Helemaal gelijk. Ze hebben samen iets meegemaakt wat ze met niemand anders kunnen delen.. behalve met elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Darklight het volgende:
Ook wel logisch dat Brain het er moielijk mee heeft
Die zitten al 10 maanden samen in dat huis, vanaf het begin
Kijk...dat ben ik nou zo met je eens...logisch dat het moeilijk isquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Darklight het volgende:
Ook wel logisch dat Brain het er moielijk mee heeft
Die zitten al 10 maanden samen in dat huis, vanaf het begin
Dat zal wel weer gebeuren omdat het over Natasja gaat. Maar eigenlijk horen ze haar uit de villa te zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
brian heeft het nog niet door.
Op het moment dat natas helemaal blij op die exit stoel zit, en iedereen hoopvol op de bank er omheen, komt er op de plasma: beste miljonairs, omdat miljonaire Natasia meerdere malen heeft aangegeven dat 'het goed is' om haar eruit te stemmen is het bij deze niet meer mogelijk om haar eruit te stemmen, wij verzoeken u allen om geen afscheid te nemen en het spel te continueren.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Deze dus verder..... Deze heeft het goede nummer.....
Het is misschien het einde van een periode die ze samen hebben meegemaakt en die hun voor het leven verandert heeft..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo, ze gaat gewoon naar huis! 30km verderop!
Waar is het drama?
hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Mitch na Dimitri ook niet meer komt.
Ik begrijp niet zo goed waarom iemand zich compleet belachelijk wil maken voor nationale televisie.quote:
Als dat zou kunnen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
brian heeft het nog niet door.
Op het moment dat natas helemaal blij op die exit stoel zit, en iedereen hoopvol op de bank er omheen, komt er op de plasma: beste miljonairs, omdat miljonaire Natasia meerdere malen heeft aangegeven dat 'het goed is' om haar eruit te stemmen is het bij deze niet meer mogelijk om haar eruit te stemmen, wij verzoeken u allen om geen afscheid te nemen en het spel te continueren.
Jammer, je was zo gezelligquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Jappie het volgende:
Mjah...ik hou het voor gezien......lees het later wel.......so long. [afbeelding]
Waarom komt Dimitri niet meer eigenlijk ? En waarom denk je datzelfde van Mitch ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Mitch na Dimitri ook niet meer komt.
Dan is de verrassing straks des te groter!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze nu allemaal zo hard huilen als nog niet zeker is dat ze eruit gaat?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik heb me er nooit in verdiept emotionele parasieten houd ik altijd direct op afstand
"Lijden moet ze, dat kreng" om jou te quoten.quote:
Ja, dat kan ik wel volgens, maar niet deze melodramatiek. Een paar tranen ok, dit is wel erg overdreven. Ondertussen rookt hij een sigaar (altijd bij goede momenten), palmt hij Nadia in (trekt haar weg bij Kaap) en vind ik Brian een redelijk harde speler. Die stortvloed van tranen gaat er bij mij niet in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Ze hebben samen iets meegemaakt wat ze met niemand anders kunnen delen.. behalve met elkaar.
juistquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is de verrassing straks des te groter!![]()
Bah, wat kan ik toch onaardig zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Lijden moet ze, dat kreng" om jou te quoten.![]()
Op de melodie van 'Geil moet ze zijn' :'Lijden moet die heks'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Lijden moet ze, dat kreng" om jou te quoten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |