Ik heb in MAART 2007 mijn abbo laten wijzigen van Lite naar Family met telefonie. Eerder was het hier nog niet beschikbaar. Ik heb aangegeven dat ik mijn nummer die ik van de KPN heb gekregen wil behouden en dat Orange alle contracten moest overnemen. Zo gezegd zo gedaan. Een bevestiging gekregen via de mail dat alles in orde was en met twee weken zou ik kunnen genieten van mijn snellere netverbinding en zou ik niets meer te maken hebben met de KPN aangezien dit allemaal via Orange zou lopen.
Verbazing alom toen ik een brief van de KPN op de mat zag liggen toen ik thuiskwam.
![]()
Is het potjandikke een factuur.
![]()
. Voor mijn telefoonlijn. Die ik immers niet heb
![]()
. Dacht ik
![]()
.
Ik bellen, naar Orange want zij zouden de boel regelen. Nee hoor mevrouw, niets van bekend hier.
Ik
![]()
Na een uur ( EEN UUR A 20 CT PER MINUUT kuthoeren!!! ) Moest ik de KPN maar even bellen want daar zou het dan zijn misgegaan.
Mijn humeur is ondertussen zwaar aan het dalen nu he. HE)@^(F*
Prima, ik de KPN gebeld.
Aardige mevrouw;
"Mevrouw, er is hier niets bekend van een overzetting. Alleen uw ASDL is overgenomen maar uw telefoonlijn niet. U moet echt bij Orange zijn. Zij zullen een nieuwe aanvraag moeten doen." ( KPN a 10 ct per minuut. Binnen een kleine 10 minuten klaar )
Prima, laten we Orange nog maar eens bellen.
![]()
En ik ben woest nu he
![]()
Word ik eerst even 254 keer doorverbonden naar eenandere afdeling. 545 keer je klantnummer doorgeven.
"ja nee mevrouw ik zie het inderdaad staan. Wel aangevraagd maar niet doorgevoerd"
Ah nu kunnen julie het wel ineens zien?
![]()
Orange;"Ja hoor ik kan het gewoon zien."
Ik; "
![]()
"
Ik; "En nu?"
Orange; "Hoe bedoeld u?"
Ik; "Nou ik ga die rekening van de KPN niet betalen. Jullie zijn in gebreken gebleven en ik krijg een rekening door
jullie fout."
Orange; "Die gaan wij niet betalen mevrouw."
Ik; "Nou ik dacht het dus wel. Ik heb hier zwart op wit een bevestiging die ik in maart heb ontvangen dat jullie alles hebben overgenomen per die en die datum."
Orange;"...."
Ik; "Dus
![]()
, hoe gaan we dit oplossen?"
Orange; "Hier heeft u het nummer van de klantenservice mevrouw, belt u daar maar heen."
Ik;"En wanneer is het nu
wél doorgevoerd?"
Orange; "Een week of twee mevrouw."
WEL VERDOMME, hebben die gasten nog nooit gehoord van doorverbinden?
![]()
Mijn woede stijgt nu naar het kookpunt
Dus weer een ander nummer a 20 ct per minuut bellen.
In het kort? Ik moet een briefje schrijven dat ik die rekening door Orange betaald wil zien. Maar de kans acht ze zeer klein. Want ik moest maar gewoon betalen.
Pardon? Dat dacht ik dus _niet_ mevrouw.
Jullie zijn in gebreken gebleven omdat
jullie wat zijn vergeten en niet ik.
Klotemaatschappij
![]()
.
En als zij dit geld niet betalen dan gaat er een brief naar de ombudsman/kassa/radar weet ik waar ik moet zijn. Dit is toch verdomme niet mijn fout?
![]()
. En ik denk dat ik óók die telefoonkosten die ik heb gemaakt op Orange ga verhalen. Alles tussen 17:30 en 19:15. Het is toch fokking niet te geloven? Ze hadden gelijk moeten zien dat dat niet klopte en dat er een fout is gemaakt door HUN!
In Maart 2008 is dus mijn abbo een jaar oud. Ik zeg hem op en ga lekker naar @home. Tevens zeg ik mijn GSM abbo op na fokking 8 jaar en ga naar een ander. Ik ben spuug en spuugzat van dat kloteorange
![]()
.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.