Neh, als je je een beetje had ingelezen, had je gezien dat ik bij het tweede seizoen al heb bedankt voor de eer. Freakshow.quote:
Het valt inderdaad een beetje tegen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:34 schreef Toeps het volgende:
OMG! Konden ze ze niet lelijker vinden? Eentje met een gigantische koortslip, aso negerinnen uit de grootste ghetto's van het land... Anna zit nog bij de top-helft, qua klasse. Damn...
denk het ook, en dat zie je ook heel erg in beauty and the nerd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:24 schreef Lollifant het volgende:
Mja die terugblik had niet gehoeven zegmaar.![]()
Ik denk dat de deelneemsters van dit seizoen voornamelijk aandachtsgeile poppetjes zijn, en geen modellen in spé.![]()
Dat maakt tegenwoordig niks meer uit hoor.quote:
Je hebt helemaal niks gemist, enkel 99% terugblik op wat in de vorige cycles was en bijna niets nieuws. Dat komt volgende keer pas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben het vergeten op te nemen! *Stom*
Jep, op RTL8quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:27 schreef roburt het volgende:
is vanavond de herhaling van gister?
Drie winnaressen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Wat me in de beginpost trouwens opvalt: Het modellenbureau is veranderd. Ze komen niet meer bij Max Models in het pakket.
Voor de reputatie van Max misschien maar goed ook. Heel veel meisjes, waaronder drie winnaressen (de Modelmasters-wedstrijd bestond al voor het op tv kwam), zijn inmiddels naar andere bureau's overgestapt. Max kan ze maar moeilijk binnen houden.
De drie winnaressen in kwestie zitten inmiddels alledrie bij WW Models en dat schijnt in Nederland hét bureau te zijn waar je heen moet als je serieus topmodel wilt worden.
Ja. Niet alleen Sanne Nijhof zit bij WW Models, maar ik ben er al een tijdje achter dat óók Lize VanZand en Rosanne Doosje daar zitten. De laatste twee waren Modelmasters-winnaressen uit het tijdperk dat het nog niet op televisie was. Alledrie die meisjes zijn bij Max begonnen en waren in vrij korte tijd overgestapt naar WW Models.quote:
Na deze aflevering twijfel ik ook nogal of het wel de moeite waard zal zijn. Ik denk trouwens niet dat Sylvia succesvoller is dan Sanne. Heb het idee (weet ik niet zeker) dat Sanne internationaal beter bezig is. Sylvia heb ik alleen nog maar in die Mora commercial gezien. Grappig maar heeft weinig met modellenwerk te maken. Die blonde Anna is idd helemaal misplaatst. Is gewoon een ordinaire partybimbo die er ingezet is voor een paar kijkcijfersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:21 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond het maar een slechte aflevering... en wat was de grap: de winnares van seizoen 1, Sanne, kwam haast geen een keer in beeld om iets te zeggen! Het was constant Sylvia! Misschien toch een verkapte 'we hebben toen de verkeerde gekozen, Sylvia is nu veel succesvoller'?
Bij de dames van het nieuwe seizoen heb ik tot nog toe niets 'spannends' gezien, maar om eerlijk te zijn: ik heb ze misschien in een flits voorbij zien komen, niet meer dan dat... dus je kunt niet echt een oordeel nu vellen over de meiden.
Errug jammer dat die blonde doos van Del tot Dame meedoet; Totaal geen model, alleen maar gekozen voor haar reacties op tv (ze weten van het vorige programma dat ze leuk op tv overkomt -> 'sensatie a la Sylvia')
Na gisteravond had ik in elk geval nou niet bepaald zoiets van 'ik moet dit programma gaan volgen, want het was zo leuk'... jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |