kan ook geen nieuw abonnement afsluiten en het meenemen (maar waarom ik dat zou willen snap ik niet, want:)

- Ik kan wel mijn contract verlengen. En dan moet ik naar een Orange shop, want op de site gaat het vaak fout
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52805673
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja van die klanten die een oplossing willen, die zijn echt kut.

Dat Mijn Account doet het nu NOG niet. Mooi is dat.
Ja bij mij ook niet, kksite, ijn Account is ZO ONGELOVELIJK traag dat er niet mee valt te werken. Bij elke knopje dat je aanklik moet je 3 minuten wachten.
En krijg nu ook nog eens een server timed out
Kuthoerentyfusprovider.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:26:59 #83
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52805756
Troost je, ik heb Casema. Ben een jaar klant en heb nog geen factuur gezien.

Zij weten wat het probleem is maar sluiten me eens in de zoveel tijd compleet af omdat de computer mij als wanbetaler aanmerkt.

Het blijft hilarisch.

U hoort nog van ons hoor!

Dat was een jaar geleden
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage donderdag 30 augustus 2007 @ 11:38:13 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52806043
Dit zijn mooie topics de problemen zijn kut maar dit zijn echt topics waarbij ik achter de pc zit (in tegenstelling tot Nikky ben ik bang)

tevens ben ik dan zeeeeeeeer benieuwd hoe onze afsluiting van Wanadoo/Orange zal gaan in december. We zijn niet blij (telefoon is bagger) en het kan als het goed is ( ) beter bij @Home (wat op zich best goed moet zijn op de Helpdesk na ) dus ik ben benieuwd of alles in 1x goed gaat we hebben op tijd opgezegd. We hebben een bevestiging (per brief) dat het per 1-12 afgelopen finished finito is

zoals ik al zei: ik ben benieuwd
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:47:32 #85
81894 godigita
Trollercoaster
pi_52806322
Ook wel wat problemen gehad met Orange. Een hele tijd terug is er bij me ingebroken, waarbij ook mijn telefoon is gejat. Ik wilde dus een nieuwe, had daar ook in principe recht op, want ik was destijds twee jaar klant, en had mijn telefoon bij een eenjarig abbonnement gekregen. Echter was ik niet aan het eind van het tweede jaar, dus kon ik een nieuwe telefoon op mijn buik schrijven. Uiteindelijk een nieuw abonnemente afgesloten voor een nieuwe telefoon(dubbel abonnement dus), nieuwe sim voor oude abonnement, en dan moet je wachten totdat dat kan worden omgezet naar prepaid, waarna je je oude nummer over kan laten zetten naar het nieuwe abonnement Waarbij je dus je beltegoed kwijt bent(Nou, je mag 25 euro meenemen).

Sindsdien geen nieuwe telefoon gehad, want ik was altijd te vroeg, of te laat. Dus ik heb een mooie telefoon gekocht, ongeveer een week geleden, die ze sowieso niet hadden in de Orange shop. Ik had hem denk ik een uur aan, belt een onbekend nummer. Ik neem op: "Goedemiddag mevrouw, met Orange!1!einz! U bent al zolang klant van ons(dat klopt, 5 jaar ), wij vroegen ons af of we u kunnen helpen wat op de kosten te besparen. Wilt u misschien een nieuw toestel?" "Ik heb net een nieuwe gekocht" "Oh, nou, in dat geval, ik zie dat u geld overhoudt aan het eind van de maand. We kunnen we uw abonnement omzetten naar een simonly aanbieding, waarbij u 10 euro betaald maar voor 20 kunt bellen?" Dus dat doen ze dan maar. Het zal mij eens benieuwen

Ook heb ik internet van Orange, en ik verhuisde tot voor kort veel. Op een gegeven moment duurde het eeuwen voordat mijn verhuizing in behandeling werd genomen(5 weken). Uiteindelijk dan toch, stond er na een uur behandelen dat verhuizen niet mogelijk was i.v.m. met technische onmogelijkheid tot leveren. Terwijl ik gewoon een analoge telefoonlijn had laten aanleggen door kpn. Maar het kon niet, ze hebben me nooit een reden gegeven. Echter zonder problemen het abonnement laten ontbinden, en er is me nooit gevraagd om de livebox op te sturen. Laatst weer verhuist, weer Orange aangevraagd, nieuwe livebox ontvangen, dus nu heb ik er twee Maar alles behalve UPC, want daar heb ik veeeel meer problemen mee gehad door verhuizingen(denk nog 3 maanden rekeningen terwijl je op een heel ander adres woont en al 4 maanden daarvoor het contract hebt laten ontbinden i.v.m. buiten de UPC regio wonen).
pi_52817662
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:46 schreef nikky het volgende:
- klacht -
Rot op met je nutteloze kick en bijbehorende plaatjes.

[ Bericht 20% gewijzigd door Biogarde op 30-08-2007 18:49:13 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52829014
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !

Verder succes met je probleem !
Nou, dat vind ik dus echt onzin, ze heeft gewoon gelijk op het belangrijkste punt, namelijk dat het niet relevant is voor de verbinding tussen de PC en de livebox of de laatste in de meterkast staat, of althans, bij het ISRA-punt. Sowieso overdrijven ze op dat punt ontzettend, want zoveel invloed heeft dat nu ook weer niet, tenzij je in een paleis woont ofzo.

Grappig trouwens, toen ADSL van Orange hier werd opgeleverd (met bijna een maand vertraging!), heb ik ook opgebeld omdat ik niet in dat livebox kon komen, en wilde weten wat het standaard IP-adres van dat ding ook alweer is. Er zou mij een brief verstuurd worden en dat was niet gebeurd.

Toen kwam die knul aan de lijn ook al met die onzin over de afstand tussen het ISRA-punt en de livebox aan. Volgens hem dat het probleem. Nou, dat kan dus helemaal niet, want het heeft geen invloed op elkaar.

Hij bleef er maar over doorzeiken en vervolgens heb ik het maar genegeerd en nogmaals gevraagd wat het IP-adres van de livebox ook alweer was. Toen ging hij het navragen en terwijl ik daarop zat te wachten werd ineens de verbinding verbroken.

Uiteindelijk ben ik er zonder hulp van Orange wel uit gekomen en draait alles nu, gewoon via een router, wat ze niet ondersteunen, en op een volgens Orange veel te verre afstand van het ISRA-punt. Uiteraard werkt het perfect. Ook de telefonie werkt prima, totaal geen klachten over. Alleen de service en administratie daar is echt van een UPC-niveau.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52829196
Jeutje... wat een geouwehoer (van Orange).

Nooit problemen mee gehad. Een keer de Livebox kapot, en dat was eigenlijk met 1 telefoontje geregeld.

Ik ga over 2 weken verhuizen, hopelijk gaat het goed komen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52829249
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef mcintosh het volgende:
Jeutje... wat een geouwehoer (van Orange).

Nooit problemen mee gehad. Een keer de Livebox kapot, en dat was eigenlijk met 1 telefoontje geregeld.

Ik ga over 2 weken verhuizen, hopelijk gaat het goed komen...
Al doorgegeven neem ik aan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52829284
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !

Verder succes met je probleem !
Het is inderdaad heel erg lastig om niet meer vanuit de voorgeschreven procedures te beantwoorden maar om gewoon een redelijk doordacht antwoord te geven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52829305
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Al doorgegeven neem ik aan?
Ja gisteren

Volgens KPN zou het net kunnen... afwachten maar.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52829423
Niet leuk om mee te maken zeg...

Al moest ik soms grijnzen om de manier hoe jij je hebt uitgedrukt hier... .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2007 01:07:38 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:07:23 #93
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_52829435
Ik heb het opgelost, maar de wijze waarop is lachwekkend.
Ik moest van de belmadam naar een Orange shop. Er zijn er twee in Utrecht, dus ik stapte op de fiets. Om een uur of 12:00. Om 15:13 moest ik de trein naar Amsterdam hebben, dus ik dacht, ik kan nog wel ff terug naar huis voor de lunch.

Naar de eerste Orange shop. Daar was het druk en er was maar één medewerker, dus ik besloot naar de V&D te lopen, toch om de hoek. Daar was het minder druk, er werd één familie (ja de hele familie moest alles snappen, en daar hadden ze het knap lastig mee, stelletje tokkies) geholpen, daarna zou ik mogen. Dit duurde een half uur. Echt waar. Maar ja. Toen was ik aan de beurt.

Nou, verhaal uitgelegd, de opties waren:
- nieuw abonnement van 2 jaar van 20 euro met een telefoon
- sim-only voor 7.50 zonder nieuwe telefoon
(beide met meenemen van mijn 120 euro beltegoed)

Tot verbazing van de verkoper koos ik voor het tweede, en hij ging bellen, want hij kon het niet zelf omzetten. Ik , maar het zal wel. Toen was hij heel lang stil aan de telefoon, en begon dingen als 'aha' en 'okee ik begrijp het' te zeggen. Wat bleek nou? Aangezien ik 2 jaar terug mijn abonnement bij simshop.nl heb afgesloten, ben ik een bronzen klant. En bronzen klanten kunnen ze niet op deze manier helpen bij de Orange shop. Ik . Hij: 'Ja je kijkt verbaast, en dat is niet zo gek.' Ik: 'Nee, no shit!'

Vervolgens werd ik doorgestuurd naar de Belcompany, waar ze dit wel konden regelen. Door ook naar Orange te bellen. Echt fucking bizar dit. Maar het is geregeld.

En ik heb niet meer thuis gelunched, dat moge duidelijk zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52829465
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef ErikT het volgende:
Wat bleek nou? Aangezien ik 2 jaar terug mijn abonnement bij simshop.nl heb afgesloten, ben ik een bronzen klant. En bronzen klanten kunnen ze niet op deze manier helpen bij de Orange shop. Ik . Hij: 'Ja je kijkt verbaast, en dat is niet zo gek.' Ik: 'Nee, no shit!'

Vervolgens werd ik doorgestuurd naar de Belcompany, waar ze dit wel konden regelen. Door ook naar Orange te bellen. Echt fucking bizar dit. Maar het is geregeld.
!.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2007 01:09:16 ]
pi_52829761
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja gisteren

Volgens KPN zou het net kunnen... afwachten maar.
KPN?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52829966
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Rot op met je nutteloze kick en bijbehorende plaatjes.
Ach zielige vent Omdat het nou toevallig over een modje gaat

Als het een probleem van een gewone user zou zijn geweest had je mijn reactie laten staan
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52830142
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

KPN?
Ja, heb nog een lijn van KPN, en die moesten het regelen volgens Orange... ik vind het ook vaag, maar bij KPN snapten ze het wel, dus zal wel goed zijn..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52830173
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja, heb nog een lijn van KPN, en die moesten het regelen volgens Orange... ik vind het ook vaag, maar bij KPN snapten ze het wel, dus zal wel goed zijn..
Ja, in dat geval moet je bij KPN zijn en moeten ze aangeven dat je ook de ADSL mee wilt verhuizen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52830286
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, in dat geval moet je bij KPN zijn en moeten ze aangeven dat je ook de ADSL mee wilt verhuizen.
Ja dat was em ja
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:24:28 #100
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52830475
Ah een Orange klaagtopic
Met hun achterlijke kut site
Dat ding werkt voor geen meter mee..
Wil je iets online kijken ( je rekening ofzo) moet je eerst en code aanvragen,..
Geen probleem denk je dan alleen die mail komt maar niet.
Ik dacht hey.. dan probeer ik die code vergeten optie toch, want aanvragen opnieuw lukte natuurlijk niet omdat ik net al aangevraagd had
En verrek,.. meteen mail (joepie dacht ik nog! moet je nooit denken)

Anyway. .dan ga je weer naar die online rekening bekijken optie.. en dan zitten ze weer te miepen om die code.. afijn invullen (werkt dus niet ) want dan wordt je doorgelinkt naar de uitlog pagina.. en kun je ook niets meer kiezen.. nouja !! ik wil die rekening bekijken en die optie werkt dus niet mee
Ze negeren me gewoon
En of het nou meerdere keren probeert via andere opties.. het wil gewoon niet
WTf enzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')