abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 19:46:53 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51863523
Ik heb in MAART 2007 mijn abbo laten wijzigen van Lite naar Family met telefonie. Eerder was het hier nog niet beschikbaar. Ik heb aangegeven dat ik mijn nummer die ik van de KPN heb gekregen wil behouden en dat Orange alle contracten moest overnemen. Zo gezegd zo gedaan. Een bevestiging gekregen via de mail dat alles in orde was en met twee weken zou ik kunnen genieten van mijn snellere netverbinding en zou ik niets meer te maken hebben met de KPN aangezien dit allemaal via Orange zou lopen.

Verbazing alom toen ik een brief van de KPN op de mat zag liggen toen ik thuiskwam.
Is het potjandikke een factuur. . Voor mijn telefoonlijn. Die ik immers niet heb . Dacht ik .
Ik bellen, naar Orange want zij zouden de boel regelen. Nee hoor mevrouw, niets van bekend hier.
Ik

Na een uur ( EEN UUR A 20 CT PER MINUUT kuthoeren!!! ) Moest ik de KPN maar even bellen want daar zou het dan zijn misgegaan.
Mijn humeur is ondertussen zwaar aan het dalen nu he. HE)@^(F*

Prima, ik de KPN gebeld.
Aardige mevrouw;
"Mevrouw, er is hier niets bekend van een overzetting. Alleen uw ASDL is overgenomen maar uw telefoonlijn niet. U moet echt bij Orange zijn. Zij zullen een nieuwe aanvraag moeten doen." ( KPN a 10 ct per minuut. Binnen een kleine 10 minuten klaar )

Prima, laten we Orange nog maar eens bellen. En ik ben woest nu he
Word ik eerst even 254 keer doorverbonden naar eenandere afdeling. 545 keer je klantnummer doorgeven.

"ja nee mevrouw ik zie het inderdaad staan. Wel aangevraagd maar niet doorgevoerd"
Ah nu kunnen julie het wel ineens zien?
Orange;"Ja hoor ik kan het gewoon zien."
Ik; " "
Ik; "En nu?"
Orange; "Hoe bedoeld u?"
Ik; "Nou ik ga die rekening van de KPN niet betalen. Jullie zijn in gebreken gebleven en ik krijg een rekening door jullie fout."
Orange; "Die gaan wij niet betalen mevrouw."
Ik; "Nou ik dacht het dus wel. Ik heb hier zwart op wit een bevestiging die ik in maart heb ontvangen dat jullie alles hebben overgenomen per die en die datum."
Orange;"...."
Ik; "Dus , hoe gaan we dit oplossen?"
Orange; "Hier heeft u het nummer van de klantenservice mevrouw, belt u daar maar heen."
Ik;"En wanneer is het nu wél doorgevoerd?"
Orange; "Een week of twee mevrouw."

WEL VERDOMME, hebben die gasten nog nooit gehoord van doorverbinden? Mijn woede stijgt nu naar het kookpunt
Dus weer een ander nummer a 20 ct per minuut bellen.

In het kort? Ik moet een briefje schrijven dat ik die rekening door Orange betaald wil zien. Maar de kans acht ze zeer klein. Want ik moest maar gewoon betalen.

Pardon? Dat dacht ik dus _niet_ mevrouw. Jullie zijn in gebreken gebleven omdat jullie wat zijn vergeten en niet ik.

Klotemaatschappij .
En als zij dit geld niet betalen dan gaat er een brief naar de ombudsman/kassa/radar weet ik waar ik moet zijn. Dit is toch verdomme niet mijn fout? . En ik denk dat ik óók die telefoonkosten die ik heb gemaakt op Orange ga verhalen. Alles tussen 17:30 en 19:15. Het is toch fokking niet te geloven? Ze hadden gelijk moeten zien dat dat niet klopte en dat er een fout is gemaakt door HUN!

In Maart 2008 is dus mijn abbo een jaar oud. Ik zeg hem op en ga lekker naar @home. Tevens zeg ik mijn GSM abbo op na fokking 8 jaar en ga naar een ander. Ik ben spuug en spuugzat van dat kloteorange .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51863643
ik heb orange voor me mobiel maar dan pre paid nergens geen last van,
maar inderdaad heb ik ook iemand in mijn omgeving met hetzelfde probleem
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:51:07 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_51863669
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 19:52:20 #4
16000 nikky
pi_51863698
En het wordt nog mooier .
Ik krijg net een bevesting via de mail dat mijn nummerbehoud wederom wordt aangevraagd en dan mag ik NOGMAAlS 9.95 Administratiekosten betalen.

Ik kruip weer even de telefoon in.. ^$@^$%(@^%(
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51863724
Wij hebben hier ook adsl family, gelukkig nergens last van, zolang je de klantenservice maar niet hoeft te bellen...
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:56:41 #6
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51863823
met Orange heb ik gelukkig geen probleem en gedoe met klantenservice, verder met elk bedrijf wel dit frustrerende gedoe.

succes
Probeer zoeen persoon op de 2de lijn te krijgen ofzo
pi_51863967
Gewoon alles storneren, niets meer van je laten horen. En wanneer ze dan bellen waarom je alles storneert op hun kosten alles uitleggen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:02:39 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51863992
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
!!!!

Wel kut voor TS though
pi_51864011
Ik ken het. Debiele kutbedrijven met achterlijke kutmarokkanen bij de helpdesk die je niet eens kunt verstaan.
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:03:13 #10
16000 nikky
pi_51864014
Ik hoef maar 1 keer de 9.95 te betalen. Dat scheelt al.

Maar ik ben nog steeds boos! . En ik ben ook niet van plan om dit over mij heen te laten gaan.
pi_51864037
DIT HEB IK OOK GEHAD!

naja, mijn baas heeft orange genomen op mijn aanbeveling, en nu kan hij dubbel betalen omdat orange zijn lijn bij kpn niet heeft opgezegd.
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:04:17 #12
16000 nikky
pi_51864045
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ik ken het. Debiele kutbedrijven met achterlijke kutmarokkanen bij de helpdesk die je niet eens kunt verstaan.
Uhm, tot nu toe heb ik keurig Nederland sprekende mensen aan de lijn gehad. Dus dat soort generaliserende uitspraken mag je voor je houden.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2007 @ 20:04:25 #13
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_51864050
dit is dus de reden dat ik niet overstap van lite naar family.....
het is dan wel wat duurder, maar je weet tenminste waar je aan toe bent
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:04:42 #14
16000 nikky
pi_51864059
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef erikkll het volgende:
DIT HEB IK OOK GEHAD!

naja, mijn baas heeft orange genomen op mijn aanbeveling, en nu kan hij dubbel betalen omdat orange zijn lijn bij kpn niet heeft opgezegd.
Hoe heeft je werkgever dit opgelost als ik vragen mag?
pi_51864062
Orange

Service Centers

succes mop

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51864101
Maar het internet is wel snel en stabiel, nikky !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_51864125
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:04 schreef nikky het volgende:

[..]

Uhm, tot nu toe heb ik keurig Nederland sprekende mensen aan de lijn gehad. Dus dat soort generaliserende uitspraken mag je voor je houden.
Heel fijn voor je dat je in je kutsituatie tenminste nog verstaanbare mensen aan de telefoon hebt gehad. Dat had ik dus niet en dan kun je je voorstellen dat je nog veel gefrustreerder raakt.
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:07:21 #18
16000 nikky
pi_51864141
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar het internet is wel snel en stabiel, nikky !
Snel? 4 Mbit is er vanaf mijn adres mogenlijkj terwijl ze adverteren met "tot wel 20 Mbit" Ik haal nog niet eens de helft.

Nee Orange is volgend jaar mij kwijt als klant. Zowel mobiel, internet en telefonie.
pi_51864173
Je weet wel dat je nu weer een nieuw jaarcontract aangaat met die omzetting, toch Nikky? Dus maart 2008 gaat hem niet worden...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:08:35 #20
16000 nikky
pi_51864191
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Heel fijn voor je dat je in je kutsituatie tenminste nog verstaanbare mensen aan de telefoon hebt gehad. Dat had ik dus niet en dan kun je je voorstellen dat je nog veel gefrustreerder raakt.
Dan kun je straks je lol op aangezien de belastingdienst zijn callcenter naar een oostblokland wil gaan verhuizen omdat dat goedkoper is. . Moet je dan eens met Nederlands aankomen wat je niet dagelijks gebruikt .
pi_51864220
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef nikky het volgende:

[..]

Snel? 4 Mbit is er vanaf mijn adres mogenlijkj terwijl ze adverteren met "tot wel 20 Mbit" Ik haal nog niet eens de helft.

Nee Orange is volgend jaar mij kwijt als klant. Zowel mobiel, internet en telefonie.
En je hebt family genomen? Kwestie contractbreuk. Als je ADSL2 neemt moet je minstens 8Mbit krijgen, gemiddeld rond de 10-12 Mbit en maximaal 20 Mbit. Heb je lager dan 8Mbit (1 megabyte/s 1024 KB/s) dan zit er iets goed mis en mogen ze je niet 20Mbit aanbieden. Opzeggen die hap!
pi_51864224
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef nikky het volgende:

[..]

Dan kun je straks je lol op aangezien de belastingdienst zijn callcenter naar een oostblokland wil gaan verhuizen omdat dat goedkoper is. . Moet je dan eens met Nederlands aankomen wat je niet dagelijks gebruikt .
Wat is dit nou weer voor onzin?
pi_51864252
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef heiden6 het volgende:
Je weet wel dat je nu weer een nieuw jaarcontract aangaat met die omzetting, toch Nikky? Dus maart 2008 gaat hem niet worden...
Ze heeft het op maart laten veranderen, dus wél maart.
  Milf donderdag 26 juli 2007 @ 20:10:25 #24
16000 nikky
pi_51864261
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zwart op wit staan dat het beiden ingaat per maart 2007. En dan kunnen ze hoog en laag springen maar ik betaal geen cent meer na maart 2008. En als men gaat stalken met rekeningen/aanmaningen zal ik mijn rechtsbijstand gaan inschakelen. En desnoods ga ik naar de ombudsman.
pi_51864277
Ik zou sowieso geen cent betalen totdat je minstens 8 megabit verbindingen krijgt nikky. Echt niet.

En verder:
quote:
Let op: als je gebruik maakt van een ISDN telefoonlijn is de maximale snelheid die je kunt halen altijd 4 Mbit/s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')