quote:Nederlands 'topmodel' Sylvia tekent bij Guess
Uitgegeven: 12 september 2007 21:05
Laatst gewijzigd: 13 september 2007 06:34
AMSTERDAM - Sylvia Geersen, die vorig jaar tweede werd bij Hollands Next Top Model, heeft een deal gesloten met de Amerikaanse modegigant Guess. Een jaar lang zal ze prijken op billboards en in televisiecampagnes van het populaire merk.
Dat vertelt de Rotterdamse woensdag in RTL Boulevard. Ze treedt daarmee in de voetsporen van Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith en Paris Hilton.
De 22-jarige Geersen eindigde in de modellenwedstrijd als tweede achter Sanne Nijhof. Toch gaat het haar nu voor de wind.
Naast het contract met Guess, is ze het nieuwe gezicht van cosmeticamerk Laura Mercier.
Sylvia is naast model ook zangeres. Zo bracht ze eerder dit jaar het singletje 'Give it to me' uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek bekend als 'lekker ding' uit de reclamespotjes van Mora.
Oow nou... dat is dan toch niet verkeerd...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit vond ik op een andere site:
[..]
Dat is eeecht heel leuk voor haarquote:Op donderdag 13 september 2007 15:35 schreef apestaartje het volgende:
Dit vond ik op een andere site:
[..]
Ik weet niet, de opdrachten van Kim zijn vooral nationaal, terwijl Sanne toch ook al internationaal bezig is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef fi0re het volgende:
ondanks al die dingen die ze vroeger heeft gedaan
doet ze het volgens mij toch beter als sanne
want ze staat nu weer in de eveyline of zo
en ze heeft meerdere shows gelopen tijdens amsterdam fashion week
en als je bij haar portfolio kijkt op maxmodels heeft ze volgens mij meer opdrachten erbij staan als sanne in verhouding
portfolio kim:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=max_find&pageno=1&id=98031&rowno=1
portfolio sanne:
http://www.maxmodels.nl/f_portfolio.aspx?category=max_find&RowNo=0&PageNo=1&ID=93073
quote:De derde editie van Holland's Next Top Model wordt extremer dan de voorgaande edities. Dat zegt programmadirecteur van RTL 5 Erland Galjaard. Zo worden de fotosessies en opdrachten zwaarder en zijn er sterke persoonlijkheden geselecteerd om mee te doen.
Holland's Next Top Model gaat volgende week maandag van start. In de eerste aflevering staat de strenge selectieronde centraal, waaruit twaalf aspirant-modellen overblijven. Zij betrekken een appartement in Amsterdam om vervolgens negen weken lang te worden opgeleid tot topmodel.
Elke week moet een van de meisjes het veld ruimen, tot het enige echte topmodel overblijft. Zij krijgt een modellencontract van 75 duizend euro bij modellenbureau ModelMasters the Agency. Daarnaast komt ze op de cover te staan van Glamour en wordt ze het gezicht van een cosmeticagigant.
daaaaaaar past eeen P..... in!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:56 schreef MisterO het volgende:
De winnares van de Challenge schrikt![]()
http://tinypic.com/view.php?pic=16lieip&s=2
O ja, dames in de dop was dat!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Toeps het volgende:
Anna![]()
(Ja, die van Dames in de Dop)
Voor zover ik nu kan zien, Iris ftw.
nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:48 schreef Adelante het volgende:
Is Yfke compleet gesneuveld, zelfs niet meer als jurylid?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:37 schreef fi0re het volgende:
sanne staat niet meer op de maxmodel site
Jep das Sannequote:
Oh, mocht dat zo zijn, kudo's voor Sanne! Wilma Wakker is echt heel goed!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht dat Sanne bij Wilma Wakkers zit nu? Dat had ik geloof ik gelezen op supermodels.nl
Dat zou wel heel goed zijn,....Wilma Wakker =quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht dat Sanne bij Wilma Wakkers zit nu? Dat had ik geloof ik gelezen op supermodels.nl
Leuk leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:00 schreef Lollifant het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond kick-off van nieuwe HNTM!!!
Het is dus echt waar dat die blonde bimbo van 'van del tot dame' meedoet!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:54 schreef Samson het volgende:
Ik ben benieuwd wat Daphne ervan gaat bakken![]()
Zowiezo de blonde doos van dat andere programma, van del tot dame of zoiets. Ik hoop toch echt niet dat dit het niveau van de andere modellen aangeeft, zij is nl verre van knap en al helemaal geen modelmateriaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:01 schreef Mikani het volgende:
Ik ga ook kijken. Zijn er wat meiden bekend?
Het wordt dinsdag op RTL8 herhaalt en zaterdag op RTL5quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
wordt het trouwens weer als van ouds op maandag zaterdag herhaald? vaak kan ik namelijk niet op maandag :S
dinsdag herhaling is wel beter! hoef ik niet zo lang te wachten!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt dinsdag op RTL8 herhaalt en zaterdag op RTL5![]()
Trouwens: vandaag is een terugblik op de vorige 2 seizoenen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |