quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, wat een kutkloon trouwens.
Klonen? Ik ben nog van de ouderwetse voortplanting.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, wat een kutkloon trouwens.
Gister had ie anders de gitaar op de foto. Ik heb hem nog nooit een accoord horen spelen. Hij gaat alleen maar op en neer met z'n handje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef cappp het volgende:
Hij heeft nu toch een mooie nieuwe zwarte gitaar. Ik zag hem trouwens laatst zowaar een accoord pakken![]()
Misschien heb ik dan een andere neger voor ogen. Dit is toch degene die ook de hele tijd buigt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gister had ie anders de gitaar op de foto. Ik heb hem nog nooit een accoord horen spelen. Hij gaat alleen maar op en neer met z'n handje.
Een aantal jaar geleden was er in Amsterdam Zuidoost een andere gitaarneger. Hij liep rond in de Amsterdamse Poort en speelde ook af en toe in de metro. Hij speelde (en zong) liedjes van onder andere Bob Dylan en de Beatles. Die gast was pas goed. Hij fleurde altijd mijn dag op en ik gaf hem altijd een euro als ik hem zag.
Ik heb hem nooit gezien...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Die met die accordeon als je naar de Lijn 12 gaat is veul toffer!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:14 schreef marleenhoofd- het volgende:
lijkt me geen echte neger op die foto
Ja, dat is deze op de foto.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:36 schreef cappp het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan een andere neger voor ogen. Dit is toch degene die ook de hele tijd buigt?
Ja, die vloekerd ken ik wel. Toen ik nog in Utrecht naar school ging, reisde ik met de bus heen en weer. Ik stond toen eens op de bus te wachten en die knakker kwam al vloekend en tierend op me af. Hier komt een beschrijving van onze boeiende dialoog:quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hmpf daar kom ik ook iedere dag langs, staat bij de roltrappen voor naar de streekbussenMaar hij is er wel op vooruit gegaan, eerst stond-ie alleen nog maar te knikken voor geld, daarna met een bakje, daarna met een gitaar en nu ineens een 2e hands pak, lijkt het wel. Daarnaast is er idd nog die gast met die accordeon, die zittende vrouw met hoofddoek die maar 2 tonen kan blazen. Kennen jullie ook die zwerver die altijd loopt te vloeken enzo? Hele verhalen, is altijd aan het kankeren en loopt mank. Vieze kerel met lang haar, heeft alleen geen vaste 'plek'.
Ja, haha, ik heb me daar een paar minuten staan kijken en ik kwam niet meer bijquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat is deze op de foto.
Er zit daar ook soms een vrouw met een fluit. Het enige wat ze doet is heel lang een toon blazen, om vervolgens adem te halen en dan heel lang een andere toon te blazen. Dan haalt ze weer adem en blaast ze weer de eerste toon etc... etc... etc... echt te komisch![]()
Zeker op de Kerstbeurs gejatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Rosbief het volgende:
Zo zag ik daar laatst een accordeon-neger met, jawel, lichtjes in zijn schoenen!![]()
![]()
![]()
En als ie dan een stap zette zag je allemaal rode lampjes knipperen.
!
Michael Jackson is alivequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Rosbief het volgende:
Zo zag ik daar laatst een accordeon-neger met, jawel, lichtjes in zijn schoenen!![]()
![]()
![]()
!
Pas op! Voor je het weet komen ze uit!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |