quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:37 schreef fi0re het volgende:
sanne staat niet meer op de maxmodel site
Jep das Sannequote:
Oh, mocht dat zo zijn, kudo's voor Sanne! Wilma Wakker is echt heel goed!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht dat Sanne bij Wilma Wakkers zit nu? Dat had ik geloof ik gelezen op supermodels.nl
Dat zou wel heel goed zijn,....Wilma Wakker =quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik dacht dat Sanne bij Wilma Wakkers zit nu? Dat had ik geloof ik gelezen op supermodels.nl
Leuk leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:00 schreef Lollifant het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond kick-off van nieuwe HNTM!!!
Het is dus echt waar dat die blonde bimbo van 'van del tot dame' meedoet!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:54 schreef Samson het volgende:
Ik ben benieuwd wat Daphne ervan gaat bakken![]()
Zowiezo de blonde doos van dat andere programma, van del tot dame of zoiets. Ik hoop toch echt niet dat dit het niveau van de andere modellen aangeeft, zij is nl verre van knap en al helemaal geen modelmateriaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:01 schreef Mikani het volgende:
Ik ga ook kijken. Zijn er wat meiden bekend?
Het wordt dinsdag op RTL8 herhaalt en zaterdag op RTL5quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
wordt het trouwens weer als van ouds op maandag zaterdag herhaald? vaak kan ik namelijk niet op maandag :S
dinsdag herhaling is wel beter! hoef ik niet zo lang te wachten!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het wordt dinsdag op RTL8 herhaalt en zaterdag op RTL5![]()
Trouwens: vandaag is een terugblik op de vorige 2 seizoenen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |