En dan te horen krijgen dat ik 09001480 moet bellen. En dan bel ik daarheen en word weer 543 keer doorverbonden en dan krijg ik te horen dat ik weer 09009515 moet bellen. En daar krijg ik na de zoveelste persoon te horen dat ik toch echt 09001480 moet bellen en dat gaat maar door. Schakel dan ook gewoon door potdikkie.quote:
Ontwapende eerlijkheid die je zou moeten waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
De klantenservice van Orange is ook zo vre-se-lijk klote. Ik bedoel de telefonische. Ik had op een gegeven moment zo'n kerel aan de lijn en toen ik klaagde over het driedubbel waardeloze keuzemenu, waarbij je steeds, a 20 ct per minuut, bij hetzelfde uitkomt, zei hij: 'Sorry mevrouw, ik weet dat de klantenservice om te huilen is. Het spijt me echt'
lastig.. hij wilde het nummer niet houden want hij kreeg van orange een heel mooi nummer (880088)quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kan zelf de KPN niet opzeggen aangezien ik mijn nummer wil behouden. Nadat ik KPN had gesproken werd mij verteld dat ik zelf de KPN moest opzeggen want dat moest de klant zelf doen icm eenkopie paspoort. Terwijl de dame van de KPN zei dat ik dat vooral niet moest doen aangezien ik dan mijn nummer kwijt ben. Orange moest het laten overzetten. Die jongen die ik aan de lijn had vond dat er lastig te begrijpen geloof ik.
Ik zal te wachten op die replyquote:
Beste Nitespeed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En je hebt family genomen? Kwestie contractbreuk. Als je ADSL2 neemt moet je minstens 8Mbit krijgen, gemiddeld rond de 10-12 Mbit en maximaal 20 Mbit. Heb je lager dan 8Mbit (1 megabyte/s 1024 KB/s) dan zit er iets goed mis en mogen ze je niet 20Mbit aanbieden. Opzeggen die hap!
Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Orange-klaagbaak
Na 9 jaar vorig jaar bij @Home weggegaan en de enige 2 pluspunten:
- ik betaal iets minder
- internet ligt er zelden uit (dit was bij @Home wel anders)
De minpunten
- lang geen 20Mbit Alleen het bestand waarmee zij de snelheid testen komt wel redelijk snel binnen.
- Telefoon is om te huilen. Vaak geen geluid. Zowel wegvallende stemmen als een telefoon die niet over gaat terwijl er toch echt iemand belt.
- Slechte klantenservice. Al nemen ze wel snel op en sta je niet een uur in de wacht zoals bij @Home
Nee, een nieuwequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij nog de oude Wanadoo Livebox? Daar schijnt heel veel problemen mee te zijn met telefonie. De persoon die onder mijn naam dat bereicht heeft getikt doet dus onder andere dat werk.
Even punt drie bellen, de klantenservice
quote:4.5 Bij beëindiging van de Overeenkomst, om welke reden dan ook, vervalt daarmee het gehele resterende beltegoed.
Het telefoonnummer is 1200.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef ErikT het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef ErikT het volgende:
Ja dan krijg ik dus zo'n kuthelpdesk en geen medewerker.
Holy hell, wat een tyfusbende is het daar. Ik ga iets anders doen.quote:pincode is verstuurd
Op dit moment zijn er problemen met mijn account.
Probeer het later nog eens.
Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.quote:
Ja, een IVR, dat ken ik natuurlijk wel (:')), maar normaliter krijg je wel iemand aan de lijn als je overal doorheenklikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja zo'n computert. Zo'n menu. Toets 1 als enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz en dan na 7 getallen gaat het in de verste verte niet meer over wat ik weten wil.
0800-2877728quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef menkaa het volgende:
bel naar de zakelijke helpdesk van orange 06 28 500 777 je krijgt dan meteen iemand aan de lijn je je door verbindt met de goede medewerker![]()
Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.quote:
Ik heb tientallen keren even moeten bellen naar de klantenservice om iets na te vragen voor een klant;, toen ik op een (externe) verkoopafdeling voor de zakelijke markt zat voor Orange. Ik heb misschien twee van die keren even moeten wachten, en dan hooguit twee minuten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel graflang wachten. Ik bel ook altijd naar dat 06 nummer. Dan heb ik het geld er wel voor over.
Als klant zijnde moet ik toch eerlijk zeggen dat jij het woord "service" niet echt schijnt te snappen en misschien je zieleige baan op een callcenter eens moet vervangen voor eentje aan/op/onder het spoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !
Verder succes met je probleem !
Ja van die klanten die een oplossing willen, die zijn echt kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !
Verder succes met je probleem !
Nou ik heb ze gebeld en ik ben helemaal tevreden, ik heb alles gehoord wat ik wilde weten.quote:
Ja bij mij ook niet, kksite, ijn Account is ZO ONGELOVELIJK traag dat er niet mee valt te werken. Bij elke knopje dat je aanklik moet je 3 minuten wachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja van die klanten die een oplossing willen, die zijn echt kut.
Dat Mijn Account doet het nu NOG niet. Mooi is dat.
Rot op met je nutteloze kick en bijbehorende plaatjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:46 schreef nikky het volgende:
- klacht -
Nou, dat vind ik dus echt onzin, ze heeft gewoon gelijk op het belangrijkste punt, namelijk dat het niet relevant is voor de verbinding tussen de PC en de livebox of de laatste in de meterkast staat, of althans, bij het ISRA-punt. Sowieso overdrijven ze op dat punt ontzettend, want zoveel invloed heeft dat nu ook weer niet, tenzij je in een paleis woont ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !
Verder succes met je probleem !
Al doorgegeven neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef mcintosh het volgende:
Jeutje... wat een geouwehoer (van Orange).
Nooit problemen mee gehad. Een keer de Livebox kapot, en dat was eigenlijk met 1 telefoontje geregeld.
Ik ga over 2 weken verhuizen, hopelijk gaat het goed komen...
Het is inderdaad heel erg lastig om niet meer vanuit de voorgeschreven procedures te beantwoorden maar om gewoon een redelijk doordacht antwoord te geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:08 schreef ForumGek het volgende:
Als callcenter medewerker (welliswaar voor @home en niet voor Orange), moet ik toch eerlijk zeggen dat klanten zoals jij het ergste zijn !
Verder succes met je probleem !
Ja gisterenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef ErikT het volgende:
Wat bleek nou? Aangezien ik 2 jaar terug mijn abonnement bij simshop.nl heb afgesloten, ben ik een bronzen klant. En bronzen klanten kunnen ze niet op deze manier helpen bij de Orange shop. Ik![]()
. Hij: 'Ja je kijkt verbaast, en dat is niet zo gek.' Ik: 'Nee, no shit!'
Vervolgens werd ik doorgestuurd naar de Belcompany, waar ze dit wel konden regelen. Door ook naar Orange te bellen. Echt fucking bizar dit. Maar het is geregeld.
KPN?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja gisteren
Volgens KPN zou het net kunnen... afwachten maar.
Ach zielige ventquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Rot op met je nutteloze kick en bijbehorende plaatjes.
Ja, heb nog een lijn van KPN, en die moesten het regelen volgens Orange... ik vind het ook vaag, maar bij KPN snapten ze het wel, dus zal wel goed zijn..quote:
Ja, in dat geval moet je bij KPN zijn en moeten ze aangeven dat je ook de ADSL mee wilt verhuizen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, heb nog een lijn van KPN, en die moesten het regelen volgens Orange... ik vind het ook vaag, maar bij KPN snapten ze het wel, dus zal wel goed zijn..
Ja dat was em jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, in dat geval moet je bij KPN zijn en moeten ze aangeven dat je ook de ADSL mee wilt verhuizen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |